Rare ontmoeting

******328 Stel
43 Bijdrage
Themaopsteller 
Rare ontmoeting
Heeft iemand zo iets meegemaakt:
Je wordt benaderd voor kennismaking.
Couple Like ons profiel.
We accepteren de LIKE met een LIke voor hun profiel.
Couple stuurt een mail voor een kennismaking bij hen thuis.

Ik ging even overleggen met mijn partner.
Nog geen 30min later wordt je geblokt. Geen kans om te reageren.

Rare stel? Of zien wij het verkeerd?

Tirso & Henny.
*****_vl Man
1 Bijdrage
Hallo. Ik ben ook zo eens benaderd door een koppel. Ik was hier net en wist niet hoe het hier werkte. Voor ik kon antwoorden werd ik ook geblokt.
*****o13 Man
283 Bijdrage
ich komme garnicht zum schreiben, als normal mitglied hat man gar keine chance.
*******ust Stel
5.631 Bijdrage
misschien zijn ze bekende...
je weet het maar nooit.
In duitsland zijn de mensen veel banger dan in NL...
*********le68 Stel
39 Bijdrage
Dat is inderdaad nogal vreemd ja. Maar de laatste tijd merken wij ook dat er veel fakers op Joy zitten. Of ze blijven maar mailen en het komt never tot een date, anderen blijven maar zeuren om het openen van privéalbums (en dat bepalen wij gewoon lekker zelf 😝)
Maar de ergste vinden wij de nepkoppels, dit zijn trieste figuren die ergens een foto van een mooie dame hebben gepikt en doen alsof het hun partner is en proberen dan iets af te spreken, van anderen hoorde ik al dat ze dan zelfs het lef hebben om dat een date te maken en dan alleen op komen dagen met de smoes dat hun partner ziek is ofzo in de hoop op een trio....🤮🤮

Wij vragen tegenwoordig gewoon om bewijs: stuur eerst maar even een actuele foto van jullie samen en dat mag natuurlijk gewoon aangekleed. Opvallend vaak wordt het daarna stil of wordt je ineens geblokt. I wonder why 🤔🤔
******450 Stel
7 Bijdrage
Dit gebeurt hier de laatste tijd heel veel
Hemel en aarde beloven na de 1e mail
Heel veel vragen en alles is zo leuk en super
En dan pats noem is het of alleen een man
Pech voor hem dan
Of je hoort niks meer of word geblokt
Helaas maar waar
******328 Stel
43 Bijdrage
Themaopsteller 
gelukkig, ik dat wij uniek waren.
BEdankt voor jullie reactie,

Misschien een groep van slachtoffers oprichten *lol*
******328 Stel
43 Bijdrage
Themaopsteller 
Reactie voor ducthcouple68:
Alles was jullie beschrijven hebben we meegemaakt.
Het betreft een couple uit jullie provincie. IK ga geen naam noemen.

Wij nodigen couples uit naar een neutrale plek/cafe. Daar kennismaking eerst. Daarna kan van alles gebeuren.
Helaas zijn er overal fakers en verzamelaars. Maar het is triest dat je zo ineens geblokkeerd wordt zonder vermelding van reden. Ik ben 1 man alleen hier op de site en heb gelukkig wel ook positieve ervaringen ( maar wel alleen in Duitsland 🙄).
Gewoon niet ergeren aan de fakers en ongemanierde personen en geniet van het positieve.
********sins Stel
10 Bijdrage
Op andere apps minder problemen. Hier leeft ook niet veel. Veel blabla maar weinig...
*********le68 Stel
39 Bijdrage
Citaat van ******328:
Reactie voor ducthcouple68:
Alles was jullie beschrijven hebben we meegemaakt.
Het betreft een couple uit jullie provincie. IK ga geen naam noemen.

Spijker op zn kop!! Ik denk inderdaad dat het dezelfde is, die gaan we dan toch maar eens even rapporteren.
*********le68 Stel
39 Bijdrage
Citaat van ********sins:
Op andere apps minder problemen. Hier leeft ook niet veel. Veel blabla maar weinig...


Gelukkig.hebben wij ook zeker wel positieve ervaringen hier op Joy, maar dan vooral met Duitse en Oostenrijkse koppels tijdens de vakantie periode. De Nederlandse stellen die hier op Joy zitten zijn/lijken inderdaad weinig aktief.

Hebben jullie tips qua andere site? Mag ook via pb uiteraard. *top2*
******450 Stel
7 Bijdrage
Wij vinden het jammer
We zijn een paar dat in Münster woont door de weeks
En zouden graag contact met andere Nederlanders krijgen
Het is jammer dat dat nu na 3 maanden nog niet gelukt is
Als wij het niet vertrouwen vragen we om een facepic van beiden en daarbij om een x aantal vingers op te houden....miss kinderachtig maar als ze het vele fake gedrag weten dan snappen ze het wel.
******328 Stel
43 Bijdrage
Themaopsteller 
Buppie, ik heb facepict van n hen gekregen bij de uitnodiging.
Ik kan openbaar stellen, maar wij zijn Niet van dat revenge type
**********tenRM Stel
39 Bijdrage
Citaat van *********le68:
Reactie voor ducthcouple68:
Alles was jullie beschrijven hebben we meegemaakt.
Het betreft een couple uit jullie provincie. IK ga geen naam noemen.

