Hoeveel voorspel heb je nodig tijdens de seks?

******ins Vrouw
22.729 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Hoeveel voorspel heb je nodig tijdens de seks?
Hoeveel voorspel heb je nodig tijdens de seks?

Een uitgebreid voorspel met veel tijd voor je partner kan erg spannend zijn. Net zo leuk als ik er plezier aan beleef, maar ook snellere seks tussendoor.

Hoe gaat het met je? Heeft seks altijd een voorspel voor je nodig? Of hou je ook van snelle seks?

*anmach*
SevenSins
JOY-Team
Voor mij mag er meer voorspel zijn ! *ggg*
******ins Vrouw
22.729 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
En wat vind je er vooral leuk aan?
Het leukste is een vrouw te zien genieten.
Een voorspel kan de hele dag zijn met uitdagende kleding .. opdrachten aan elkaar geven enz
*******ust Stel
5.573 Bijdrage
De opmaat hangt af van de situatie.
Wij zijn een echtpaar dat bijna 30 jaar getrouwd is.
Als we thuis spelen,
dan duurt het even
totdat we kunnen overschakelen
van de dagelijkse modus naar de erotische modus.
Meestal ongeveer 3-4 uur.
Met vrienden of op vakantie hebben we minder tijd nodig.
Binnen een uur bevindt iedereen zich in erotische modus.

Maar:
De overgang van de erotische modus naar de seksmodus
kan vervolgens nog 1-2 uur duren *g*
Gewoon lekker lang voorspel en genieten van het plagen.. dus hoe langer hoe liever.
Buahhhh pues yo una supercomida de coño y hasta que no esté chop , chop , no la meto.
een leuk voorspel sla ik niet af. het is heerlijk elkaar te plagen en de ander te zien genieten. ik hou de tijd nooit bij maar dat zal wisselend zijn.
Dat kan van alles zijn. Van een geil kusje in de nek tot een tik voor de billen als je langs haar loopt. Vooral de sfeer, elkaar aankijken tijdens iets wat helemaal niets met sec te maken heeft maar allebei wetend dat je straks hete seks gaat hebben is opwindend. Het zien genieten van haar vind ik nog belangrijker als mezelf. Heel erg opwindend *ggg*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.