Tantra in de omgeving Belgisch Limburg

Tantra in de omgeving Belgisch Limburg
Heeft er iemand ervaring met tantra massages?
Lijkt me interessant en de moeite om eens te ondergaan... Alleen zijn er veel "fakers" die het aanbieden, maar eigenlijks zomaar wat doen.

Kennen jullie in de omgeving Belgisch Limburg iemand dat aan te raden is?

Dankjewel!
----------------------------------------
Does someone have any experience with tantra massages?
I think it's interesting and worth it do experience it... Except there are a lot of "fakers" that offer it but they have no knowledge about it.

Do you know someone around Belgian Limburg you would advice?

Thank you!

-F-
******Bon Stel
32 Bijdrage
body2chill.....wil ik met een vriendin gaan doen
Citaat van ******977:
Dit zijn gewoon kamers voor verhuur... Lijkt me weinig te maken hebben met tantra...of zie ik wat over het hoofd?
https://divina-massage.be/

Sorry verkeerde website.
******ken Man
2 Bijdrage
Ik ben al een paar keer naar zo'n massagesalon geweest … Center 42 in Hasselt vind ik super, al is A1 in Hasselt ook niet slecht.
Citaat van ******ken:
Ik ben al een paar keer naar zo'n massagesalon geweest … Center 42 in Hasselt vind ik super, al is A1 in Hasselt ook niet slecht.

Maar is dit effectief tantra of eerder een "klassiek" erotisch massagesalon?
Net zoals divinamassage me lijkt te zijn...
******ken Man
2 Bijdrage
Eerder een klassiek erotisch salon. Bij Center 42 is geen intiem mogelijk, bij A1 wel.
*********le68 Stel
39 Bijdrage
Wij hebben ook al eens een tantracursus gedaan bij body2chill, zeker voor herhaling vatbaar, zeer erotisch en ook wel spannend en leerzaam, geen penetratie maar wel opwindend dus een hotelletje vlakbij om daarna lekker stoom af te blazen is zeker een aanrader!
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.