Doggingplekjes België

*****n11 Stel
3 Bijdrage
Themaopsteller 
Doggingplekjes België
Hallo,

Wij zijn een Belgisch koppel dat dinsdag naar België vertrekt op vakantie. Graag willen we tijdens deze vakantie eens een dogging organiseren. Wie kent er goeie plekjes om dit te doen,ook overdag?
En ook niet te vergeten,waar kunnen we best een “zoekertje” zetten om plaats en datum mee te delen?

Dank bij voorbaat.

Groetjes,D&K
afspraakjes.com
Parkings genoeg langs de snelwegen. Ik hoor graag wanneer en waar en zou graag van de partij zijn. zoekertjes kun je hier op Joy zetten. Zoek bij de groepen op dogging / oudoor / Parkplatztreff of maak zelf een groep aan, bijvoorbeeld Dogging België Succes
*****n11 Stel
3 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van ****ED:
Parkings genoeg langs de snelwegen. Ik hoor graag wanneer en waar en zou graag van de partij zijn. zoekertjes kun je hier op Joy zetten. Zoek bij de groepen op dogging / oudoor / Parkplatztreff of maak zelf een groep aan, bijvoorbeeld Dogging België Succes


Ja parkings genoeg. Maar niet allemaal even discreet. Er zijn er ook waar camera’s staan en zo. We dachten mss dat er echt plaatsen waren die vaker gebruikt werden voor zulke bezoekjes. *g*
buitensex.biz/Buitensexlocaties/Belgie.html maar zelf niet geverifieerd'. In Nederland bestaat ook zo'n lijst . ben ook op verschillende plaatsen wezen kijken maar helaas nergens iets te beleven. Ik denk als de plaatsen echt bekend zijn dat het al snel overvol is en de politie ingrijpt . Beter lijkt het om zelf een plekje te zoeken en dan kort van te voren een oproep te doen via Joyclub of afspraakjes. Hoe dan ook *wink* sussex
In Diepenbeek zijn er 2 parkings langs 313
Vroeger en soms nu nog parking in drongen E40
*******rc68 Man
11 Bijdrage
de meeste in belgie zijn enkel voor homo's zo ook die in Diepenbeek . dronge
weet ik niet ?
******991 Man
1 Bijdrage
Ik ben beheerder van een groot natuurgebied dat grenst aan de snelweg parking van heusden-zolder , de parking is omheind maar de truckers maken gaten in de omheining om zo in het weekend naar het centrum te wandelen en inkopen te doen , als je parkeert op de snelweg parking en door de draad gaat , is 50 hectare groot gebied waar je je gang kan gaan want er is normaal niemand toegelaten buiten ik 😉
******one Man
1 Bijdrage
Grenspaal 269 in het Antwerpse havengebied. Laat wel weten als je ooit plannen zou hebben. *top*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.