Hoe open staat u voor uw relatiestatus?

Hoe open staat u voor uw relatiestatus?
mijn vraag wat wil je iemand die lieg of iemand die eerlijk is de rede is ik vertel eerlijk dat ik gehuwd ben en dat mijn vrouw hier van weet ik zal niet de enige zijn maar voor een aantal mensen is dat een probleem daarom zijn mijn vragen moet iemand liegen of niet en ook hier als je iemand vraag voor een praatje krijg je geen antwoord nee is ook een antwoord het is kort maar wel duidelijke dan geen antwoord nee is interesse dus wens iemand dan verder succes mijn vragen zijn

1 wil je een eerlijk iemand of niet
2 als iemand benaderd wil je antwoord zoals nee of niets horen
3 kan je een nee accepteren of liever geen antwoord
*******on8 Man
3 Bijdrage
Eerlijkheid duurt het langste .
Eerlijkheid is een must. Je gaat iets heel intiems delen dus je moet je elkaar ook kunnen vertrouwen.
Single of gebonden is op zich niet zo'n issue. Zolang je er maar eerlijk voor uit komt. Hoe een gebonden man dit thuis regelt is iets tussen hem en zijn partner.
1) eerlijk zijn . Het komt toch wel uit .
2) als je de moeite neemt netjes iemand een berichtje te sturen is het ook wel leuk om een antwoord te krijgen. Positief of negatief dat maak niet uit. Gewoon netjes blijven.
3) liever een nee dan helemaal geen antwoord.

Dit is toch echt een sociaal platform , dus gewoon de basis nette omgangsvormen mag je hier ook verwachten toch ?
Hallo *g* het is altijd het best, um eerlijk te zijn.
Iedereen heeft dan en keuze, om er verder in in kontakt te gaan of niet.

Niet antwoorden is onbeleefd. Ik probeer, op elk mail een antwoord te schrijven...
****ek Vrouw
17 Bijdrage
Eerlijk zijn en blijven, zo alleen kan je ook respect verdienen in deze vrijdenkende wereld

En indien IRL de klikt er niet is, een neen kan altijd
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.