Vraag uit nieuwsgierigheid

****_20 Stel
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Vraag uit nieuwsgierigheid
na enkele bezoekjes aan clubs (met de afspraak dat er alleen onderling actie zou zijn) en inmiddels vele uitgebreide gesprekken later, overwegen wij om binnenkort toch een stapje verder te gaan.

nu vragen wij ons af, wanneer er een extra man zou meedoen, of onder het motto "alles veilig" pijpen met condoom de norm is?
*******_exp Stel
29 Bijdrage
Als jullie dat zo willen, kan je dat uiteraard vragen. Doe alleen wat je zelf wil maar...

...nee, dat is niet de norm.
Ik wil wel mee doen met jullie
****58 Man
1 Bijdrage
Lijkt me tof als jullie beiden zich daar goed bij voelen
De aandacht voor veiligheid is zeer belangrijk
Jullie moeten zich veilig voelen bij deze stap en dit op alle op alle vlak en dan kan het genieten worden
Niks moet, alles mag!
Zelf je grenzen aangeven en bespreken is heel belangrijk *zwinker*
*******_vl Man
8 Bijdrage
Als veelvuldige clubber.
Neen het is misschien niet de norm. Echter als ze het niet willen is dat spijtig moeten ze elders heen, geloof me anderen vinden het geen probleem.
Persoonlijk vind ik het zonder ook leuker, maar respect heeft hier voorrang.
Maar als je het veiliger vind, en dat is het zeker sta er dan op.
Aan de andere kant zie je nog minder vaak ( zelf nog nooit gezien ) dat vrouwen gebeft worden met een beflapje. Twee maten en gewichten?

Nog veel plezier gewenst als de clubs weer open gaan, Ik kijk er alvast naar uit *freu* 1 september ja graag.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.