Online uitproberen?

*******omas Stel
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Online uitproberen?
Hallo, wij zijn nieuw op deze website en in de wereld van parenclubs. We fantaseren er wel vaker over... maar zouden graag eerst eens uitproberen hoe we ons voelen als er anderen toekijken...

Eigenlijk zoeken we dus koppels die het goed zouden vinden om elkaar online kort even te leren kennen en als het klikt, zouden we zelf graag via webcam een stapje verder gaan voor jullie.
We verwachten niets van jullie, enkel eerlijkheid en oprechtheid. En een leuke babbel...

Zegt dit jullie wat.
contacteer ons maar even. Lieve groeten,

Kato en Thomas.
*******ust Stel
5.616 Bijdrage
Camsex is eigenlijk de normale eerste stap
maar meestal krijg je het antwoord:
nee, als dan echt.
Maar er zijn Camsex-forums waar je het kunt uitproberen...
******Bon Stel
32 Bijdrage
Wij willen je / jullie in levende lijve zien, webcam is niet echt
*******ust Stel
5.616 Bijdrage
@ kato

kijkes, precies zo als ik het zegg

in Duitsland is er een gezegde:
wie de cent niet eert, is de gulden niet waard.
Meestal is dat ook waar.
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Stap 1 - profiel laten verifiëren
Stap 2 - foto plaatsen
Stap 3- date plaatsen met wat jullie willen.

Lijkt me niet zo lastig al denk ik niet dat er veel animo voor is.

Succes!
Snap dat er wel een drempel is om eens een parenclub binnen te stappen.
En er is gerust wel een koppel te vinden dat wel is wil webcammen maar de echte sfeer van swingen ga je hier niet mee ervaren vrees ik.

Ga eens vrijblijvend naar bv. Eroxx op een zaterdag avond. Geen gedoe met single mannen en loop is naar achter om enkele koppels bezig te zien.
Is het niets dan stap je gewoon zo weer buiten.

Succes Tom
****dfe Stel
28 Bijdrage
Vergeet niet iedereen is ooit voor het eerst naar een club geweest. Nee is daar altijd nee. Probeer eens een koppels avond of bijvoorbeeld in Mystique de probeeravond. Als je niets met anderen.wil gewoon samen een jmhoekje opzoeken. Wordt je gestreeld en wil je dit niet een simpel "nee, dank je" is voldoende. Geen vrees gewoon gaan. Echt we zijn allemaal ooit een eerste keer geweest en iedereen weet wat je voelt dan.
*******omas Stel
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Dankjewel Peandfe,
zulke reacties moedigen ons wel aan om voorzichtig volgende stappen te zetten. We zijn wel blij met de wijze waarop we door de meesten hier benadert worden. Respectvol, open en eerlijk.
We zoeken zeker verder en kijken uit naar wat volgt.
Een date met een v of koppel zal ongetwijfeld nog volgen... Het zal echter eerst nodig zijn om vertrouwen te winnen en wat lef op te doen.

We leren snel. alle tips of leuke reactie blijven welkom.
Toen ik voor het eerst naar een parenclub ging als singelman was ik gruwelijk zenuwachtig maar werdt daar zo fijn opgevangen als je de regels weet en je er aanhoud heb je een top tijd
geef je zelf de ruimte en ook de andere paren dan gaat dat vanazelf goed komen
dus nu kom ik er al 5 jaar met enorm veel plezier
******Bon Stel
32 Bijdrage
online is niet leuk
Alles wat jullie willen uit proberen is goed gewoon kijken wat leuk fijn en geil is en kun je later wat stappen verder gaan zetten *doggy*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.