Eerst x parenclub of gelijk koppel date?

Eerst x parenclub of gelijk koppel date?
Hoi alle, mijn partner en ik willen onze seksuele horizon verbrede. We hebben zelf wel een idee wat ons het beste lijkt maar vragen of af wat voor advies jullie ons zouden.

Eerst naar een parenclub gaan om eens te proeven hoe het is dat andere mensen kijken en hier en daar voelen en als het goed voelt kunnen we altijd een stapje verder gaan. Of eerst een koppel date dat is wat intiemer, kan goed gaan maar zo niet word het miss wel wat ongemakkelijk.

Wat is jullie advies we zijn benieuwd
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Wij spreken altijd af in parenclub de keren dat we bij mensen thuis waren voelden we ons een beetje verplicht en is het altijd lastig gelijk weg te gaan als de mensen je niet aanstaan. Club is veel vrijblijvender.

Succes!

Douwe & Joyce
*******ust Stel
5.625 Bijdrage
Eerst in een swingersclub.

Voor je in deze wereld
kan echt oprecht JA zeggen
moeten je - vooral vrouwen -
eerst leeren NEE te zeggen.

De beste manier om NEE zeggen te leeren
is in de club!
Bedankt voor jullie reactie, we hadden allebei een andere gedachtengang in deze kwestie maar de reacties zijn hier eenduidig bedankt voor jullie mening
*******ust Stel
5.625 Bijdrage
dat kan ook een cultureel verschil zijn:
Nederlanders proberen veel
en als het fout gaat
denken ze erover na.

die Duitsers bedenken eerst
wat kan er misgaan
en probeeren dan allen maar een beetje.

maar toch:
Er kunnen domme verwondingen optreden
als man en vrouw niet hebben geleerd
vroeg genoeg om STOP en NEE te zeggen.
*******019 Stel
10 Bijdrage
Wij hebben eerst (en tot nu toe) alleen privé dates gedaan. Eerst ergens neutraal afspreken voor hapje/drankje en als het goed voelt een volgende keer (of eventueel aansluitend) thuis of in een hotel afgesproken.
Ja precies snap wat je bedoelt @*******019 maar hebben jullje ook wel eens geen klik gehad en zo ja werd dat niet ongemakkelijk of ging dat heel anders
******Bon Stel
32 Bijdrage
Club
*******056 Stel
23 Bijdrage
Hallo
Het is natuurlijk ook wat je zoekt.
Wil je iets voor een keer, dan is een club goed.
Wil je een contact waarbij je wat meer van de ander wil weten en je ook wat meer van je zelf wilt vertellen, is een privé afspraak beter.
Dat kan eerst op neutraal terrein onder genot van een kopje koffie, wat eten evt, geheel vrijblijvend. Klikt het tussen jullie vieren, kun je een volgende afspraak maken, met wat meer. Het zal uniek zijn als je alle vier evenveel klik hebt.
Klik het niet bij een van de vier dan moet je dat gewoon kunnen zeggen. Direct of na thuis nog eens over nagedacht te hebben. Dit geldt natuurlijk ook voor het andere stel.
Via Joy heb je natuurlijk al een eerste keuze kunnen maken.

Maar hebben jullie nog nooit sex met een ander stel buiten jullie relatie gehad, dan is een club wel iets makkelijker om weg te kunnen gaan bij een stel waar een van jullie twee je niet goed bij voelt.
Wij zijn een paar weken geleden voor het eerst naar een parenclub geweest.
Wij vonden het enorm leuk en balen dan ook dat we dit nooit eerder gedaan hebben.
We hebben ons deze eerste keer beperkt tot ons zelf. Mooi rondkijken en geweldige sex met ons beide gehad. Wij vonden het enorm geil om daarbij bekeken te worden door anderen.
Kortom wij vonden het een aanrader.
Het werd ons geadviseerd om naar Monique te gaan en wel naar een avond waarop alleen maar stellen mogen komen. Voor een eerste keer was dat inderdaad een goede tip.
Wij waren beslist niet de enige beginners. Door het bij binnenkomst te melden dat je beginners bent, krijg je een uitgebreide rondleiding.
De sfeer was ronduit gezellig.
We kunnen niet wachten om weer heen te gaan.
******Bon Stel
32 Bijdrage
Waar ben / zijn je / jullie geweest ?
Leuk om te lezen hoe jullie eerste ervaring was ik kijk uit naar die van ons. Naar welke club zijn jullie geweest @****rs
Parenclub Monique in Wieringerwerf.
Oke ik ga het eens opzoeken bedankt.
Citaat van *******ave:
Eerst x parenclub of gelijk koppel date?
Hoi alle, mijn partner en ik willen onze seksuele horizon verbrede. We hebben zelf wel een idee wat ons het beste lijkt maar vragen of af wat voor advies jullie ons zouden.

Eerst naar een parenclub gaan om eens te proeven hoe het is dat andere mensen kijken en hier en daar voelen en als het goed voelt kunnen we altijd een stapje verder gaan. Of eerst een koppel date dat is wat intiemer, kan goed gaan maar zo niet word het miss wel wat ongemakkelijk.

Wat is jullie advies we zijn benieuwd

Hoi jullie, Daarbij zou ik jullie uit ervaring adviseren om eerst eens samen naar een club te gaan. Daar heb je volop vrijheid om te bepalen wat jullie willen en met wie.
Daar vindt je ook meteen uit wat jullie aantrekt (lees wensen/eisen) bij een ander koppel of wat juist niet.
gewoon een keer afspreken in een club is er geen klik heb je toch een leuke avond
bij prive date is er geen klik dan blijft het bij koffie en even goede vrienden
dat is onze ervaring
begonnen in clubs en later ook prive mits het klikt
Bedankt voor je reactie @****ra 😘
*****019 Stel
1 Bijdrage
Hallo

wij zijn onlangs naar club geweest. Eerst onwennig gedanst. Nadien zalig elkaar opgegeild en zalig gevreeen terwijl iedereen langs kwam en toekeek. Wij gaan zeker terug ... voor meer

Groet
*******056 Stel
23 Bijdrage
Mooi om te beginnen. Zo zijn wij ook begonnen en met de tijd komt meer

Gr A en G
******Bon Stel
32 Bijdrage
welke club zijn jullie geweest ?
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.