Rare ontmoeting

*********Paar Stel
349 Bijdrage
Vandaag toevallig na 2,5 jaar lidmaatschap dit NL forum 'ontdekt'.
Wij hebben eigenlijk helemaal geen slechte ervaringen met de Joyclub. Eén beetje hinderlijk communicerende single man hebben we ooit geblokt. Hij bleef contact zoeken, terwijl wij het na 2x vriendelijk NEE zeggen wel genoeg vonden.
Fakers heb ik nooit opgemerkt, maar daarbij moet ik wel opmerken dat single heren niet onze doelgroep is.

Verder een paar keer een date gehad met Duitse mensen die NL bezochten als toerist of er een schip hadden liggen. Geen fakers dus.
Datemogelijkheden zijn en waren altijd zeer beperkt voor ons, omdat we deze hobby geheim willen houden voor onze kinderen, waarvan er nog één thuiswoont.
Dus nooit thuis ontvangen. En verder altijd goede smoezen als we ergens heengaan om deze hobby uit te oefenen.

Joyclub lid geworden ooit, vanwege orientering op mogelijk clubbezoek op vakantie in Oostenrijk. En daarna hier gebleven.
De Joyclub site zit m.i. goed in elkaar. Veel beter dan SDC, waar wij eerder al zaten, en nog steeds zitten want Lifetime lidmaatschap zeggen we nooit op. Daar heten wij Vrijzin. De SDC site wordt steeds slechter. Vrij onbegrijpelijk.
Wij kunnen het dus goed vergelijken. Omdat Joyclub wat meertaliger is geworden, is het ook steeds aantrekkelijker voor Nederlanders. Ook voor hen die geen of weinig Duits spreken. Duits is voor onszelf geen probleem.
Wij kennen inmiddels vele SDCers die daarbij ook Joyclub lid zijn geworden. Ook vaak mensen met een SDC Lifetimelidmaatschap dat ze, net als wij niet opzeggen, want waarom zou je. En daarbij dan ook Joyclub lid geworden.

xx of LG Lo en H uit A'dam
*********Paar Stel
349 Bijdrage
Citaat van ********sins:
Citaat van ********edel:
Citaat van ********sins:
Op andere apps minder problemen. Hier leeft ook niet veel. Veel blabla maar weinig...
@********sins ik ben ook een man alleen, maar ben benieuwd of ik hier echte reacties krijg. Zou ik mogen vragen op welke app jij doelt?

Wij zitten meestal op de grootste zoals SDC. En enkele privé groepen via Facebook/MEWE

SDC is echt niet de grootste, hoor.. Joyclub is veel groter.
*****466 Stel
71 Bijdrage
Sdc is vooral de laatste jaren erg achteruit gegaan. Ze laten steeds meer mannen toe. Voor ons een reden om geen abbo te nemen. Hier ook niet overigens, elke alleen gaande man vinden wij een te veel. Vroeger was dit ook niet zo nu is het wachten op een herhaling 70 80 jaren waar veel clubs zijn verdwenen door die kerels. Ach wij zijn erna 35 jaar wel klaar mee. Als je met 58 jaar nog kerels op hun gezicht moet slaan omdat ze nee is nee niet begrijpen dan is de grap er wel af. Ps sdc is de grootste sponser op veel fora om vooral alternatieve contact mogelijk heden af te kappen
********icus Man
170 Bijdrage
Citaat van *****466:
Ach wij zijn erna 35 jaar wel klaar mee. Als je met 58 jaar nog kerels op hun gezicht moet slaan omdat ze nee is nee niet begrijpen dan is de grap er wel af. Ps sdc is de grootste sponser op veel fora om vooral alternatieve contact mogelijk heden af te kappen

