Laat je schaamhaar zien

*******_els Stel
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Laat je schaamhaar zien
Hallo, zijn er hier koppels,mannen of vrouwen die van vrouwelijk schaamhaar houden of die het zelf ook hebben.
Foto is voor 18+
*****joy Stel
2 Bijdrage
Helaas pindakaas, wij hebben het glad geschoren. Nochtans een mooi streepje bij d vrouw zijn we zeker niet vies van. Het moet wel onderhouden worden voor ons dan toch. Ieder zijn mening natuurlijk. Groetjes 😚
*******efke Stel
3 Bijdrage
Liever geen haartjes tussen de tanden.
********itia Stel
3 Bijdrage
Wij ook geen schaamhaar , alles mooi glad
Bij mij ook alles mooi glad geen haartjes tussen de tanden
****es Man
2 Bijdrage
Met schaamhaar voor mij, glad geschoren heeft zeker wat. Maar de voorkeur heeft netjes onderhouden schaamhaar!
Schaamhaar lekker ben er zot van .
*******uker Man
9 Bijdrage
Mij maakt het niet uit als maar lekker is
******ava Stel
1 Bijdrage
Iets heeft ook wel wat
Nee bedankt schaam haar vrij
*********Bird Man
2 Bijdrage
Jazeker! Een mooi landingsbaantje vind ik super vrouwelijk en erg sexy (geen wild groei ;-)). Al die kaalgeschoren vrouwen... tja je hoeft er toch ook niet als een tiener uit te zien
Lekker glad
Het is mij om het even. Als het maar verzorgd is!
*******meke Man
1 Bijdrage
Ziet er mooi verzorgd uit en lekker om aan te likken. Xxx
Haren rond de poes of niet, mag allebei! Maar het schaamhaar noemen gaat mij te ver. Ik heb geen schaamhaar en geen schaamdelen, ik hoef mij nergens voor te schamen.
Ik zou geen neen zeggen... X *freu2*
******019 Man
1 Bijdrage
Ik ben glad geschoren.
Sounds desperate maar maakt me niets uit *leck*
*******385 Man
5 Bijdrage
bij mij ist kaal, en een kale poes, heb ik liever, ipv haar in mn mond
Een klein plukje bijgewerkt haar bij zowel hem als haar , maar dan echt klein, kan mij wel bekoren
*******aste Man
4 Bijdrage
Ikzelf scheer mijn schaamhaar weg maar kan het bij een dame zeker ook appreciëren als er wel nog staat, wel mooi verzorgd. Bij een bi-man heb ik het wel liever kaal. Misschien een beetje vreemd, maar zo voel ik het aan. Bij het beffen stoort het precies minder dan bij pijpen.
Zoals op de foto te veel voor mij. Glad geschoren of een klein streepje vind ik nog het beste.
Ik hou van schaamhaar bij mannen! Maar vind het zelf erg lastig om een recht streepje te maken. Uit gemak doe ik alles eraf. Maar vind bij een vrouw een streepje het mooist.
*******d50 Man
8 Bijdrage
Puur natuur, meest opwindend
*****a52 Man
82 Bijdrage
Wij hebben het heerlijk glad geschoren
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.