Info parkeerplaats ontmoetingen? (Noord Oost NL)

********icus Man
170 Bijdrage
Themaopsteller 
Info parkeerplaats ontmoetingen? (Noord Oost NL)
Ik blijf de parkeerplaatsseks interessant vinden helaas, omdat er geen duidelijke info over tevinden is nog nooit eens mee gemaakt. Logisch als het aan de grootte klok gehangen word is het snel over op z'n plek.

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben en/of nog steeds regelmatig op plekken komen ?

Ik ben op zoek naar informatie in de breedste zin, Hoe werkt het waar gebeurt het nog wat zijn de regels etc.
*******2153 Man
12 Bijdrage
Ik wil graag informatie en of er ergens parkeersex *freu2* is in omgeving zuid/oost
****IJF Stel
277 Bijdrage
Luister de podcast ‘anoniem intiem’
Zeer mooie radiodocumentaire over parkeerplaatssex
Hey,
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zijn er mensen die meer ervan weten of ervaring mee hebben?
****jan Man
59 Bijdrage
Ik ben ook op zoek naar parkingsex.Kijk en wordt lid op Regio Heerenveen.We staan open voor ideeen ervaringen en leden.
Leuke podcast 👍
****ynl Vrouw
18 Bijdrage
Ik heb regelmatig sex op een parkeerplaats 😉👍, maakt niet uit waar, bij 't strand, achter benzinepomp, in parkeergarage🙈overdag en nacht😘
Hoi Pattynl,

Waar zijn die leuke plaatsen ergens?
****ynl Vrouw
18 Bijdrage
Spaarnwoude, natuurgebied... Parkeerplaatsen nabij stranden... Noordwijk, langervelderslag, uhm...
Dus daar moeten we zijn *selbstgefall*
*******1975 Man
4 Bijdrage
Citaat van ****ynl:
Spaarnwoude, natuurgebied... Parkeerplaatsen nabij stranden... Noordwijk, langervelderslag, uhm...
eerste keer was ook op t strand,bizar toen. Maar daarna smaakte naar meer
****ynl Vrouw
18 Bijdrage
Middenin Apeldoorn.. Gewoon in de stad, ergens, lekker in de regen😜krijg gelijk zin in, zeg🙈
parkingsex België
parkinsex in België:

E403: Esso Oekene West: richting Brugge eind van de parking in de bosjes
E40: Westkerke E40, rich Brussel
E429: Air de Breuze Doornik, richting Bergen: einde parking aan de GSM mast

wel nog geen koppel kunnen spotten... enkel mannen

Iemand nog plaatsjes?
E40 drongen beide kanten
Die kende ik nog nie 😉 thx!
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.