Wat vind je leuk aan virtuele erotiek?

Wat vind je leuk aan virtuele erotiek?
Hallo allemaal, er komt zelden reactie op virtuele erotiek, enig idee waarom dit is? Ik ontmoet graag nieuwe mensen, beetje lachen en zeveren en af en toe wat flirtgedrag met teasende foto’s en zo een leuke band opbouwen. Alleen als het woord ‘virtueel’ valt word er al snel afgehaakt.. dit is toch ook een vorm van erotiek?☺️
zeker weten. Daarom heb ik ook de groep gemaakt WEB CAM Nederland. Het is nog pril, maar ik merk wel dat er nu al meer mannen in de groep zitten dan vrouwen. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die er schrik van hebben, omdat er ook wel eens misbruik van wordt gemaakt. In de vorm dat het opgenomen word of foto's. Ik (als stel) heb dit 1 keer aan de hand gehad. In dit geval vonden wij het zelf minder erg, omdat we beide weten wat we doen. Maar het werd ook naar onze kinderen gestuurd, toen wisten we zeker dat het iemand moest zijn die we konden. En gelukkig kwamen we er snel achter wie. Nu moet ik wel zeggen dat ik er geen last van heb via deze site. Echt meer "volwassen" mensen. Dit is ook wel voornamelijk de reden waarom ik altijd zeg dat iedereen in onze groep anoniem met elkaar kunnen webcammen. Je kunt ook virtueel plezier met elkaar hebben, zonder elkaars gezicht te zien. Soms maakt het dit juist spannender en/of leuker.
Bijvoorbeeld: ik heb vorige week nog een web cam chat gehad met een dame. Deze chat begon eigenlijk al direct sensueel/sexueel, omdat ze nagenoeg direct uit de kleren ging en zichzelf begon te verwennen. Haar gezicht was niet in beeld. Na wat onderling opgeilen (om het zo maar te noemen), raakte we wat aan de praat. En vervolgens heb ik bijna 2,5 uur met deze dame zitten kletsen en het laatste uur ook met me vrouw erbij (want die kwam toen pas thuis). Ze vond het zo gezellig dat ze toch vroeg of ze haar gezicht mocht laten zien en vroeg ons hetzelfde (maar wel als we het zelf ook wilde). Deze dame had aan 1 zijde van haar gezicht een litteken zitten door verbranding en ze zei ook dat dit vaak de reden is dat mensen afhaken. Ze merkte al snel dat het bij ons gaat om persoonlijkheid en niet om uiterlijk. Vervolgens daarna nog bijna een uur zitten kletsen en besloten dit weekend weer een afspraak te maken.....word dus weer een gezellig weekend.
*******ust Stel
5.616 Bijdrage
Ik heb nu een VR-bril -
dit maakt cyberflirten nog beter.

Maar daarvoor heb je technologie nodig
en dat is voor veel vrouwen nogal onaangenaam.
maar ik hoop nog ooit een flirterige vrouw te vinden *g*
@****ar er inderdaad heel veel taboe rond sexting en cyber erotiek en hier word ook vaker misbruik van gemaakt jammer genoeg. Ga ik zeker niet ontkennen. Maar iedereen op deze site is toch hier voor hetzelfde, toch?☺️

Het is natuurlijk ook een goede aanvullen als je een goede relatie hebt maar tekort komt in je sexleven. Is sexting eigenlijk (een vorm van) vreemdgaan?

