Waarom heb je je aangemeld voor de JOYclub?

******ins Vrouw
22.786 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Waarom heb je je aangemeld voor de JOYclub?
Hallo,

Ik kwam naar de JOY-club via vrienden: Ze vertelde me dat er een erotische gemeenschap is waar ze zich net voor had aangemeld. Ik was nieuwsgierig, maakte mijn eigen profiel en keek wat rond. Ik heb altijd enthousiast over seks gepraat en ontdekte daarom al snel het JOYclub forum. Dat was in juni 2008.

Sindsdien heb ik veel geweldige mensen ontmoet, evenementen bijgewoond, verhitte discussies gevoerd in forums en groepen en genoten van het flirten in mijn mailbox tot het zo heet werd dat het tot seks leidde. *anmach*

Mijn vragen aan u:
Waarom heb je je ingeschreven voor de Joyclub? Wat hoop je te vinden?
Welke spannende dingen heb je tot nu toe voor jezelf ontdekt?

SevenSins
JOY-Team
Wij zijn net terug van 5 jaar spanje waar we onze eigen swingers club hadden 7 sins.

Nu woonachtig in België en via Google zoeken naar de juiste sites voor prive ontmoetingen en waar de leuke clubs zich bevinden .

We kwamen op joy via se site van errox en het bevalt ons prima xx
Ik heb me aan gemeld op deze site.. omdat wij meer uit het leven willen halen op sex gebied. Ik weet zo niet meer hoe ik hier op kwam maar er is echt meer dan alleen maar een hotelletje of je eigen huis kamer cq slaapkamer. Ik hoop dat we iets leuks vinden hier . Groet douwe *knutsch3*
******_80 Man
1 Bijdrage
Ik vindt Eroxx club leuk en daar sex te hebben en vrienden te maken.
*********d124 Stel
273 Bijdrage
Wij hebben ons aangemeld om gelijkgestemden te ontmoeten en ook om andere clubs te ontdekken! Via deze site *joyclub* is het gemakkelijk om de voorkeuren te vergelijken en vooraf te weten of er een mogelijke match is! De chemie moet dan nog de kennismaking voltooien. *herz2*
****ita Stel
463 Bijdrage
Wij zijn hier al van de zomer van 2011. Voor ons is vooral een profiel hebben heel leuk. Foto's delen, leuke reacties en meepraten in een paar forums. Wij zijn hier niet voor club bezoeken, dat is niet ons ding. Verder hebben we hier wel al leuke mensen ontmoet waar we ook al iets meer mee gedaan hebben dan een koffie drinken. We zijn echter zeer selectief en hebben niet veel tijd over.
Omdat de gemeenschap van Joy Club zo groot is zijn er steeds weer verrassende nieuwe thema's en ook reacties.

Wij voelen ons heel prettig hier.

Groetjes,

Stef en Eef
Ik ben al een poosje hier en hoop het juiste stel of dame te vinden met de zelfde interesse .. voor een man alleen valt dat nietmee
Op joyclub gekomen via via. Daarna natuurlijk zowel privé als natuurlijk ook onze club hier op joyclub als profiel neergezet. Een geweldige community die met de zogenaamde Duitse grundlichkeit is aangepakt en steeds verder groeit. Samen met Joyclub staan wij in Nederland voor het uitdragen van deze community en mogen ons sinds september dit jaar ook als eerste Nederlandse club topclub noemen.
*******385 Man
5 Bijdrage
ik hoop hier leuk contact te vinden, en meschien er wel een leuke kinky date
vrienden vinden hier meschien,
Uit pure nieuwsgierigheid lid geworden. In de hoop mijn fantasieën waar te kunnen maken.
Een heerlijk forum om gelijkgestemde zielen tegen te komen. Echte profielen...ook al is het wat meesurfen op de duitse scene.

