Wat zijn je heetste seksfantasieën?

*****ich Man
7.150 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Wat zijn je heetste seksfantasieën?
Droom je van een hete nacht op een ongewone plek? Wil je een trio of zelfs een orgie?
Wil je je voor het eerst in een parenclub wagen?
Jezelf laten zien hoe je seks hebt of zelfs gedomineerd worden door een totaal vreemde?

*partnertausch*

Er zijn oneindig veel seksfantasieën en ieder van ons heeft nog een andere spannende fantasie in zijn hoofd.
We willen graag van u weten: Hoe, waar en met wie heb je seks in je verbeelding?

Laat je fantasie de vrije loop en vertel ons over je meest kleurrijke seksdromen! *peitsche*

Dromerige groeten,
Dan_Rich
JOY-Team
Hou van voyeurisme dat is lekker geil
*******t75 Vrouw
8.772 Bijdrage
Wat vind je er zo spannend aan?

In een club vind ik het fijn om in de gaten gehouden te worden. Maar ik hou ook van het intieme alleen in tweeën...
Lekker buitenseksen. Warm weertje,open veld , VMM ... heerlijk
Hmmm wel ik heb een hele simpele zij met een rokje of iets dergelijks en dan als ze bezig is achter haar en dan de rok omlaag scheuren en direct er in stekken en dan kijhard neuken.

Voor sommigen niet bijzonder maar voor mij als schuwe jongen op sex gebiedt die altijd toestemming vraagt is het een diepe fantasie. Heb het wel eens geprobeert met mijn ex zelfs toen nog niet gedurft.

*flop*

Meer mannen die dit herkenen ?
Zou wel eens, samen met een vrouw, een man willen pijpen. Puur het idee van een piel likken met een vrouw tot komen, windt me al op. Heb verder niks met mannen dus dit is best raar
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.