Die andere website... Iets met een sd en c Die.

*******bbie Man
30 Bijdrage
Themaopsteller 
Die andere website... Iets met een sd en c Die.
Daar word altijd hoog van gsproken ik heb dat nu voor een maandje geprobeeerd maare ik vind het schockend hoe daar de leden communiceren rond uit bot de chats zijn 1 stream aan foto's.
Ligt dit aan mij? Ben ik ouder wets? Is wie neuken ? nu echt hoe swingers land functioneert?
******465 Stel
720 Bijdrage
Ik vond die website ook erg op pilletjes en wapfeestjes afgaan en het lijkt wel of iedereen elkaar van de clubs kende. Ook qua leeftijd vond ik daar soms een veel jonger publiek dan hier.
**********easer Man
13 Bijdrage
Iedereen op de chat op die site lijkt inderdaad erg op wap-dates gericht. Sowieso is het een site vooral voorstellen, ten minste, als single man voel ik mij altijd een paria daar.
Ik nam één keer een abonnement van 3 maanden, maar daarna nooir meer.
*****466 Stel
71 Bijdrage
Wij zijn ook te vinden op die site maar niet meer als betalend lid. Het klopt dat wappen daar erg de boventoon voert daarnaast ook erg verbaasd over de toename van alleengaande mannen. Ieder zijn ding maar aan ons niet besteed.
Ik kreeg van die site nu een aanbod voor twee weken volledige toegang omdat ik zo lang niet had ingelogd.
Op dit vlak ben ik vooralsnog “alleen” dus voor een groot deel van de leden sowieso kansloos (overigens net als hier, maar dat terzijde) en de overige leden lijken ook niet echt passend.
Ik weet dus weer waarom ik zo lang niet ingelogd ben geweest.
*******981 Man
21 Bijdrage
De dingen waar je het meeste op fokust. Daar erger je snel het meeste aan. Zo is echt niet dat er veel vrijgezel mannen zijn. Die zijn er altijd al. En wap ja daar zijn we nlers voor. En zo iets mag je doen je moet niks. Ik heb persoonlijk ook iets waar ik me aan erger het hele bi man gebeuren. Maar ja het is niet anders. En wees blij dat er jongeren op de site zijn. Jongeren zijn namelijk de toekomstige ouderen wees blij dat er meer sits zijn dan sdc
******_NL Man
8 Bijdrage
Ik vermaak me op sdc prima. Heb een leuke kring van vriendinnetjes waar ik mee kan daten. En wordt ook voldoende gevraagd voor leuke feestjes. Je normaal opstellen doet wonderen..
*********Paar Stel
349 Bijdrage
Citaat van ******_51:
Ik vermaak me op sdc prima. Heb een leuke kring van vriendinnetjes waar ik mee kan daten. En wordt ook voldoende gevraagd voor leuke feestjes. Je normaal opstellen doet wonderen..

Ook wij vermaken ons daar nog prima.
Maar wij zijn een stel, niet een man alleen.
Wijzelf zijn niet van de pillen etc. Geen Wappers.

Er is op sdc o.i. wel een scheiding der geesten op meerdere onderwerpen:
Wap vs geen wap
En zeer veel oudere swingers hebben moeite met het grote aantal losse single heren. Gewoon negeren, zeggen we dan, als je daar niet van houdt.

Verder is de chat niet representatief voor de gemiddelde sdcers. Op de sdc-chat zit een relatief groter aantal Wappers. Er zit een soort incrowd van mensen die (zeer) vaak naar feestjes gaan. En die doordeweeks eindeloos kletsen in de chat. Mijn v en ik noemen dat de Sportneukers: Trainen doordeweeks en een wedstrijdje in het weekend, elke week.

Maar dat zijn dus niet de gemiddelde sdc ers

Verder verschil: Joyclub is veel breder dan sdc qua onderwerpen.
Joyclub is heel veel groter.

