Alternatief voor parenclub? Erosauna?

Alternatief voor parenclub? Erosauna?
Uiteraard voor post-Corona :
Ik ben geïnteresseerd in het concept van een parenclub. Alleen ben ik niet zo dol op het “club/disco” idee: luide muziek, dansen ...is niet zo aan mij besteed. Via google zag ik al een erotische sauna maar dat was ergens aan de kust, nogal ver vanuit het Antwerpse.
Heeft iemand tips voor een leuke niet al te drukke / luide parenclub, sauna of een ander alternatief waar men mensen kan ontmoeten met de bedoeling van sexueel contact te zoeken? Graag ergens waar ik ook mensen met niveau rond de 40 kan treffen? Of een (gratis) degelijke site of app misschien? Tips welkom.
hallo,
Villa 21 in Geel is een perfecte club. Helaas is deze nu nog gesloten , maar je kan al eens op de site kijken .
Voor meer info kan je steeds nog terecht bij mij.
Ik volg mee....heb ook wel intresse. Het is allemaal wa nieuw voor mij 😊 wil graag op ontdekking gaan
*******aste Man
4 Bijdrage
Shivaz in Gent is een eerder kleinere club, maar heel gezellig. Meer een jazzy sfeer, heel ongedwongen, geen dansvloer of zo, wel een saunaatje en stoombad en voor de rest zichhoekje, bedjes. Heel toffe uitbaters, echt om je op je gemak te voelen en tegelijk toch ook wel om lekker te 'doen'. Wij zijn, ik en mijn partner in open relatie, veertigers en komen daar al eens graag.
Misschien in een sexwinkel?

Hier in het noorden van Nederland (Maze in Groningen) heb je een soort van sexwinkel die achter en onder de winkel een heel labyrint van kamers en kamertjes heeft waar volop sex kan worden bedreven. Mannen, Vrouwen en Stellen trekken hier massaal heen om avontuur te beleven. De entree ligt vaak rond de 10 euro en je kunt de hele dag blijven. Ook in de randstad en het midden en zuiden van Nederland is voorzien van dit soort gelegenheden.

Is zoiets niet in België?
********_dop Man
1 Bijdrage
Dag Mieke, de enige sauna's die ik ken zoals je ze beschrijft liggen inderdaad aan de kust. Beide zijn zeer gezellig en heb er al fijne momenten gehad. Als het sauna element het belangrijkste is zeker doen. Ben je op zoek naar het meer swinger gedeelte is hulst steeds een goed alternatief. Is het zelfde als'innde clubs zonder de irritante muziek. Voor meer info kan je mij steeds contacteren.
Voor mij zijn de erosaunas top aan de kust altijd leuk en heel.relaxed niet zoals veel clubs
divine in brecht is ook wel een leuke club *g*
*******_exp Stel
29 Bijdrage
Je kan ook eens kijken naar 'frivole' bars (zo werden ze iig in Duitsland genoemd)...ook zijn er clubs waar je een aparte "bar" ruimte hebt, waar je gewoon rustig kan zitten en met mensen kan praten.
Hoi Mieke,

Zoals Tendertaste schrijft club/sauna Shivas in Gent is echt leuk en aangenaam om heen te gaan. Verder zijn de zusterclubs Goesting in de Klinge (O-VL) of Amai in Meer (ANT) echt fijne clubs zonder overdreven muziek of dans gelegenheid. Maar des te meer leuke doenersactie.
Verder zijn ook sommige ero-cinema's in Hulst , Zeeuws-Vlaanderen (NL) zeer leuk. Voor verdere info mag je me steeds contacteren.
Groetjes
En als site es chatbabe proberen gratis chat site
Sauna Azzurra Beuningen (Arnhem / Nijmegen / Betuwe)
Van oorsprong is Azzurra Beuningen een gaysauna, maar op woensdag, donderdag en zaterdag doet deze club ook dienst als parenclub. De informatie hieronder is gericht op die dagen.

Sauna Azzurra Beuningen beschikt over vele sauna's en whirlpools, een Turks stoombad en een Hamam plaat, maar ook over een videolounge, een bar, relax ruimtes, een buitenterras met ligbedden, gratis condooms en op zondag gratis soep. Eten en drinken zijn verder niet inbegrepen, er is wel een kleine menukaart beschikbaar. Parkeren is gratis.