In de clubs is dat toch een no go ? Ik zelf ga niet single naar een club zou wel willen maar voeltt gewoon niet correct waarom zijn de meeste single men zulke fucking weirdo's erg irritant.
*****466 Stel
71 Bijdrage
Er zijn clubs die thema dagen hebben. Op deze dagen zijn mannen toegestaan, hiervoor maar eens de agenda's door lezen. Er zijn inmiddels ook clubs die de regels weten te omzeilen en een vergunning hebben op basis van prostitutie en zich vervolgens profileren als paren cq swinger clubs. Dit wordt ook nog eens prima uitgelegd op het swingers forum " samenswingen " . Ook een aanrader om veel informatie te vinden over de wereld van de swingers. Dit is een puur informatief platform dus absoluut geen dating. In het verleden gingen wij regelmatig naar club Mystique die op de maandag gemengde dagen heeft. Een keer geweest in een vakantie, erg weinig opkomst. Ook zijn wij wel eens naar een bi dag geweest, was ook geen succes, veel mannen die 100 procent niet bi waren en ondertussen de hele sfeer aan het verkloten waren. Het ooit zo mooie swingers wereld is vooral verkloot door die stellen die er wel een nan bij wilden hebben. Dit is volledig door geslagen jammer genoeg. Voor veel clubs is het een verdien model geworden. Maar zoals al gezegd is voor ons al geruime tijd de grap eraf. Ook trance muziek wat oprukt en gasten al om 23:00 uur strak in de lampen staan te staren zijn ook niet ons ding. Afgaande op de gesprekken die wij afgelopen tijd nog hebben gevoerd op de momenten dat de clubs tussen de lockdowns open waren geeft ons het idee dat wij hierin niet alleen staan. Er zijn momenteel veel jonge stellen die ook niks tot bijna niks met kerels willen. Wij verwachten dat dit geen blijvertje zijn omdat jongeren steeds weer veranderingen willen.
**********tenRM Stel
38 Bijdrage
@*********Paar
Hele juiste analyse. Wij zaten eerst enkel op JoyClub, maar vonden daar toch vooral niet Nederlandstalige contacten. Wel een paar keer clubontmoetingen geregeld, maar naast het overigens heel lekkere spelen ontbrak toch het persoonlijke contact. Vooral omdat onze dame zich niet zo vertrouwd voelt met het Duits. Dan ook maar lid geworden op SDC, vooral omdat daar zoveel meer 'keuze' is. Maar in de praktijk valt het toch tegen. De site zit niet goed in elkaar en functioneert vaak ook niet goed. En door het gebrek aan vooraf-verificatie zitten er blijkbaar heel wat 'onechte' koppels op. Al te vaak eindigt een interessant contact met een koppel in een man alleen om te daten. En daar zijn we erg zelden naar op zoek. Dus blijven we gewoon op beide platformen en kijken uit naar leuke dates zodra we omikron weer het land uit hebben. Kusjes uit Belgisch Limburg, R&M
**********iebe3 Stel
87 Bijdrage
Nou ,nou. Ook wij hebben een jaar op sdc gezeten,was zeer zeker niet beter. Hier op joy ook de mogelijkheid om naast sex contact een andere verbindende factor te hebben . Dus voorlopig zijn wij zeer te vreden over deze site. Duits of Nederlands is voor ons goed.. even terug komen op de “ vervelende heren” tot nog toe geen last van gehad. Hebben op sdc site twee heren ontmoet waar we al meerdere jaren zeer aangename sex afspraakjes mee hebben. En zo af en toe na de sex heerlijk uit eten gingen ( tot Corona) roet in het eten gooide. Bij club mystic alleen positieve ervaringen,zowel met paren als ook heren. En nee was tot voor Corona gewoon nee, tijdens Corona geen club bezocht. Het licht veelal aan onze eigen instelling hoe of wie er op jullie profiel reageert. Tot nu toe nog geen fake mee gemaakt.
********icus Man
170 Bijdrage
Ja ik als single begrijp heel goed dat meeste paren daar niet opzitten tewachten wat ik dan ook andere mannen kwalijk neem is door dat gelieg en bedrieg ik nog minder contacten krijg ik ben all wat Verlegen en omdat ik nooit aandring of me anders voor doe en niet klakkeloos iedereen benader.
*****466 Stel
71 Bijdrage
Perveneficus dat is ook wat wij bedoelen. Doordat er steeds meer mannen binnen komen ontstaat er ook meer frustratie. Er zijn clubs, waar wij ons beklag deden, die beweren dat elk stel er een man bij wil. Wij tellen dit al 10 jaar, heeft ook te maken met mijn voormalig werk. Wij tellen op 10 stellen 3 stellen die dat wel willen. De stellen die dat willen hebben dus de keuze uit 10 kerels en zoeken zich de " mooiste eruit" waardoor de helft niet aan hun trekken komt. Die gaan aan de bar hangen, drinken te veel en gaan vervolgens nog gefrustreerder de club weer in en stellen lastig vallen. Wij zien dus ook steeds meer het thuis daten terug komen en dat heeft een reden. De stellen die het niet met ons eens zijn dat zijn die 3 stellen op 10, die vinden dat prachtig zich niet realiseren dat ze die overige 7 eruit jagen. Gevolg is een herhaling van zo'n 30 jaar terug. Steeds minder stellen en steeds meer kerels wat er uiteindelijk voor zorgt, mede door de reeds genoemde frustratie, dat ook die stellen die wel een kerel erbij willen uiteindelijk ook afhaken met sluiting van clubs tot gevolg. Jammer genoeg, dat is dan de andere kant, dat de mannen die het wel eerlijk menen ook niet meer een kans krijgen. Wij wensen iedereen veel plezier tijdens de partnerruil cq swingen.
********icus Man
170 Bijdrage
Citaat van *****466:
Perveneficus dat is ook wat wij bedoelen. Doordat er steeds meer mannen binnen komen ontstaat er ook meer frustratie. Er zijn clubs, waar wij ons beklag deden, die beweren dat elk stel er een man bij wil. Wij tellen dit al 10 jaar, heeft ook te maken met mijn voormalig werk. Wij tellen op 10 stellen 3 stellen die dat wel willen. De stellen die dat willen hebben dus de keuze uit 10 kerels en zoeken zich de " mooiste eruit" waardoor de helft niet aan hun trekken komt. Die gaan aan de bar hangen, drinken te veel en gaan vervolgens nog gefrustreerder de club weer in en stellen lastig vallen. Wij zien dus ook steeds meer het thuis daten terug komen en dat heeft een reden. De stellen die het niet met ons eens zijn dat zijn die 3 stellen op 10, die vinden dat prachtig zich niet realiseren dat ze die overige 7 eruit jagen. Gevolg is een herhaling van zo'n 30 jaar terug. Steeds minder stellen en steeds meer kerels wat er uiteindelijk voor zorgt, mede door de reeds genoemde frustratie, dat ook die stellen die wel een kerel erbij willen uiteindelijk ook afhaken met sluiting van clubs tot gevolg. Jammer genoeg, dat is dan de andere kant, dat de mannen die het wel eerlijk menen ook niet meer een kans krijgen. Wij wensen iedereen veel plezier tijdens de partnerruil cq swingen.
Precies je vat het mooi samen.
*****466 Stel
71 Bijdrage
Rare ontmoetingen ontstaan ons inziens ook mede door deze frustratie. Er is een vergelijkbare site als joy die bij nieuwe leden hoofdzakelijk mannen hebben staan dit zijn de zelfden die zoeken naar slachtoffers zich dikwijls profileren als stel en dan tijdens het contact merken dat de smoes oh sorry mijn vriendin kan niet maar ik kom wel alleen worden afgewezen. Met een Block tot gevolg. Het blijft moeilijk om serieuze stellen te vinden die het eerlijk menen. Wij spreken daarom alleen in een club af en als er na een aantal keren een klik is dan ook thuis. Veel plezier in het swingers wereldje zover die nog bestaat.
**********iebe3 Stel
87 Bijdrage
nou,nou,zo ver het swingers wereldje nog bestaat! Tot nog toe maar één keer eerst telefonisch gecontroleerd of een stel ook een stel was en dat kwam van de ander kant af. Tot nu toe gelukkig geen slechte ervaringen op dat gebied. Wel een wat verbaasde single heer ,over dat wij zo “ echt waren” , de verhalen die hij vertelde over paren,waren verbazingwekkend . Dus voor ons bestaat dit wereldje echt. We proberen zo open en eerlijk mogelijk te zijn en we hebben alweer gelukkig maar een date gehad die ons eerst wilde treffen ( bij ons) om te weten of we een klik hadden. Die hadden wij niet echt,maar we hadden wel gezamenlijk kunnen vrijen wat ons betreft “ dan hadden we het een zeker geweten en twee toch waarschijnlijk nog een leuke afsluiter gehad” Maar na een week niets meer van ze gehoord ( enigszins onbeleefd) Als een stel je eerst wil beoordelen ( de klik)dan is het naar mijn mening ook wel zo netjes om dat telefoontje te plegen toch. Al onze ander date ‘s verliepen normaal , dat wil zeggen die gene met een klik van alle vier gaan voor een vervolg en de rest zie / hoor je niet meer. En dat is ook goed zo. Dus ja het swingers wereldje bestaat 😕 echt.
Ik zie in bovenstaande berichten deels bevestiging maar ook zorgwekkende dingen.
Overigens is die bevestiging vooral een bevestiging van die zorgwekkende dingen die ik eruit haal.

