Wat is belangrijk voor u op een eerste afspraakje?

***fz Man
10.350 Bijdrage
Themaopsteller 
Wat is belangrijk voor u op een eerste afspraakje?
We hebben allemaal die eerste afspraakjes gehad die een ramp waren, en die perfect verliepen.

Stel je zo'n verhaal voor:
We hebben elkaar ontmoet in een bar en het was gewoon - wow! De manier waarop ze bewoog, de manier waarop ze naar me keek, de manier waarop we in de bar praatten, de manier waarop ze haar nummer in mijn oor fluisterde.

Nadat we een tijdje hadden ge-sms't, was de eerste date gepland. Een etentje. Hoe spannend het ook voelde, mijn angst werd groter naarmate de datum dichterbij kwam. Wat als ze mijn restaurantkeuze niet leuk vindt? Wat als ze mijn kledingstijl niet leuk vindt? Moet ik me scheren? Of liever niet? Wat moet ik dan dragen? Wat moet ik bestellen? Waar moet ik met haar over praten, zodat ze zich niet verveelt? Mijn geest was aan het racen!

Ik ben er vrij zeker van, dat velen van jullie nog steeds hetzelfde voelen voor een eerste date, vooral als je indruk wilt maken op je dating partner.

  • Wat zijn jullie geheimen?
  • Wat zijn Do's en Dont's voor jou op het eerste afspraakje?
  • Waar let je op, op jezelf en op je datingpartner?
  • Wat voor eerste afspraakje heb je liever - privé of in het openbaar? Waarom?


Laat de andere angstige daters die er zijn deelnemen aan je geheimen of je verlangens. Hoe meer fooien we verzamelen, hoe minder slechte eerste dates er zullen zijn!

Type maar.

Liebe Grüße,
Narfz.
JOY-Team
******man Man
2 Bijdrage
Dat er direct leuke klik is en zeker humor.
*******_82 Man
8 Bijdrage
Een klik!?
Gewoon je op je gemak voelen en kijken waar het na toe gaat. Een click zal er sowieso zijn als je blijft😅.
Ma hou niet van opdringerige types
En verder ben ik heel makkelijk en niet zo bevooroordeeld. Gewoon lekker chil😎😊
⭐Nou daar sluit ik me bij aan , respectvol en met een vleugje humor is zeker aangenaam zodat ieder zichzelf top zen gemak voeld en wat een relaxere manier elkaar te wat te leren kennen absoluut jaja ⚘🥂🍾🐧🙃💋 *knuddel*
Dav2hot
Valentijns hot weekend⭐⚘🥂🍾💋
1⭐Fijn weekend en wie weet een hete Valentijns nacht ⚘🥂🍾💋
Een goed gevoel en spontaniteit tegen over elkaar
De eerste moment is belangrijk, jij wilt je op je gemak kunnen voelen maar zij ook. Een compliment over hoe ze eruit ziet of aangekleed is breekt al een beetje de spanning. Oogcontact hierbij is noodzakelijk. De deur openen bij het binnengaan geeft haar een gevoel dat je er voor haar bent. Interesse in haar leven tonen en luisteren naar wat ze te zeggen heeft met af en toe een antwoord of bevestiging met wat humor.
Humor is heel belangrijk om het ontspannen te houden. Maar niet alleen humor, af en toe ook een gerichte vraag over hoe zij denkt over bepaalde dingen. Interesse, humor en charme zijn keywoorden
******Bon Stel
32 Bijdrage
Verzorgd uiterlijk
de klik hygiëne humor het moet relaxed aanvoelen
ook de eerste aanraking, het kan opwindend of ontspannen zijn.
Er moet magie in de lucht hangen , iets wat je naar elkaar toe trekt. Noem het een klik of iets anders , als dat er niet is dan moet je eerlijk zijn en het zeggen.
Je kan dan nog steeds een gezellig avondje hebben met een leuk gesprek.
Zelf maak ik niet gemakkelijk contact , zal eerder spontaan gebeuren dan op iemand af stappen en een praatje maken . *schaem*
zonder twijfel hygiëne, beetje algemene beleeftheid en niet arrogant .
We zijn allemaal mensen met gevoelens en verlangens nietwaar?
******Bon Stel
32 Bijdrage
Geen haast....
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.