Aangezien er op ieders lippen gepijpt wordt ...

***fz Man
10.350 Bijdrage
Themaopsteller 
Aangezien er op ieders lippen gepijpt wordt ...
wat is jouw blowjob stijl?

Zuig het op, knijp het uit.
Lik het, plaag het,
Wat is uw stijl
om het volledig te behagen?


Veel mannen ontvangen het graag, veel vrouwen doen het graag: Blowjobs. Hoewel het erg geliefd is, lijken mensen er zelden over te praten. Net als bij seks zijn er tal van mogelijkheden om het te doen, afhankelijk van persoonlijke voorkeuren.

Daarom:
  • Wat vind je het leukst, wanneer je een Blowjob geeft/ontvangt?
  • Wat vind je het minst leuk?
  • Wat was de beste pijpbeurt die je ooit hebt gehad?
  • En wat doe je met je handen?
  • Zijn de testikels ook belangrijk? Hoe?


Als je je verhalen en voorkeuren deelt, weet ik zeker dat er voor ons allemaal nog veel te leren valt.

Type weg ... *blowjob*

Vriendelijke groeten,
Narfz.
JOY-Team
als man pijp ik ook graag,ik ben bi,deepthrout is mijn lievelingspijpbeurt,en dan dat lekkere zaad slikken ,mmm
Ik vind het fantastisch om gepijpt te worden. Mooiste vind ik dan dat ze me aankijkt en der mond open heeft op het moment dat ik mijn sperma erin spuit. Heerlijk als ze daarna mn eikel schoonlikt en alles doorslikt . En ze mag me gerust daarna lekker zoenen en wat sperma aan me teruggeven.
Zelf vind ik het ook geweldig om samen met een vrouw aan een harde lul te zuigen tot we om en om zn spuitende lul in ons mond nemen. Dus...Ik vind pijpen mooiste wat er is.....
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.