Welk deel van het lichaam maakt dat je "mmmmmmmmh" gaat?

***fz Man
10.350 Bijdrage
Themaopsteller 
Welk deel van het lichaam maakt dat je "mmmmmmmmh" gaat?
Sommige delen van het lichaam hebben de algemene reputatie in het middelpunt van de aandacht van de toeschouwer te staan. Borsten, het decolleté, een ronde of kleine buit, lange benen - enz. Toch lijken sommige te worden verwaarloosd, hoewel ze niet minder van een draaiende beweging zijn!

Voor mij, bijvoorbeeld een gebogen taille met haar ribben die maar een klein beetje zichtbaar zijn, is alles wat ik nodig heb. Een meisje dat ik ken, draagt een shirt met een uitsparing aan de zijkant, met haar taille, ribben en een kleine zijborst: Maakt me "mmmmmmmmh"!

Wat is je smaak?
Mijn mmmmm factor is downblouse. Een lekkere ruim shirt waar de knopjes of knoppen ( tepels ) zichtbaar zijn als ze gewoon staan. En als ze dan gaat buigen zodat je lekker naar binnen kunt kijken. Jummie jummie. *smile*
Streepje haar dat naar beneden een oude spijkerbroek in gaat, kuiltjes boven de billen, ik hou van sleutelbenen en hoe het daar ruikt....van die gespierde lijntjes op een mannenbuik.....mmm....
**********odite Vrouw
1 Bijdrage
Een heerlijk stevige kont, mag flink wat pak aan zijn.
****es Man
2 Bijdrage
Lang rood haar en een gezicht met sproeten...
Dus niet echt een deel van het lichaam in de zin van een lichaamsdeel.....
Maar toch!
Als benen en voetjes liefhebber en alles wat daar weer aan vastzit ga ik helemaal "hmmmmmm"bij het zien van een dame gekleed in jurk of rok met daaronder net zichtbaar het randje van de nylons... in zittende relaxte toestand....

De gedachte alleen al "hmmmmmmmmmmmmm";-)

Dus wat zichtbaar is van het lichaam ( benen) is maar plus minus 5 cm.... maar dan nog pff
Daar mag je mij voor wakker maken
*******Jack Stel
1 Bijdrage
Een strakke buik met kleine stevige B of A erboven.
Ik ben er ook achter dat ik kick op vrouwen die op pijnlust reageren
*******L38 Man
1 Bijdrage
Een ferm stel tieten met een ferme kont
De welving van de borst... doet het altijd
een net te ver naar voren gebogen onderrug waardoor het bijbehorende lekker kontje vanuit de heupen naar achter neigt niet te diepe kuiltjes net boven de billen Heerlijk!
******836 Man
1.360 Bijdrage
Het zijn alles bij elkaar heel veel kleine dingentjes die zoiets uitmaken.
Dat kunnen kuiltjes bij het lachen zijn, tuurlijk ook als n tshirt rug of buik vrij maakt. En weet ik veel wat verders nog zo zijn kann.

Uiteindelijk gaat het echter daarom, dat het niet alleen om de optik gaat, maar daarom, dat zoiets op de eene of andere manier in het leven ingang vindt.

Zolang dat niet lukt, is het tuurlijk optisch mooi en leuk, helpt echter niemand.
De lekkere rondingen van een mooie vrouwenborst die te zien is in de décolleté van een mooi jurkje.
Lippen, zowel onder als bovenaan!
******836 Man
1.360 Bijdrage
Waar zijn de vrouwen die wat schrijven?
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.