Fetisj

*******nee Vrouw
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Fetisj
Hallo!
Eigenlijk ben ik benieuwd of er ook een plek is waar open gesproken kan worden over fetisj. Ik ben geïnteresseerd in fijne verhalen en ervaringen. *g*
Goeie vraag.
Vast wel, maar ik denk dat 'fetish of fetisj' een beetje te ruim begrip is om op te zoeken gezien dat echt vanalles kan zijn. Denk dat het makkelijker is iets specifieks wat je een fetisj kan noemen en daarop gaan zoeken.
Leuk dat er een groepje is gekomen met dit onderwerp! Aangenaam Hendrik bi 46
Hey ,
Veel mannen hebben kousen of lingerie fetisj. Een van mijn slaven heeft voeten fetisj. Ik moet eerlijk zijn dat erg leuk is om een echte voeten massage krijgen.
*smile*
*****n75 Man
5 Bijdrage
Goedemorgen Cloudinee,

Sinds mijn puberteit heb ik al een fetish voor Lak Pumps en Laarzen, Lakkleding en Bondage. Ik heb hier hele fijne ervaringen in opgedaan. Gelukkig kan ik ook genieten van een spannende avond zonder mijn fetish erbij te betrekken.

Regelmatig heb ik echter de behoefte mijn fetish te beleven.

De eerste keer vond ik het wel spannend toen ik mijn date mee naar huis nam. Haar een blinddoek voor de ogen deed, een lakbody aantrok, met kousen en zwarte laklaarzen aantrok.

Gelukkig werd zij hier heel erg opgewonden van en beleefden wij een historische nacht.
Hallo, ik zeg altijd dat mijn fetisj Nylonlousen zijn diende dame dan draagt, of dat in vorm van een catsuit, als het maar gladde nylons zijn, dat gevoel zo lekker glad, het staat altijd prachtig mooi en ik kan er aan blijvenn zitten, kuiten billen voeten...grrr wild van haha
Hallo,

Wat is jou fetish en wat zou je graag willen weten ? grtz
*****n75 Man
5 Bijdrage
Mijn fetish zijn hold up kousen, lakpumps met high heels, thigh high lak boots, lak lingerie.
Voor mij zijn het het dragen van latex outfits het liefste volledig inclusief masker. Echt iemand anders zijn.
*******unny Vrouw
2 Bijdrage
Hej!
Top onderwerp, ik ben nog op zoek naar mijn fetisj, raar maar waar, probeer ik dankzij mijn vaste bedpartner, sta ik open voor meer dan ik dacht.
Maar echt een fetisj ..
Wil iemand me beschrijven wat het meer met me zou moeten doen dan " dat vind je het leukste" maar wel, welk gevoel brengt het met zich mee of is er een specifieke drang...
Het is een bepaald gevoel zowel mentaal als fysiek wat een fetisj met zich mee brengt. Het is niet onder een noemer te vangen. Latex is bv een combinatie van het materiaal de geur een hoe het voelt om te dragen.
*****n75 Man
5 Bijdrage
Een Fetish geeft een ander soort gevoel van opwinding en geilheid dan bij reguliere sex. Het is heel opbouwend in geest en lichaam.

Als ik overdag al weet dat ik aan mijn fetish die dag toe kom dan is zo een dag spannend en bijzonder.

De gedachte daaraan met de voorpret en het eindspel is dan zo bevredigend. Iets dat met reguliere sex niet is te bereiken. Als mijn partner al een appje stuurt met tekst. Vanavond trek ik dit voor jou aan schatje.

Dan geeft dat euforie in de hersenen en vaak direct een erectie heel even. De hele dag voel ik dan een rush.
Mijn fetish is duidelijk groepsex, gangbang, orgy, party's ... Heb intussen al wat ervaring in clubs, feestjes en dergelijke.
Ik hou er niet alleen van actief deel te nemen maar kan ook genieten van kijken en zien hoe anderen genieten.
Hallo allemaal,
Ik heb al jaren een fetisch en wel een Bukkake fetisch.
Vind het enorm spannend om te spuiten over het gezicht van de vrouw en heb dat voor de laatste keer vorige week nog meegemaakt met 2 andere mannen erbij De vrouw vond het geweldig
Citaat van *******unny:
Hej!
Top onderwerp, ik ben nog op zoek naar mijn fetisj, raar maar waar, probeer ik dankzij mijn vaste bedpartner, sta ik open voor meer dan ik dacht.
Maar echt een fetisj ..
Wil iemand me beschrijven wat het meer met me zou moeten doen dan " dat vind je het leukste" maar wel, welk gevoel brengt het met zich mee of is er een specifieke drang...