Ik heb een open relatie met een fantastische vrouw met de vrijheid om buiten de relatie te daten. Als ik bovenstaande zo lees, kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat ik op deze site(s) weinig te zoeken heb, want klaarblijkelijk zit niemand te wachten op mij als man alleen. Zo’n vermoeden had ik al een tijdje en dat wordt meer en meer bevestigd.

Als bovenstaande verhalen echter representatief zijn voor het daten in Nederland, hoef ik me overduidelijk niet in een parenclub te vertonen zonder een dame bij me te hebben, want kennelijk zit niemand daarop te wachten en dat beschouw ik toch wel als zorgwekkend.

Ik ga me dus eens bedenken wat ik met mijn online accounts allemaal wil en ga doen, want het kansloos rondkijken hier heeft enkel teleurstellingen tot gevolg.
*****466 Stel
71 Bijdrage
@**********iebe3 wij merken op dat jullie thuis daten en niet een feestje met meerdere stellen. Dit verschild natuurlijk per stel. Maar zoals al gezegd wij daten eerst in de club en daarna zien wij wel.
@****078 er zullen altijd stellen zijn die er een man bij willen dus ga gewoon je gang. In een club willen wij geen last hebben van dit verschijnsel. Veel plezier en loop ons gerust voorbij.
*******aan Man
31 Bijdrage
Ik dacht eindelijk een eerlijke site te hebben gevonden. Maar het vrij duidelijk dat op internet niemand aan fakers en aan oplichters ontkomt . *zwinker*
*****466 Stel
71 Bijdrage
Citaat van ****ye:
Ik dacht eindelijk een eerlijke site te hebben gevonden. Maar het vrij duidelijk dat op internet niemand aan fakers en aan oplichters ontkomt . *zwinker*
Oké goed om te weten.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.