De website van Joyclub zit veel beter in elkaar die van sdc. Dit verschil wordt steeds groter, want website van sdc is helaas slechter dan vroeger: De email daar is een soort interne sms-messenger geworden. Vroeger zag je op sdc ook hoe lang een lid al lid was. Nu niet meer.

Nog een verschil, denken wij:
Duitsers(JC) zijn veel wellevender dan Nederlanders (SDC). Maar dat is door gebreken in de Nederlandse opvoeding, helaas. Teveel assertieve narcistisch ik-jes met korte lontjes.
*******Joy Man
440 Bijdrage
SDC, de enige plek op het wereldwijde web dat stil staat en niets doet om mee te gaan met de evoluerende wereld.

In den beginne voelt de MS-DOS omgeving nostalgisch aan. Maar de veeeele bugs, mogelijke koffiepauzes tussen bezoek van 2 profielen, onmogelijkheid om een linkje te delen (zijn we nu echt 2020?!?), vastlopen van PM in de chat,... maken het een hel om daar je ding te doen.

De oorzaak hiervoor is te vinden in het verdienmodel van sdc. Behoorlijk wat leden hebben geopteerd voor een lifetime abonnement. Zij zitten levenslang vast aan deze mankementen.

Toch is niet alles kommer en kwel. Ook daar heb ik enkele vreselijk sympathieke en respectvolle mensen leren kennen waarmee ik vandaag nog steeds contact heb. Maar wel via WhatsApp 😉

In de chat heerst in het weekend een drugscultuur (wappers). De conversaties op zaterdag- en zondagocht zijn best lachwekkend. Niet wappers worden openlijk gevraagd of ze ook slikken. Dit is niet aan mij besteed. Een date ervaar ik het liefst met volle verstand en inlevingsvermogen. Men wil toch een mooie herinnering overhouden? Of niet?

MAAR ook op sdc vind je evengoed niet-wappers. Wie zoekt, die vindt!
*******Joy Man
440 Bijdrage
We zijn wel effectief 2022 😀😃
****TEL Stel
14 Bijdrage
Lol wij vinden SDC erg fijn,

Joyclub heel veel Duits en als wij daten doen wij dat graag in de buurt.
Vrijgezelle manen, kijk even de status van de mensen die hier een reactie plaatsen, ook veel mannen.
Wij hebben de voorkeur voor sdc op dit moment boven joyclub al zijn de functies hier uitgebreider maar velen malen minder Nederlanders en Nederlandse bedrijven.
Ps wij wappen niet !
*****466 Stel
71 Bijdrage
Nog even reactie op thema opsteller @*******bbie. Swingers land functioneerd allang niet meer. Vroeger gingen alleengaande mannen naar de sekswerkers, nieuwe naam voor het oudste beroep. Tegenwoordig verzieken ze de sfeer in de paren cq swinger clubs. Dus ja het is al heel lang mis in dit ooit zo mooie wereldje.
******465 Stel
720 Bijdrage
Citaat van *****466:
Nog even reactie op thema opsteller @*******bbie. Swingers land functioneerd allang niet meer. Vroeger gingen alleengaande mannen naar de sekswerkers, nieuwe naam voor het oudste beroep. Tegenwoordig verzieken ze de sfeer in de paren cq swinger clubs. Dus ja het is al heel lang mis in dit ooit zo mooie wereldje.

Daarom gaan wij alleen maar naar avonden voor paren en single dames.
*****466 Stel
71 Bijdrage
Als de zaterdag avond elke week paren avond was zou dat mooi zijn maar dat komt niet altijd goed uit met onze agenda. Daarnaast blijven wij bij ons standpunt dat wij geen enkele meerwaarde zien aan die mannen. Afgelopen maand naar een bi avond geweest. Mannen weinig bi uiteraard en wat er loopt 10 cm nou daar wordt mijn vrouw niet zat van. Dus daarom zien wij de meerwaarde niet, wel waarom dat deze wanhoops figuren nog vrijgezel zijn. Zonde van een club. En noem de club dan ook geen parenclub maar h**r*n kast dan weet je waar je aan toe bent. Maar nogmaals ieder zijn ding maar aan ons niet besteed.
*********Paar Stel
349 Bijdrage
Citaat van ******465:

Daarom gaan wij alleen maar naar avonden voor paren en single dames.