Openingstijden Azzurra Beuningen
Maandag en dinsdag: 12:00 - 00.00 uur (alleen mannen)
Woensdag, donderdag en zaterdag: 12:00 - 0o.00 uur (mannen en vrouwen)
Vrijdag: 12:00 - 02:00 (alleen mannen)
Zondag: 12:00 - 02:00 (mannen en vrouwen)

Prijzen Azzurra Beuningen (voor stellen)
Op de gemengde dagen bedraagt de toegang 30 euro per stel, of 30 euro per alleengaande.

Korting met sauna-strippenkaart: 7 x entree voor 150 euro (= 21,43 euro per bezoek)

Tip: Bij deze parenclub, sauna en swingersclub in Gelderland afspreken met een stel, vrouw of man? Kijk hier.

Adres
Sauna Azzurra
Van Heemstraweg 59
6641 AB Beuningen (Gelderland)
http://www.gaysaunaazzurra.nl

Zie ook: Meer parenclubs
Hieronder vind je informatie over de beste parenclubs, en de beste erotische clubs waar veel stellen komen.

Klik op de naam van de parenclub voor alle informatie
Fata Morgana (Noord-Holland / Utrecht)
Fun4Two (Zuid-Holland)
Mystique (Brabant)
PartyPlayers (Flevoland)
Ultimate Dream (Brabant)
Kasteel Waterloo (Limburg / Brabant)
Wilpenhof (Gelderland)
Swingersclub Showboat (Noord-Holland)
Devils & Angels (Limburg)
Amourette (Utrecht)
Le Baron (Gelderland / Brabant)
Club Paradise (Noord-Holland)
Sauna Azzurra (Gelderland)
Swingersdream (Momenteel gesloten)
Parenclub Monique (Noord-Holland)

Hierboven vind je een overzicht van de beste parenclubs van Nederland. Daarbij moeten we wel een verschil maken tussen clubs met uitsluitend toegang voor koppels, en voor clubs waar naast stellen ook mannen alleen mogen komen.

Hieronder vind je informatie over de verschillende soorten parenclubs in Nederland.

Wat biedt een parenclub?
Een parenclub is een club waar koppels erotisch kunnen uitgaan en als ze dat wensen in het openbaar seks kunnen hebben, met elkaar en eventueel (wederom als ze dat zelf willen) met anderen.

Meestal gaat men een parenclub gekleed in lingerie. Bij veel van deze swingerclubs is de bar en het gebruik van een warm en koud buffet bij de toegangsprijs inbegrepen (het all inclusive principe zoals je ook uit restaurants kent).

Aan de bar kan men in contact komen met andere koppels. Of seks aan de bar toegestaan is of dat men daarvoor naar speciale ruimte moet gaan verschilt per parenclub.

Voor de seks zijn in een parenclub namelijk aparte ruimtes ingericht. Er zijn openbare ruimtes zoals een zwembad, sauna, darkroom en een SM-kamer, en er zijn aparte kamertjes waar men zich samen of met een ander stel kan terugtrekken. Soms zijn deze kamertjes afsluitbaar soms niet. Soms kunnen andere bezoekers via raampjes zien wat er in de kamer gebeurt, soms niet.

Als stel kun je kiezen welke ruimte het best bij jou past. De één vindt het namelijk opwindend als anderen precies kunnen zien waarmee ze mee bezig zijn, terwijl een ander stel zich liever in alle privacy terugtrekt.

De beste parenclubs bieden heel veel verschillende kamers met verschillende mogelijkheden, zodat iedereen zijn wensen kan laten uitkomen, of dat nu een orgie is, kijken, bekeken worden, SM, partnerruil, groepsseks of iets anders is.

Kijk bij de parenclubs bovenaan deze pagina voor beschrijvingen van iedere club. Iedere parenclub is weer anders. Hier kunnen we alleen een algemene beschrijving geven.
*********y013 Stel
8 Bijdrage
In Tilburg zit ook een leuke ero sauna, misschien leuk om eens met ons naartoe te gaan Mieke, als het weer kan na de Lockdown xxx
****ene Stel
894 Bijdrage
In Arnhem zit Steamworks. Staat nog op ons lijstje om te zijner tijd te bezoeken.
Ik lees hier over 2 'saunas' aan de kust. Welke zijn dat? In Koblenz is big bamboo een aanrader, ook voor een eerste keer..
Het cois da zijn aquarius in Oostende aquabella in Klemskerke
******ter Stel
326 Bijdrage
Sauna Ibiza in Tilburg is een aanrader. Op dinsdag, donderdag en zaterdag is het paren en bi middag en avond.
Hopelijk mogen we snel de verbouwingen aanschouwen.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.