Knap !
Aangemeld na een leuk opwindend contact met een koppel in een club. zij vertelden dat hier de meeste contacten real zijn. Heb ik ook zo mogen ervaren.
********uple Vrouw
2 Bijdrage
Hoi heb ons ingeschreven om leuke mensen ( bi-stellen ) te ontmoeten ,mvg castlecouple
*****jop Stel
1 Bijdrage
Wij zijn Joyclub tegengekomen op een beurs in Mechelen en we hebben meteen een profiel gemaakt. Het is leuk rondneuzen hier maar we hebben nog geen echte contacten kunnen maken, dat zal een kwestie van tijd zijn.
We zijn als stel op zoek naar andere gelijkgestemde stellen of een bi vrouw voor erbij. We daten ook los van elkaar dus daar kijken we ook regelmatig naar.
Tot op heden valt de site niet tegen al zitten we er nog maar kort op.
*******568 Stel
1.265 Bijdrage
Wij zijn al 13 jaar bij Joyclub.
Ik was op zoek naar Dessous, toen onderin op een Site een reclame kwam van JOYclub.
Eerst waren wij bij een ander Forum wat ons niet beviel. Joy is gewoon de beste swingsite.
Zijn al vele jaren CoMods van de groep Allgäu en organiseren éen of twee keer per jaar een Stammtisch die zeer goed bezocht word.

groetjes Cat
*********n2020 Man
2 Bijdrage
Ik was toen der tijd dat ik wel een relatie had in Balen bij de club errox en daar heb ik genoten.
Maar zou graag een meid willen kennen die net als ik geniet van dansen enen plezier maken in clubs of feesten.
Zag de banner staan in de Eroxx. Al langer actief op andere sites.
Wij bezoeken regelmatig clubs
maar lijkt ons ook fijn om eens met een stel af te spreken
in een club
singel man of Dame kan ook natuurlijk
vr grNynke *knutsch2*
Gevonden bij zoeken naar info over clubs.
aangemeld opzoek naar mensen de me wegwijs willen maken in swingers scene of leuke vaste privé contact. Viel wat tegen maar dat ligt meer aan mij denk ik ben niet zo aandringer. *taetschel*
Helaas is de tendens dat je als man echt je een beetje moet opdringen/macho zijn. Althans zo voelt het.
Daar voor staat respect eerlijkheid en beleefdheid bij mij te hoog ik kan dat niet, Dus ja ben dan niet zo goed in het benaderen van mensen.

Ben gebleven voor de forums. Het is fijn ervaringen te lezen en te vergelijken.
kijken of we hier een leuk stel kunnen treffen waar we mee naar een club of prive kunnen daten
wij hebben ons aangemeld om meer te weten te komen over clubs in Duitsland, België.
Daarnaast om misschien een leuk stel of stellen te vinden, die net als ons in het parenclub-gebeuren een leuke afleiding vinden zonder ''alltheway'' te gaan. Kijken en bekijken. Genieten en gezellig samenzijn.

Na een paar maanden inmiddels op deze site....bevalt prima.
Vorige zomer in Cap hebben we van het promo team van Eroxx/Joyclub een voucher gekregen. We hebben Joyclub dan wat uitgetest en de kat uit de boom gekeken, maar we zijn ondertussen vol lid omdat we hier leuke mensen ontmoeten en omdat de site ook heel goed in elkaar zit. (Beter dan de vorige waar we op zaten)
********ject Man
11 Bijdrage
Om mijn Femdom fantasie te kunnen beleven. *sextoy*
*********atyr Man
6 Bijdrage
Hi,

Een Duitse vriendin heeft mij getipt over deze site, ze is zelf geen lid, maar ik probeer haar ook over te halen om mee te doen *g*

Op deze site hoop ik een play-partner te vinden, en als het echt goed klikt, een relatie *knutsch3*
Ik ontmoete begin dit jaar een dame in de club goesting in Clinge oost Vlaanderen.
Ze wist me te zeggen dat ze hier regelmatig te vinden is hier ook al verschillende keren leuke fun date gehad had.
Ik denk dus wie niet waagt niet wint en ik wil hier dus ook op zoek gaan naar een leuke fun date.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.