We daten nooit los van elkaar, altijd samen.
Wij daten heel soms met stellen.

We gaan veelal naar feestjes met meerdere stellen.
We gaan het meest naar feestjes met meerdere stellen en extra heren.

Een heel enkele keer gaan we naar een GB achtige setting. Maar alleen als er meerdere dames aanwezig zijn.

We daten een heel, heel enkele keer met een heer die we al langer kennen.

Maar we daten sowieso nooit met single heren die we nog nooit hebben gezien.

Een doodenkele keer bezoeken we in NL een parenclub.
*********Paar Stel
349 Bijdrage
Citaat van *****466:
Als de zaterdag avond elke week paren avond was zou dat mooi zijn maar dat komt niet altijd goed uit met onze agenda. Daarnaast blijven wij bij ons standpunt dat wij geen enkele meerwaarde zien aan die mannen. Afgelopen maand naar een bi avond geweest. Mannen weinig bi uiteraard en wat er loopt 10 cm nou daar wordt mijn vrouw niet zat van. Dus daarom zien wij de meerwaarde niet, wel waarom dat deze wanhoops figuren nog vrijgezel zijn. Zonde van een club. En noem de club dan ook geen parenclub maar h**r*n kast dan weet je waar je aan toe bent. Maar nogmaals ieder zijn ding maar aan ons niet besteed.

Wij zien single heren niet als wanhoopsfiguren.
Dat vinden wij nogal kort door de bocht.
*******981 Man
21 Bijdrage
Ik ben niet bi ben wel vrijgezel en ben met 18cm bedeeld maar dat wil niet zeggen dat elke vrouw er genoeg aan heeft. En er zijn ook vrouwen die het liever met 10cm doen. En sorry dat we met zo velen vrijgezele mannen zijn. Waren alle vrijgezele vrouwen maar zo als ons vrijgezele mannen. Dan was er geen tekorten en ook geen klachten 😂😂😂😂😂
*****466 Stel
71 Bijdrage
@*******981 wat is er mis met sekswerkers? Wees een kerel en loop de parenclub gewoon voorbij. Erotisch café is ook een optie.
*******bbie Man
30 Bijdrage
Themaopsteller 
Citaat van ******_51:
Ik vermaak me op sdc prima. Heb een leuke kring van vriendinnetjes waar ik mee kan daten. En wordt ook voldoende gevraagd voor leuke feestjes. Je normaal opstellen doet wonderen..

Ok ik dacht dat ik dat deed maar leg rustig even uit wat is normaal dan....

Citaat van *****466:
Nog even reactie op thema opsteller @*******bbie. Swingers land functioneerd allang niet meer. Vroeger gingen alleengaande mannen naar de sekswerkers, nieuwe naam voor het oudste beroep. Tegenwoordig verzieken ze de sfeer in de paren cq swinger clubs. Dus ja het is al heel lang mis in dit ooit zo mooie wereldje.
Ja das wel duidelijk alleen begreep ik dus dat het bij sdc niet zo was. Daarbij snap ik nog steeds niet waarom single mannen niet geweerd worden bij clubs, lijkt ergens wel aangemoedigd. Ik ben single ik ga niet alleen naar een club zal ouderwets zijn vind het not done. Daarom blij met sites zo als deze je kan (het kost wat moeite) er leuke dates aan overhouden ook naar de club.

