Die andere website... Iets met een sd en c Die.

*******Joy Man
435 Bijdrage
Citaat van **********KKING:
Ja, inderdaad ... 28k ONLINE leden op dat ogenblik *g* Maar er zijn er wel 3-4 miljoen in totaal

Van de review site :
Ben je op zoek naar lokale swingers in jouw stad? Je hebt zojuist de grootste database van echte swingers in de wereld gevonden! SDC heeft meer dan 3 miljoen swingerstellen en singles om van te genieten.

Joyclub zou er 3,3 miljoen hebben volgens revieuw sites, dus vergelijkbaar


SDC 3 tot 4 miljoen leden met 40% (hele ruwe schatting!) fakers. Gelukkig heel makkelijk te doorprikken.

Joyclub 3,3 miljoen échte leden met een handvol fakers. Deutsche Gründlichkeit *love* Dat zie je ook terug in het ontwerp, de mogelijkheden en functies op deze site.

Klopt hoor dat er meer Nederlanders en Belgen zitten op SDC, een gevolg van het lifetime lidmaatschap.
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van *******Joy:
Citaat van **********KKING:
Ja, inderdaad ... 28k ONLINE leden op dat ogenblik *g* Maar er zijn er wel 3-4 miljoen in totaal

Van de review site :
Ben je op zoek naar lokale swingers in jouw stad? Je hebt zojuist de grootste database van echte swingers in de wereld gevonden! SDC heeft meer dan 3 miljoen swingerstellen en singles om van te genieten.

Joyclub zou er 3,3 miljoen hebben volgens revieuw sites, dus vergelijkbaar


SDC 3 tot 4 miljoen leden met 40% (hele ruwe schatting!) fakers. Gelukkig heel makkelijk te doorprikken.

Joyclub 3,3 miljoen échte leden met een handvol fakers. Deutsche Gründlichkeit *love* Dat zie je ook terug in het ontwerp, de mogelijkheden en functies op deze site.

Klopt hoor dat er meer Nederlanders en Belgen zitten op SDC, een gevolg van het lifetime lidmaatschap.

Ik heb dus nergens aangetoond gezien dat sdc echt die 3 miljoen leden heeft.
Tot die tijd geloof ik daar niets van.
*********1973 Man
1 Bijdrage
Hoop leesvoer alle reacties.
ik ben het met de meeste eens dat SDC toch wel een leuke community is (ken het al 15 jaar eerst als stel nu singel). Het is hoe je je opsteld op een normale manier met respect kom je een heel eind.
wappers of geen wappers ieder voorzich (ik doe het ook weleens zo af en toe (een leuke toevoeging vind ik zelf). op Joyuclub pas memeber maar toch hier ook al enige contacten gemaakt.
dat de enhourage soms verpest word door opdringerige mannen ben ik het ook wel mee eens . vroeger had je bijvoorbeeld chatgril dat is nu zo goed als dood te veel mannen of fake. heelijk gechat en gedate daar vroeger.
alles is een verdien model geworden clubs etc doen daar ook aan mee (enkele daargelaten die wel goed een balans kunnen houden. clubs hebben ook gewoon koppel avonden misschien moeten die wat meer, dus meerdere avonden i.p.v. milfs night gangbang etc (waar veel mannen op af komen die natuurlijk de volle mep betalen) er worden ok wel veel feesten georganiseerd speciaal voor koppels waar veel van het publiek swinger is. dat is juiste het leuke verldeiden teasen en zo de spanning opbouwen
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.