Het einde van het partnerschap is het begin van beter sex?!

***fz Man
10.350 Bijdrage
Themaopsteller 
Het einde van het partnerschap is het begin van beter sex?!
Er zijn tal van studies die proberen uit te vinden wat je seksleven beter maakt. Een van de aspecten die van groter belang lijkt te zijn, is uw relatiestatus.
Blijkbaar maakt het een groot verschil of je met je partner slaapt of niet. Sommigen suggereren dat je single moet zijn als je op zoek bent naar een bevredigend seksleven. Anderen bewijzen dat je seksleven in ieder geval rijker is aan afwisseling als je single bent, maar niet noodzakelijkerwijs beter. Een ander onderzoek heeft uitgewezen dat getrouwde mensen de meeste seks hebben.

Na een langere discussie onder onze collega's waren we het er mee eens dat we het er niet mee eens waren. Nu wat ervaringen van andere geliefden hebben gemaakt. *zwinker*

Daarom willen we het graag weten:
  • Wat zijn uw ervaringen met lengte, variatie, tevredenheid en alle andere belangrijke aspecten van intimiteit als u uw seksleven in een relatie vergelijkt met dat van uw vrijgezellenleven?
  • Heb je betere seks gehad toen je in een relatie zat?
  • Heb je vaker seks gehad toen je single was?
  • Heb je meer sekspartners gehad toen je in een relatie zat... of vrijgezel was?

Type maar weg.

Met vriendelijke groet,
Narfz.
JOY-Team
*******981 Man
21 Bijdrage
Ik heb 14 jaar een relatie gehad. Ben nu bijna 2 jaar vrijgezel. Ik slaap beter met een vrouw naast me in bed. Als het om snel sex te hebben gaat dan kun je beter een relatie hebben. Zij ligt voor het grijpen. Wil je veel vrouwelijke afwisseling dan kun je beter vrijgezel zijn. Ik had pech ze is knap maar had heeft niks met sex. Dus er gebeurde weinig. Ik ben met haar nooit in het club leven geweest. Zij zou er ook niet voor geschikt zijn. Maar doe mij maar een vaste relatie. Want alleen sex daar wordt ook niet gelukkig van.
*******ust Stel
5.573 Bijdrage
> Wat zijn uw ervaringen met lengte, variatie, tevredenheid en alle andere belangrijke aspecten van intimiteit als u uw seksleven in een relatie vergelijkt met dat van uw vrijgezellenleven?

we hebben ons seksleven veranderd
met elk jaar van ons bijna 30-jarige huwelijk.
Je kunt deze intimiteit en erotische cultuur
die we in deze periode hebben opgedaan
alleen bereiken als je zo lang samen bent geweest.

> Heb je vaker seks gehad toen je single was?

zeker niet.

> Heb je meer sekspartners gehad toen je in een relatie zat...

oh ja... *g*
als single had ik in 15 jaaren 15 seksrelaties.
Als stel zijn we 10 jaar geleden gestopt met tellen.
we gaan uit van een getal tussen 50 en 100...
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.