Welke trucjes zorgen ervoor dat je het langer volhoudt?

***fz Man
10.350 Bijdrage
Themaopsteller 
Welke trucjes zorgen ervoor dat je het langer volhoudt?
Het was in Californië, 2009 in de buurt van San Diego. We ontmoetten elkaar op het strand tijdens het surfen en we klikten meteen. Ze was zich volledig bewust van haar indruk en ik genoot ervan. Het gesprek rond het kampvuur, het licht dat op haar sproeten danste toen ze lachte, het tweede en derde biertje, het geluid van de golven en de omringende duisternis van de nacht - het was een van die nachten die nooit zouden mogen eindigen. Toen we haar appartement binnenvluchtten, zou het deze nacht alleen maar heter worden.

Maar het was niet de bedoeling dat het zou gebeuren.

Hete lichamen, hete woorden, hete ademhaling... hete lucht. Toen we door het bed rolden, had ik al na een paar minuten mijn hoogtepunt, dankzij het lange voorspel en de foto's in mijn hoofd. De eerste daad was net zo snel voorbij als dat het was begonnen.

Ik had het op dat moment graag aan iemand willen vragen. Dus ik maak het nu goed, voor al diegenen die al eens eerder in een vergelijkbare situatie hebben gezeten, die de perfecte nacht wilden meemaken en daarna bijna faalden vanwege hun eigen uithoudingsvermogen.

  • Hoe kun je het langer volhouden in bed?
  • Wat zijn je tips tijdens de seks?
  • Hoe bereidt u zich voor, als u dat al doet?


PS: Uiteindelijk is de nacht niet mislukt. We voegden gewoon nog twee handelingen toe en sliepen samen door de dageraad.
**********le_ov Stel
154 Bijdrage
Goed oefenen
*******tel Stel
63 Bijdrage
Let op jouw ademhaling en op die van je partner
*********tra72 Man
1 Bijdrage
Zelfbeheersing en stapje voor stapje techniek waarbij (ik althans) eerst heel veel geef... voorspel, beffen, knuffelen, strelen, zoenen, likken, hele lichaam kussen tot en met de kleine teen..... haar op me laten zitten en nog niet penetreren.... zo lang mogelijk focussen op haar genot en daarna pas heel rustig samengaan... en in een tergend langzaam tempo het tempo steeds iets opvoeren... zo althans doe ik het
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.