livestream groep nederlandstaligen koppels

livestream groep nederlandstaligen koppels
Hallo,
We zouden graag een groep vormen met Nederlandstaligen koppels om samen te livestreamen.Wij willen het graag privé houden binnen n groep en niet zichtbaar zijn voor iedereen. Mochten jullie interesse hebben om mee te doen, schrijf dan n berichtje aan ons.
****ene Stel
895 Bijdrage
Hoi, goed idee. Maak ons maar lid. Heb je al een leuke naam?
*********tyNL Man
26 Bijdrage
ja interesse!
*********amen Stel
89 Bijdrage
Leuk idee
********werp Man
10 Bijdrage
Heb ik ook wel interesse in , keep me updated ☝️😁
Alleen koppels?
*******f123 Man
2 Bijdrage
Ja interesse
Maar eeeh alleen voor koppels?
********ppel Stel
3 Bijdrage
leuk idee , voeg toe !
**********recht Stel
9 Bijdrage
Wij hebben ook interesse.

Groetjes!
*********amen Stel
89 Bijdrage
Als het aan ons is alleen koppels.
Anders hebben we geen intr
hallo lieve swinger koppels, wij kunnen alleen gezamenlijk livestreamen via skype, hier bij Joyclub gaat dat niet als groep helaas. Wij hebben op ons skype account; "badeend2 bathduck" een groep aangemaakt "JOYclub groep livestreamen voor koppels" waar we met zn allen tegelijk kunnen livestreamen. Voeg ons toe op skype en wij zetten jullie in de groep. Aanstaande zaterdagavond 2 januari vanaf 20.00 zullen wij een chat (vergadering) openen in onze livestream groep waar iedereen die wil mee doen ingezet wordt door ons. Lieve groetjes en misschien tot zaterdag.
*******8288 Stel
3 Bijdrage
Ohja klinkt zeer goed
**********ssage Man
327 Bijdrage
Schade, wir sprechen und schreiben nicht holländisch, aber wir sind aus heutiger Sicht in der zweiten Maihälfte in Bredene und würden uns über geile Kontakte freuen.
Leuk 👍
*******Joy Man
435 Bijdrage
Citaat van *********amen:
Als het aan ons is alleen koppels.
Anders hebben we geen intr

Vanwaar toch steeds die intolerantie/uitsluiting naar singles toe? Kunnen singles dan onmogelijk een meerwaarde zijn in een gesprek???

Of is dit een gevolg van het bonte en onbehouwen gedrag van een voorganger? Dan is er toch steeds de blokkeerfunctie! Maar om daarvoor een hele groep uit te sluiten ... dat neigt naar rascisme. Verschrikkelijk om dit te moeten vaststellen zo vlak na Kerstmis, waar tolerantie hoogtij zou moeten vieren.

Zou graag willen weten waar deze anti-singles beweging zijn oorsprong kende...

Wie oh wie geeft mij een begrijpelijke uitleg om dit (toch wel wijdverspreide) fenomeen te verklaren?
**********ssage Man
327 Bijdrage
"Anti-Singles"
Wir haben die Erfahrung gemacht, dass viele männliche Singles der Meinung sind, sich wie die Axt im Walde benehmen zu können. Sie achten dann kaum, ob Paare einfach nur unter sich, oder mit anderen Paaren spielen wollen. Das gilt natürlich nicht für alle männlichen Singles, aber es sind relativ viele, die mit einem Eilzug durch die gute Kinderstube gerast sind.
Hey hier alvast intresse. Mij mag je ook lid maken...😊
*******016 Stel
6 Bijdrage
We zijn wel nieuwsgierig, dus aanvraag voor lidmaatschap. GROETJES VAN ONS.
*******016 Stel
6 Bijdrage
Geïnteresseerd alleen in koppels
**********recht Stel
9 Bijdrage
@*******Joy
Ik heb per ongeluk op het hartje gedrukt bij jouw reactie, maar dat was niet de bedoeling.
Je vroeg om toelichting, dus ik laat je even weten hoe wij erin staan. Zonder een discussie te willen beginnen, want dit is gewoon onze mening en voorkeur.
Je schrijft ‘gesprek’, maar het gaat hier niet om een gesprek, maar om een livestream. Dat die specifiek voor koppels is, heeft volgens mij gewoon te maken met seksuele voorkeur. Wij zien zelf ook liever andere koppels bezig dan mannen alleen.
Ook in parenclubs wordt de dynamiek anders als er single mannen rondlopen. Dat is niks tegen jou persoonlijk, maar dat is gewoon zo.
Dus ik zou er niet zo’n drama van maken. Racisme heeft hier natuurlijk al helemáál niks mee te maken.

Groetjes,
Rob en Sascha
Yep! geïnteresseerd!
Zoals BeastOfJoy hierboven al ergens schrijft. Niet alle single mannen lopen als een olifant door de porseleinkast. En er zijn trouwens ook koppels op Joy die anderen mensen niet respecteren. Waarom zo moeilijk ? Met een druk op de knop kan men ongenode gasten blokkeren. Een beetje tolerantie zou wel op zijn plaats zijn.
Alvast een fijn nieuwjaar gewenst, dat we allemaal negatief *mundschutz* mogen blijven. *zwinker*
je kunt ook gewoon accepteren dat koppels onder elkaar willen zijn, dan kunnen al dit soort berichten achterwege blijven.
**********ssage Man
327 Bijdrage
Citaat van *********es58:
je kunt ook gewoon accepteren dat koppels onder elkaar willen zijn, dan kunnen al dit soort berichten achterwege blijven.

Genau so ist es!
Es gibt nun mal Regeln, die sich Teilnehmer geben oder auch anderen auferlegen.
Wem das nicht passt, der sollte eine Single-Männer-Gruppe gründen und Paare dazu als Gäste einladen.
Der Rassismusvorwurf ist einfach nur "doof".
*********amen Stel
89 Bijdrage
Juist de reactie spreekt voor zich (beast)

Als je de uitleg wil
we voelen ons prettiger alleen met stellen.
Dit is nog eens benadrukt tijdens een parenclub avond waar mannen alleen toegelaten werden.
onsmakelijk onbeholpen enz. tuurlijk iet allemaal, maar de juiste zijn wij nog niet tegengekomen.

De reactie van je (beast) maakt het ook niet dat we nu denken "ohh doe maar wel"
integendeel.
om te walgen. Racisme!!
Ja ik doe graag mee
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.