Hou je van anale seks?

******ins Vrouw
22.729 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Hou je van anale seks?
Hou je van anale seks?

Ik kon me lange tijd geen anale seks meer voorstellen. Ik was al 25 toen ik het voor het eerst probeerde. Het was een bijzondere, aangename ervaring. Vandaag geniet ik heel erg van anale seks. Met de juiste partner is anale seks een van mijn favoriete praktijken.

Wat vind je ervan? Hou je van anale seks?
Wat is belangrijk voor u om er een geweldige ervaring van te maken?

SevenSins
JOY-Team
Anale sex is in het begin vreemd en nier echt fijn, maar als je het vaker doet en erbij ontspannen blijft is het Iers wat je toch niet meer zou willen missen
Dus voor een ieder die het nog niet gedaan heeft gewoon uitproberen met de juiste partner en begin rustig en ontspan je
Anale sex is een enorme verrijking van ons sexleven. Ik (M) geniet enorm van zowel het geven van anale sex als het ontvangen. Bij mij begon ze met een vinger en de afgelopen jaren is dat significant meer geworden 😊
Het is gewoon een ultiem moment van plezier en genot als het juist is toegepast x
Ik vind er geen "reet" aan ...
*******uker Man
9 Bijdrage
Ik vind het heel leuk om te doen maar nog leuker om te krijgen
Ik heb het nog niet gedaan maar het staat wel op mijn lijst om eens te doen alleen nog de juiste persoon daar voor vinden *zwinker*
*******385 Man
5 Bijdrage
de eerste keer was heel raar maar begon het wel lekker tevinden.
en nu na een paar keer, genietik der volop van
met de juiste partner, en je bent helemaal ontspannen dan is het echt genieten
*******uker Man
9 Bijdrage
Is leuk om te doen maar nog leuker om te krijgen
*******niet Man
2 Bijdrage
Krijgen en geven, HEERLIJK
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.