Citaat van *********Paar:

Wij zien single heren niet als wanhoopsfiguren.
Dat vinden wij nogal kort door de bocht.
Zo voel ik me gelukkig ook niet *smile* , het is wel tekenend hoe single testosteron apen de sfeer verzieken, en het onmogelijk maken voor bescheiden beleefde mannen. Alleen was ik echt verbaast hoe de sfeer daar was.
*******rc68 Man
11 Bijdrage
het probleem is altijd dat je als man vaak tot zeer vaak geen respons krijgt en als vrouw loopt je mailbox elke dag vol .
er is een over aanbod van mannen en een minderheid van vrouwen en koppels zoeken meestal ook koppels .
ik ben ook nul member en als ik op de chat wil bij s d c dan moet ik dus en zo staat het er
Een man heeft ten minste 1 validatie nodig!! dus je moet al echt iemand kennen .
een vrouw is dat geen probleem die kan er zo op .
*******Joy Man
440 Bijdrage
Sdc kan nog veel leren van de structuur en de mogelijkheden om voorliefdes/fetishes/kinks aan te geven hier op Joyclub.

De groepen hier op Joyclub bieden een schat aan informatie. Op dit vlak hinkt sdc helaas eindeloos ver achterop. De groepen in sdc zitten bij wijze van spreken nog in een cro-magnonfase met 0,0 aan informatie. Op Joyclub valt geen enkele kink door de mazen van het net. En elk krijgt een daarvoor opgerichte groep beheerd door leden die er iets moois en zinvol van willen maken. Een van de populairste groepen op sdc is classic sport car. Cmon! Niet dat populariteit er toe doet... Zonet nog ontdekt hier op Joyclub: Kunyaza (Schwanzklopfkunst) is toch perfect verstaanbaar? *ggg*

Het Duits kan soms onoverkomelijk lijken, maar met een vertaalappje kom je een eind. Zolang je geen GTrans gebruikt, kan je jezelf perfect verstaanbaar maken en meelezen en/of (heerlijk toch, je kan hier slashen ////// naar ///// hartelust /////// - niet mogelijk op sdc *flenn* *traurig* *heul2* *heul* *snief2* *snief* *troest*
*******Joy Man
440 Bijdrage
Te vroeg geentert...

Best DeepL gebruiken ook al zijn daar ook nog verbeteringen mogelijk.

*sorry* voor het bericht in tweeluik
*******981 Man
21 Bijdrage
Henm6466. Leuk dat je er zo over denkt. Wel lekker kort zichtig en niet van deze wereld. Ik geef liever 90 euro en geniet van een vrouw bij een parenclub. Dan dat ik behandeld wordt als een nummer afgewerkt wordt en weg gesmeten . Als ik echt van het korte nummer was. Dan was ik wel naar de hoeren gegaan. Maar daarin tegen geniet ik er van om een vrouw te masseren beffen met haar te zoenen en haar 30 min te palen. En langer als zij dat will
****jan Man
53 Bijdrage
Welke man zou er niet zo overdenken. Probleem bij veel clubs is niet het overschot aan mannen, maar het tekort aan vrouwen. Gelukkig zijn er veel clubs waar je als man alleen ook in mag. Veel vrouwen hebben aan 1 man niet genoeg. Te kort aan aanvulling is er dan niet. Maar om nou zo te zeuren over SD vind ik kort door de bocht. Ieder het zijne/hare. Joyclub is geweldig, net als SD.
*****466 Stel
71 Bijdrage
@****jan wij zijn het volledig met jou eens dat niet elke vrouw genoeg heeft aan een man. Echter zitten wij in de regel niet te wachten op die extra kerel. Vreemd genoeg wordt daar niks aan gedaan. Waarom is daar geen betere systeem voor te bedenken dan het falende systeem waar wij als swingers tegen aan lopen? Ieder voorstel die er gedaan wordt voor een betere regulering wordt afgewezen. Wij gaan naar de club met de hele avond een vies gevoel of dat de vrouwelijke partner aan onze kant een sekswerker is. Dit heeft niks meer met swingen te maken wat wij al jaren om ons heen zien. Als wij als swingers dit hadden gewild dan hadden wij wel een kamer genomen op de wallen. Zolang het probleem blijft dat mannen niet snappen dat een swinger die wat wil eerst een praatje begint voordat het tot seks komt blijft dit probleem bestaan. Dit zie je ook terug op de dating sites
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.