@*******ust een VR-bril? Dat is inderdaad next level😜 hoe gebeurd dit dan, flirten met een VR-bril?
*******ust Stel
5.616 Bijdrage
je ontmoet elkaar in een virtuele kamer,
de een ziet de avatar van de ander
je kunt de houding zien
het virtuele hoofd, de ogen, de handen
heeft de beste spraakkwaliteit
je kunt samen een film kijken
of luister naar muziek
en / of flirten ...
alles is mogelijk.
Waaauuwww.. nog nooit van gehoord. Lijkt me wel een hele nieuwe ervaring! En is dit iets wat je alleen op locatie kan doen?
*******ust Stel
5.616 Bijdrage
dat doe je gewoon thuis met wie weet ik veel *g*
Goedendag iedereen.
Vind dil lekker geil zo cammen.
Is ook spannend zo mekaar opgeilen voor de cam.
Zijn ook negatieve punten aan.
Zo hebben we al meegemaakt dat we wilden cammen met een vrouw en zit er een man voor de cam.
Ook al meegemaakt dat de dame naakt zit en blijkt het een filmpje te zijn.
Daarom als we cammen dat we vragen om hun hand op te steken om fake uit te sluiten.
Ik mag ook graag virtueel erotiek bedrijven, vind het opwindend en zeer geil, mits je de juiste persoon tegenkomt. Op dat punt is dat hetzelfde als in de gewone omgeving. Virtueel gaat daarbij sneller en kan anoniemer, dat kan een voordeel zijn, wil je meer, kan je dat kenbaar maken en kijk dan hoever je daar samen in gaat. Voor mij een leuke manier van ook seksueel actief te zijn.
Ik sta open voor erotische chats. Webcam hoeft voor mij niet.
Via erotisch getinte chats kan mekaar lekker geil maken, zonder dat er een afspraak moet gemaakt worden. Lekker spannend wachten op weerwoord.
Ik sta zelf ook daarvoor open dit is mega geil en op windend
Citaat van **ou:
Ik sta zelf ook daarvoor open dit is mega geil en op windend

@**ou

mocht je dit een keer willen doen, zou ik dit graag een keer met je willen proberen. Ik ben alleen een goede manier aan het vinden. Skype, Teams. Ik probeer namelijk zoveel mogelijk prive dingen prive te houden. Sommige vragen een mobiel om via Facetime te doen en vervolgens heb ik ze iedere dag aan de lijn.

Als je een idee hebt wil ik graag een keer met je online afspreken. de gedachten vindt ik al spannend en geil.
Ik ga zelf ook graag op Skype, om mezelf te laten zien en anderen te bekijken, en dan heerlijk samen te mastuberen.
**********letje Stel
4 Bijdrage
Citaat van *****019:
Ik ga zelf ook graag op Skype, om mezelf te laten zien en anderen te bekijken, en dan heerlijk samen te mastuberen.

Spannend, maar hoe vind je dan ook mannen, vrouwen of stellen die dit met elkaar willen delen?
Ben benieuwd *g*
Via chatsites die seks gerelateerd zijn, eenmaal in gesprek dit bespreekbaar maken en Skype adres uitwisselen
Inderdaad Skype vinden wij ook het juiste medium hier voor
Je hoeft niet alles via skype of camera te doen. Hoorspelmakers zeiden het al: een hoorspel is veel spannender dan een film, omdat je dan altijd je fantasie daarbij kunt inschakelen. Voorbeeld was die dame met een litteken in haar gezicht een paar chats hiervoor. Als je dat niet weet kun je hier vanalles bij bedenken. Dus: alleen audio, een (telefonsch) gesprek, kan ook ontzettend opwindend zijn. Ik heb daar ervaring mee: een aantal jaren geleden had ik tijdens mijn heenreis naar het werk geweldige erotische ervaringen met een vrouw die zich ook heerlijk in het gesprek en de fantasie kon inleven.
Soms zelfs even naar een parkeerterrein omdat de spanning te groot was. En de spanning die je onderweg had: met 130 inhalen, terwijl je een erotische waas over je had.
Echt super spannend, maar ook hilarisch: ik had wel wat uit te leggen op het werk (geknoeid met koffie e.d. haha).
Kortom: probeer het eens uit, het kan heel erg erotisch en opwindend zijn. *zwinker*
**ou Vrouw
4 Bijdrage
Zijn er hier groepen voor mensen die graag virtueel elkaar willen opgeilen? Lijkt me geil om dit met meerdere mensen te doen want dan ziet ge verschrillende geile lichamen.
Citaat van **ou:
Zijn er hier groepen voor mensen die graag virtueel elkaar willen opgeilen? Lijkt me geil om dit met meerdere mensen te doen want dan ziet ge verschrillende geile lichamen.

Goede vraag!
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.