Club emmen

Club emmen
Wie is daar wel eens geweest *mmf*
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Wij!
********9974 Man
5 Bijdrage
Ik kom ook wel is in secret dreams.
Ik wil er graag een keer naar toe
******wil Stel
9 Bijdrage
We komen er regelmatig.
Misschien kunnen de mensen die er geweest zijn iets vertellen over hun ervaringen bij deze club.
Ons is tijdens de opendag verteld dat hier ook dames werkzaam zijn die tegen betaling hun diensten aanbieden.
Zijn dat er veel? Zijn er veel alleengaande mannen etc.
******wil Stel
9 Bijdrage
Geregeld komen wij bij Secret Dreams. Het is laagdrempelig, je hoeft niks, maar er kan veel. Wil je samen met je partner naar een kamer, dan kan je er ongestoord je gang gaan. De verhouding M/V is vaak redelijk in verhouding. Op zaterdag zijn er vaak meerdere stellen en is het er erg gezellig. Er zijn ook dames die hun diensten aanbieden, maar zich zeker niet bij stellen opdringen (wordt ook niet getolereerd).
Zoek je iets met alleen stellen, dan kun je op de zondag terecht bij Secret Dreams. Kijk hiervoor in hun agenda (ook op deze site).
******754 Stel
1 Bijdrage
Wij moeten nog op ontdekkingstocht gaan..we gaan zeker daar eens kijken..
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Wij vinden het qua faciliteiten meer een erotisch café als een parenclub. Met name door het ontbreken van sauna, jacuzzi en buffet. Maar ook dat kan met de juiste mensen gezellig zijn.
ik heb tijdens de opendag begrepen dat ze op zaterdagavond een klein buffet hebben
Ook wij hadden Secret Dreams op ons verlang lijstje staan, jammer is de zondag weer afgelopen in verband met te weinig animo. Wie weet in de toekomst.
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Club is helaas permanent gesloten.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.