Spijker op zn kop!! Ik denk inderdaad dat het dezelfde is, die gaan we dan toch maar eens even rapporteren.

Het zal wel toeval zijn, maar zelfde geval met een koppel uit die provincie. Goed contact, graag na corona eens afspreken en nu ineens geblokkeerd. Maar gelukkig hier nog wel veel andere leuke contacten. Wij kijken er alvast naar uit dat er weer meer kan en mag *knuddel*
Citaat van ******328:
Buppie, ik heb facepict van n hen gekregen bij de uitnodiging.
Ik kan openbaar stellen, maar wij zijn Niet van dat revenge type

Een facepic kan heel makkelijk en vaak fake zijn, vandaar bij de foto een x aantal vingers op laten steken. *zwinker*
******328 Stel
43 Bijdrage
Themaopsteller 
Dit is nou grappig: ik kom zelfde koppel tegen in een forumgroep “livestream groep nederlandstaligen koppels”
Ben benieuwd
Hallo, als je denkt dat het alleen bij koppels gebeurt.....
Ook ik heb soms wat vreemde reacties. Zeker als je als man alleen ook nog wat wensen hebt. Net alsof ja als man maar alles moet accepteren en met iedereen moet afspreken.......
Op date bij een koppel. Ik voelde geen klik. Paste ook gewoon niet wat betreft een aantal zaken ( verzorgd, erotische wensen) Ik gaf aan na een kopje koffie een hand te geven en mijn eigen weg te gaan. Nou dit heeft geleid tot een aantal niet leuke zaken.
Echter heb naast een paar wat mindere ervaringen juist wel leuke ervaringen en spannende ondeugende afspraakjes. Juist deze site geeft mij veel meer vertrouwen dan andere sites.
En uiteraard is er bij niet met iedereen een klik...... ( en ook niet iedere week)
Citaat van ********sins:
Op andere apps minder problemen. Hier leeft ook niet veel. Veel blabla maar weinig...

Welke apps raden jullie dan aan ?
*****466 Stel
72 Bijdrage
Wij spreken helemaal niet meer af, gaan graag naar een club en zien wel wat er gebeurt. Herkennen wel het blokken na een eerste kennismaking. Acht van de tien komt niet opdagen en de twee die wel komen verwachten veel. Persoonlijk vinden wij een kennismaking vooraf heel belangrijk, maar dat is tegenwoordig niet echt meer in. Misschien ook wel onze leeftijd hoor. Houden niet zo van mensen die ongevraagd bij je komen liggen en meteen los willen gaan.
********icus Man
170 Bijdrage
Citaat van ******328:
Rare ontmoeting
Heeft iemand zo iets meegemaakt:
Je wordt benaderd voor kennismaking.
Couple Like ons profiel.
We accepteren de LIKE met een LIke voor hun profiel.
Couple stuurt een mail voor een kennismaking bij hen thuis.

Ik ging even overleggen met mijn partner.
Nog geen 30min later wordt je geblokt. Geen kans om te reageren.

Rare stel? Of zien wij het verkeerd?

Tirso & Henny.

Geen idee maar valt me op dat men hier wel erg over valt zeg tjonge je bent geblokt. Zo wat.
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Bij Joy is een vrij strenge controle, wij hebben alleen contact met door Joy geverifieerde mensen. Mocht je de indruk hebben dat mensen fake zijn of een internet foto gebruiken is dit eenvoudig te melden bij Joyclub en wordt hier aktie op ondernomen. Helaas zijn er koppels waarvan de man probeert toegang te krijgen tot foto's en dergelijke en is de vrouw van het stel er niet van op de hoogte. Op het moment dat het dan te serieus wordt haakt de beste man af omdat zijn vrouw niks mag weten.

Wij spreken al een jaar of acht alleen nog af in clubs en het contact loopt dan via de dames.

Veel plezier met daten, wij wachten nog even af tot we in ieder geval beide 2 keer zijn ingeënt.
******328 Stel
43 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van ********icus:
[

Geen idee maar valt me op dat men hier wel erg over valt zeg tjonge je bent geblokt. Zo wat.

Beste perveneficus
Het gaat niet over het feit dat we geblokt zijn. Gebeurt met iedereen.

Het feit dat ZE ons hebben uitgezocht, geliked en uitgenodigd om bij hun thuis te komen. Niet eens afwijzen, gewoon geblokt.
Als wij iemand benaderen en uitnodigen, komen wij de afspraak na tenzij iets gebeurt (ziekte oid) Dan geven we een reden en met een nieuwe voorsteldatum.
Heb het zelf ook 2 x meegemaakt dat ik geblokt ben en heb er nooit geen contact mee gehad.
Waar ik ook flink van baal is, dat je een reactie op een profiel plaatst en totaal geen reactie terug krijgt. vind het erg respectloos, je doet een poging om contact te maken en dan krijg je totaal geen reactie dat is denk ik het minst wat iemand kan doen ook al heb je geen klik met de gene maar aan de andere kant wel een 2 tal date gehad via deze site dus er is nog hoop *zwinker*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.