Beginnelingen

Beginnelingen
Hallo

wij zijn een koppelke en zijn 5jaar samen. We zijn allebei open minded op seks gebied en we zouden onze horizon wat willen verruimen.

Mijn vraag is hoe zijn jullie gestart? Hadden jullie al regels of afspraken voordat jullie gestart zijn. Was er al eens iets gebeurd.. of blijft het bij velen van jullie bij swingen met partner erbij en bvb niks in het uitgaan in het dagelijkse leven? of hebben jullie daar rond ook afspraken?

ik weet vele vragen. ik hoop leuke reacties te krijgen van de meer ervaren swingers *g*

Vriendelijke groetjes
*******_CK Stel
24 Bijdrage
Wij zijn 5 jaar geleden gestart in een club, onze afspraak was toen enkel onder ons, ondertussen hebben we veel leuke mensen leren kennen waarmee we een goede vriendschap hebben opgebouwd en ondertussen zijn er grenzen ook aangepast.
Wij gaan nog steeds naar de club met de intentie onder ons iets te doen maar meer kan als de gelegenheid er is
Ahja ok. In die clubs valt dat mee qua vraag? Is het niet TE?
*******_CK Stel
24 Bijdrage
In clubs is er zeer veel respect zeker op avonden met enkel koppels. Reken er steeds op dat er eerst al een klik moet zijn met de anderen, de rest van de regels maken en bepalen jullie zelf
Ahja ok. Is natuurlijk leuk om te weten. Welke clubs hebben jullie al gedaan als ik dat mag vragen?

Grts
*******_CK Stel
24 Bijdrage
De club waar we gestart zijn en ook nog steeds onze favoriete club is Eroxx, maar ook Climax is een zeer goede club waar wij graag komen, zijn ook destijds nog in Circle en Eros geweest maar die zijn nu beiden gesloten
Eroxx heb ik hier al zien passeren en zag er wel heel leuk uit. Is wel wat ver rijden voor ons maar kom als we weten dat het de moeite zou zijn kunnen we dat misschien wel eens doen. Climax ga ik eens opzoeken. Allesinds al dank u wel voor de reacties.
20 jaar geleden begonnen in clubs later ook prive gedate
prive is wat intiemer club leg je wel sneller contacten
nu zien we het wel wat we tegen komen maar vinden clubbezoek wel leuk
hoewel we prive niet uitsluiten
Ik zie wel dat de meeste de clubs eerder aanraden dan thuis iets samen te drinken eerst. Wij hebben nog kleine kinderen dus is het al wat moeilijker natuurlijk om naar clubs te gaan of op neutraal terrein af te spreken.

Hadden jullie ook al afspraken gemaakt voor jullie in de club gingen? of daar pas iets besproken,...
nee thuis al afspraken gemaakt maar prive kan ook hoor maar zorg gewoon dan het klikt tussen 4e dan moet het goed komen
Als je hier online kijkt is dat niet zo gemakkelijk om te kijken of het klikt laat staan met 4natuurlijk. Maar ik denk dat we daar onze weg nog wat moeten in zoeken en zien e *g*
gewoon je eigen tempo bepalen
ja ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is. Ik denk ook eens in het wereldje dat het snel kan gaan. Natuurlijk afspraken op voorhand maken is niet simpel als je nog niet weet hoe of wat he :)Mijn vriend wil graag duidelijke grenzen maar ja *g* Je weet toch niet op voorhand hoe je je gaat voelen denk ik dan?
in het begijn je aan elkaars grenzen houden kan je later nog verlegen
ja dat is waar. hebben jullie alleen koppels gedate of ook man of vrouw apart gedate? als ik hier te persoonlijk ga sturen we prive e *g*
*******_CK Stel
24 Bijdrage
Een misverstand van o zo velen... als je op een koppels Only avond gaat dan loop je in gewone kledij tot 22u30 of 23u daarna is er een dresscode en dat is nooit naakt. Setje lingerie of mooie clubwear, alles kan als er maar een sexy toets aan is
we hebben met mannen en vrouwen en koppels gedate maar onze voorkeur gaat naar een stel uit omdat je daar mee kan combineren wat je wilt
je mag altijd wel een pb sturen hoor

naakt lopen in een club doen we nooit we zijn in clubs geweest waar he pas om 23.00 omkleden was naar lingerie daarvoor in gewone kleren maar ook in clubs geweest waar het meteen in lingerie was
en maakt voor ons niet uit eigelijk

trio gewoon een keer gaan je bent niks verplicht in een club en nee is nee en je hebt ook beginnersavonden
ik kan geen mailtje sturen. passen niet in jullie profiel *zwinker* gekeken voor prive chat maar alles is hier steeds in het duits!! *schiefguck*
*******4959 Stel
19 Bijdrage
4 jaar geleden ons zelf eens afgevraagd hoe het zou zijn om sex te hebben naast een ander koppel. Na een week onze stoute schoenen aangedaan en afgesproken met een koppel om naar een club te gaan , daar lekker gevreeen met de eigen partner bij dat koppel. Na de derde keer vonden we het toch te weinig en voor we het wisten ging het full pr . Snel nadien kwamen de prive dates en de leuke feestjes. Wij kunnen maar 1 keer per maand maar genieten er nog steeds ten volle van. Geile xxxjes van ons.
Klinkt super! Ja nu met die corona spreken we dus niet af dus het blijft zo wat bij rondkijken en vragen stellen. Terwijl we echt nieuwsgierig zijn en er willen aan beginnen aan ons avontuur :p maar het zal nog even moeten wachten. Is ook ons bedoeling eerst naast een ander koppel met eigen partner en dan zien. 1x per maand zal al veel zijn voor ons. Kleine kindjes en werken in weekends dus gaan we moeten plannen *g* super leuk dat je gereageerd hebt op mijn berichtje!
*******4959 Stel
19 Bijdrage
Zou gewoon zeggen , niks forceren en gewoon genieten.? Wij zijn wel de eerste keer met een koppel geweest die ook enkel maar kijken en bekeken worden . Dat maakte de eerste stap wel gemakkelijker. Ten eerste ge gaat niet alleen binnen en ten tweede je wilt dat dat koppel hetzelfde wilt.
Wij gaan trouwens nooit alleen naar een club , steeds met een koppel. Denk dat het een beetje afhangt van het model dat je bent haha , ben je slank zal je rapper contact hebben dan dat je mollig bent. Xxxjes Rene en Carine.
*******4959 Stel
19 Bijdrage
Wilt moet weet worden haha
Vandaar dat we ook wel graag zouden beginnen met beginnelingen. Wij zijn volslank dusja :p we zijn wat aan het letten op ons eten en zijn al wat vermagerd dus tegen dat de clubs weer open gaat wie weet e :p ik moet niet meteen veel contact hebben ben zo wat terughoudener en kijk liever eerst wat de kat uit de boom als ze u direct zouden overvallen zou niks voor mij zijn *g*
*******4959 Stel
19 Bijdrage
Carine hier is ook volslank maar wil daarom niet zeggen dat ze minder lekker zijn integendeel vind een volslanke vrouw heerlijk. Van opwinding heeft carine bij onze eerste ervaring gesquirt in de club bij dat koppel.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.