Dubbele vaginale penetratie

Heb je het ooit geoefend?

Doorlopende enquête
Dubbele vaginale penetratie
Hallo Joyclubbers-community, ik kom je vragen naar je mening over dit onderwerp. Ik ben in de Spaanstalige gemeenschap geweest om wat meer over het onderwerp en hun meningen te leren. Dus ik kom meer dezelfde vragen stellen.

Wat vind je van de dubbele vaginale?
Zo ja, welke ervaring had u dan? En trucs om het te doen of een bepaalde verbetering te hebben.
En tot slot, hoevelen hier zouden het durven doen? (dat hebben ze nog niet gedaan)
*****867 Stel
8 Bijdrage
Spannend en lekker
*******4959 Stel
17 Bijdrage
Nog niet geprobeerd 😍
Eerste keer was per abuis, zij wou een gewone DP, maar eindigde in vaginale DP.
Ik en de andere man vonden het leuk, de dame vond het zalig.
Nog niet gedaan maar lijkt me wel leuk eens mee te maken als de vrouw in kwestie er voor open staat.
Heerlijk maar soms voor de mannen moeilijker als ze denken. Soms vinden ze het ineens eng met met hun .... tegen elkaar te wrijven en sommige zijn niet lenig genoeg. Maar als het kan .... graag 😉
Wij hebben het met een dildo geprobeerd. Ging niet eenvoudig *ggg* Lijkt mij heerlijk *schaem*
wel een keer een DP gedaan en dat was al heerlijk maar nog geen vaginale DP staat op mijn lijstje
Heb het al gedaan, telkens met een vaster contact. Vind het fijn om te doen en de dames hielden ervan. Mag nog op de agenda komen 😜
Als hier een stel aanwezig is die daar van houd en wat wil uitproberen dan laat het gerust weten
******toy Man
2 Bijdrage
Heb het een keertje gedaan in bad vol water. ( een extra uitdaging 🙂). Was het door het water, ik weet het ni maar was ni zo makkelijk. Vond het ook ni super opwindend. Mss moet ik het nog eens een keertje gewoon in bed proberen 😊
******urg Man
2 Bijdrage
Zou het graag eens proberen
Ik heb dat wel es gedaan samen met haar echtgenoot, hoewel ik liever geen m-m contact heb. Met haar ook DP en spitroast samen met hubby. In een langere periode waar ik aan huis ging als bijkomende partner.
Ik heb het ook geprobeerd 1e keer tijdens een date met een stel.

Onze klik was op seksueel gebied goed voelde elkaar goed aan en na wat passen en meten was het ook echt wel geil..vooral het idee denk ik.

Mannen moeten elkaar aanvoelen om Het lekker te maken maar je doet het ook niet alleen he
********ckey Stel
2 Bijdrage
wij hebben het al zeer vaak gedaan en vinden het erg lekker. Ook de vrouwen waarmee we dit voor het eerst deden vonden het lekker.
Citaat van ******S3x:
Dubbele vaginale penetratie
Hallo Joyclubbers-community, ik kom je vragen naar je mening over dit onderwerp. Ik ben in de Spaanstalige gemeenschap geweest om wat meer over het onderwerp en hun meningen te leren. Dus ik kom meer dezelfde vragen stellen.

Wat vind je van de dubbele vaginale?
Zo ja, welke ervaring had u dan? En trucs om het te doen of een bepaalde verbetering te hebben.
En tot slot, hoevelen hier zouden het durven doen? (dat hebben ze nog niet gedaan)
Citaat van ******S3x:
Dubbele vaginale penetratie
Hallo Joyclubbers-community, ik kom je vragen naar je mening over dit onderwerp. Ik ben in de Spaanstalige gemeenschap geweest om wat meer over het onderwerp en hun meningen te leren. Dus ik kom meer dezelfde vragen stellen.

Wat vind je van de dubbele vaginale?
Zo ja, welke ervaring had u dan? En trucs om het te doen of een bepaalde verbetering te hebben.
En tot slot, hoevelen hier zouden het durven doen? (dat hebben ze nog niet gedaan)

ik ( v) nog geen ervaring mee, maar lijkt me fijn ooit eens te ervaren
********ckey Stel
2 Bijdrage
Tja, dan moeten we eens naar een kennismakingsafspraak. En van daar kijken of er een klik is en welke fantasieën jullie hebben. Michael en Annemieke💋💋
********edel Man
5 Bijdrage
@********ckey lijkt me geil om dat een keer uit te proberen. Helaas nog geen ervaring mee.
Geen ervaring mee maar staat wel op
Lijstje om eens te proberen. Dus wie er voor open staat , daar maak ik graag kennis mee
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.