Erotisch stoeien, hebben de Nederlanders daar interesse in?

******rie Man
9 Bijdrage
Themaopsteller 
Erotisch stoeien, hebben de Nederlanders daar interesse in?
Erotisch stoeien, gemengd worstelen: een leuk, opwindend en genotvol spel, waarbij het plezier voorop staat.
Mijn indruk is dat deze aangename activiteit in andere landen meer leeft dan bij ons.
Zijn er mensen hier die dit als een aantrekkelijke bezigheid beschouwen?

JeanMarie
*******l40 Stel
112 Bijdrage
Het is zeker een wens van dame om in een glibber modder pool te stoeien met andere dames
******rie Man
9 Bijdrage
Themaopsteller 
Aan leuk stel uit Friesland.
Zou die dame het ook leuk vinden om met een man in de modder te stoeien?
*******056 Stel
23 Bijdrage
Kunnen jullie wat voorbeelden geven, zo dat wij ons kunnen voorstellen wat dit precies inhoud
Gr G
******rie Man
9 Bijdrage
Themaopsteller 
Voor Angel_6056. Voorbeelden laten zich het makkelijkst tonen door middel van foto's; maar volgens de regels mag je hier enkel eigen foto's plaatsen.
Daarom voor het geestesoog een voorbeeld: een man en een vrouw tegenover elkaar op een zachte ondergrond in slechts de hoognodige kleding (bikini, zwembroekje etc.), waardoor een optimaal huid op huid contact bereikt wordt.
Zij gaan proberen elkaar op een speelse manier te vloeren, te overmeesteren, klem te leggen en weer opnieuw uit te dagen.
Het plezier staat voorop, dus absoluut niet met de bedoeling elkaar pijn te doen.
Zonder slaan of schoppen, maar een intens lijf op lijf gevecht wat zich laat omschrijven als stoeien (of rollebollen).
Het geeft plezier, opwinding en genot.
*******056 Stel
23 Bijdrage
Ok ook zonder een foto een goed beeld.
Ik denk dat wij daar niet voor warmlopen.
En met zoveel, zal er hier ook door vele zeken interesse in zijn
Zeker wens ik jullie hier mee veel plezier Gr G
*********rcry Man
8 Bijdrage
Geen Vlamingen toegelaten dus?
******rie Man
9 Bijdrage
Themaopsteller 
Voor Flemishwarcry.
Natuurlijk wel, van harte welkom. Heel België is trouwens uitgenodigd (België behoort tot de Lage Landen, dus feitelijk zijn jullie ook Nederlanders).
*********rcry Man
8 Bijdrage
Bedankt, ja liever Dietser dan Nederlander.
*******l40 Stel
112 Bijdrage
Twee dames in enkel een slip (geen prut in de kut) in een zijde zacht modderbad, dat iets dikke zeg maar yoghurt achtige modder, waar de dames lekker met elkaar kunnen worstelen en waar de modder je niet krast *g*
******rie Man
9 Bijdrage
Themaopsteller 
Een man en een vrouw in zwemkleding in een opblaasbaar zwembad met een diameter van vijf meter.
Vooraf smeren zij elkaar zorgvuldig in met olijfolie, waarna de strijd wordt aangevat, en er naar hartenlust over elkaar heen wordt gegleden.
*******you Vrouw
1 Bijdrage
Als geil meisje lijkt het me heerlijk om te worstelen met andere vrouwen hihi
******rie Man
9 Bijdrage
Themaopsteller 
Voor Lisa.
Dat is ook een mooie gedachte; hopelijk lukt het jou om die fantasie uit te laten komen.
******rie Man
9 Bijdrage
Themaopsteller 
In de ons omringende landen bestaat het fenomeen 'play-fight'. Waarom is dit in Nederland nog niet van de grond gekomen? Zijn wij als volkje anders ingesteld?
Ik ben nieuw hier, leuk concept. Ben wel als man alleen, niet als paar.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.