Ik denk dat iederee wel een fetish heeft dat kan op veel vlakken zijn en het geeft je een goed gevoel als je het ziet of meemaakt Teminste dat heb ik bij die van mij en al helemaal als je het uit kunt voeren
******rie Man
9 Bijdrage
Mijn fetisj zit 'm in de broekjes die vrouwen dragen; van goedkoop textiel tot geraffineerde lingerie; van boxer, hipster, short, high waist model, tot rioslip, string, bikinibroekje of tanga.
Op dit vlak is er een walhalla aan modellen en ontwerpen die voor opwinding kunnen zorgen.
Echt fetish heb ik niet. Maar dat zeg ik waarschijnlijk omdat ik het altijd al moeilijk heb gevonden om mezelf te definiëren.
Maar ook omdat ik van alles wel wat leuk vind. kinky kleding of simpele legging oid, stocking, panty
vind ik allemaal wel leuk, maar niet exclusief 'opwindend'. Geen fetish dus in mijn ogen.

Ik ben gewoon een viezerik die veel te veel van alles leuk vind. Dus echt fetisch nee .. gewoon een lekkere viespeuk (ofzo)
*baeh*

En verhalen .. tsja .. ik zal eens wat gekkigheids neerpennen uit eigen ervaringen *zwinker*
Misschien moet ik mijn fetisch nog ontdekken. Dat zou wat zijn zeg *ggg*
***_V Man
1 Bijdrage
Hi ik ben een Bi man en heb de volgende fetsich

Sportswear, zoals Hummel trainingsbroeken strak *g*
Sneakers zoals Nike, Addidas of Vans laag model
Sniffing
Witte socks met logo
Boxer shorts met brede rand
*******aan Man
31 Bijdrage
Hallo , wat is een fetish ? Ik hou van latex , lak en leder , dat kan je zien als een fetish denk ik . Maar ik ben jaren genomen door de strap-on van mijn vriendin , maar dat is meer een verslaving denk ik .. zo kan ik nog wel tientallen dingen opnoemen , maar wanneer is een fetish ook echt een fetish? Groetjes lassey
*******rc68 Man
11 Bijdrage
ik ben nu 53 jaar en al zeker 35 jaar heb ik een zwak voor dames die rondlopen in zeer sexy kleding dus ik bedoel zeer korte rokjes die niet verder komen tot aan de bilnaad, diepe decolleté vind ik ook geweldig , zeer korte hotpants al dan niet alles deze kledingstukken in leder wat ik ook zeer machtig vind . hoge hakken erbij .
als ik maar een vrouw zie lopen met een beetje kort aan dan kan ik mijn ogen daar niet van afhouden .
ik weet niet hoe je zoiets omschrijft maar dit is voor mij zo geil om het in die woorden te zeggen en machtig .
alleen waar ik woon zie je dat dus echt niet he ?
is dat bij jullie ook zo ?
al denk ik dat het in de grootsteden wel meer zal zien dan hier in de boerenbuiten ;
in Engeland zie je dat in het uitgangs leven ook zeer veel
Hallo,

Ik ben nieuw op deze site, nog een beetje de weg zoekende. Vond dit wel een leuk onderwerp om mee te beginnen.

Adhv mijn profielnaam kun je mijn fetisj wel raden. Ben dol op t langdurig verwennen van dames en dan met name als de dames de baas spelen en de controle nemen, ben licht onderdanig.

Ik sluit me ook aan bij vorige opmerkingen dat kousen erg opwindend zijn. En jarretelles, oei!
Oh, en om de vraag van cloudninee te beantwoorden; er schijnt een site te zijn voor fetisjisten, namelijk " fetlife "
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.