Welke erotische wensen wilt u in 2020 vervullen?

Welke erotische wensen wilt u in 2020 vervullen?
Denk je hierover na of laat je het gewoon naar je toe komen?
Probeer iets nieuws?
Een speciale plek bezoeken?

Misschien wil je je gedachten delen.
Ik kijk uit naar uw bijdragen. *g*
Ik zou dit jaar graag een BDSM party willen bezoeken die staat hoog op mijn lijst.
*********73_gr Stel
1 Bijdrage
Wij willen graag aan partnerruil doen
Met een leuk spontaan stel
In juni 3 weken naar Cap d’agde. Daar heerlijk doen waar we zin in hebben, alleen maar genieten!
Mijn erotische wens is wellicht een cliché:
Een trio met twee vrouwen met alles d'r op en aan zoals bijvoorbeeld Anaal, pijpen, beffen etc .. maar niks met hulpmiddelen en zweepjes etc..
********for4 Stel
3 Bijdrage
een leuke bi-meid vinden,maar ja???
Ik hoop eigenlijk een FWB te vinden of een leuk koppel waar ik ervaring mee kan opdoen....wil ook wel eens naar een swingerclub gaan maar das allemaal zo nieuw hè 🤔😊 en spannend om die stap te zette....
een leuke groep mensen bij elkaar, zowel M en V voor ongeremd spelen met elkaar....
Citaat van *******O_66:
een leuke groep mensen bij elkaar, zowel M en V voor ongeremd spelen met elkaar....
ik ben het met espresso eens en wil me graag aanmelden bij deze groep haha
Eindelijk eens een vouw of stel tegenkomen in de sexbios ( Heerlen, Maasmechelen, Weert) i.p.v. alleen maar kerels en homo's .
Zou graag dit jaar naar parenclub gaan met mijn vriendin. Daar ons heerlijk laten gaan net gelijkgestemden. Wil samen met haar alles proberen: samen een lekkere lul afzuigen en sperma delen, samen een klitje likken, mmmv, mmvv....
Ik wil non stop gebruikt worden. Door een vrouw die weet wat ze wil.
*******s40 Man
13 Bijdrage
ik zou heel graag eens een vrouw een hele middag willen beffen.
******Bon Stel
32 Bijdrage
Ich mochte gerne mit einer attractiven Frau Swingeraparties besuchen, oder ein Tantra Kurs folgen. Wer mochte das auch ?

der Ton
******jes Stel
16 Bijdrage
Als Hij, Ik zou graag in 2020 leuke mensen willen ontmoeten waarbij ik hun op een mooie sensuele erotische manier mag fotograferen. uiteraard het liefst koppels of vrouwen. Het maakt niet zoveel uit qua leeftijd en omvang. Uiteraard gratis of zoals in fotografie taal uitgedrukt op TFP basis.

Hierbij denk ik vooral aan het lowkey ZW in style of bij een mooie klik zelfs intieme momenten.
wel, zoals in mijn profiel omschreven zou ik graag eens een koppel oraal verwennen, onder tafel tijdens een brunch of (even later) in bed tijdens de vrijpartij...
Een orgy met vrouwen met grote borsten.
******Bon Stel
32 Bijdrage
Met een leuke vrouw parenclubs in binnen- en buitenland bezoeken
( mit einer netten Frau Swingerclubs in mein Land und Ausland besuchen 0

Wie wil / wer will ??
met een leuk stel een keer een nederlands of duitse club bezoeken
Een leuke vrouw tegen het lijf lopen , om later mijn sexvriendin te worden.
Ik wil in 2020 een dame vinden die het ziet zitten om elkaar eerst te leren kennen en later samen naar sauna of club te gaan.
Dame die open staat voor plezier met nodige respect voor elkaar maar niet op zoek is naar meer.
Ooit wil ik graag geneukt worden door een vrouw met strap on.
een heerlijk vol behaard kutje in mn mond en lekker over me heen pissen en die evt lekker over mij heen squirt.
thats my dream xxx
*****eRL Stel
1 Bijdrage
Een hele leuke vrouw of meid wie onze VMV fantasie wil laten uitkomen.
Bij een erg leuk stel, staan wij hiervoor open.
XX
******Bon Stel
32 Bijdrage
een corona vrij Nederland is ons wildste fantasie nu
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.