Vakantie in Cap D'agde Frankrijk

******y79 Man
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Vakantie in Cap D'agde Frankrijk
Hallo allemaal, ik ga in de maand juni een weekje naar Cap d'agde in zuid Frankrijk. Ik heb vernomen dat daar spannende dingen gebeuren 😀. Is er iemand die daar geweest is of iets meer over kan vertellen.
*******_CK Stel
23 Bijdrage
Gaan ff volgen… hier ook eerste keer naar daar eind augustus
Wij gaan begin September naar Cap .wie nog ??
Groeten Michel & Zjee
*********amen Stel
89 Bijdrage
wij gaan eind juli een paar dagen, ook de eerste keer
*******rc68 Man
11 Bijdrage
ben ook benieuwd
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Citaat van ****ay:
Vakantie in Cap D'agde Frankrijk
Hallo allemaal, ik ga in de maand juni een weekje naar Cap d'agde in zuid Frankrijk. Ik heb vernomen dat daar spannende dingen gebeuren 😀. Is er iemand die daar geweest is of iets meer over kan vertellen.
. Spannend ja zeker ,erotisch echtwel .We zijn daar meerdere keren geweest,overdag is het een naturistencamping/ dorp en in de avond is vrijwel iedereen zeer erotisch gekleed,een lust voor het oog. Op het strand heb je het “ zwijntjes strand” een gedeelte van het strand waar openlijk sex plaats vind en in het dorp zijn meerdere clubs te vinden. De camping is een naturistencamping en daar blijft het inde regel netjes. Veel plezier een heerlijke plek om te zijn.
Ook wij zijn er ongeveer 10 jaar geweest maar door Corona even niet. Nemen altijd een huisje op de camping Rene Oltra. Leuke clubs 's avonds. Leuke mensen ontmoet. Wij (vooral de dame) gaat 's avonds altijd in uitdagende prikkelende kleding uit eten en daarna naar bij voorkeur de Melrose. Helaas mogen daar geen single mannen naar binnen maar voor stellen heel leuk. Gewoon een keer gaan en genieten *zwinker*
Wij gaan dit jaar voor de 2de keer naar Cap en logeren in Babylon. De feestjes in het hotel zijn 🔝. Als je er voor de eerste keer komt kijk je je ogen wel uit je kop, maar zeker de moeite. Eten is er ook zeer lekker en nadien naar de Melrose verder feesten.
********el37 Stel
2 Bijdrage
Wij gaan voor de 2de keer vorig jaar geweest 1week was veelste kort voor al dat lekkers daar nu dit jaar in
augustus de eerste 2 weken
*********amen Stel
89 Bijdrage
In welke club zijn de leukste feestjes?
kan je de clubs een beetje vergelijken met parenclubs hier in nl?
****TEL Stel
14 Bijdrage
NIET GAAN,

Je raakt verslaafd aan de vrijheden en geilheid goede sfeer en leuke mensen....... En dan, moet je elk jaar want wij kunnen niks bedenken wat dit overtreft. Dus wij hebben ook weer geboekt wel in Juli dus lekker druk.
Juni hebben wij vernomen dat er vooral wat ouder publiek is.

Veel fun
******275 Man
1 Bijdrage
Ik zie hier wel enkele reacties van koppels die het top vinden. En dan enkele clubs opnoemen voor koppel. Wat ik mij afvraag is of je daar als single 50 jarige sportieve man ook nog iets kan gaan doen. Of gaan de koppels zo wie zo voor de jonge gespierde gasten als ze al voor single mannen gaan.
Ben inmiddels een vaste bezoeker en verblijf twee maal per jaar in dit paradijs. Het is prijzig maar zeker de moeite waard. Ook voor de single heren is er voldoende te beleven, contacten kun je overdag al leggen op het swingers strand. Gedeelte na de Paralia Beach club richting Marseillan plage.
Daar vindt na 17.00 al voldoende actie plaats op het strand en in de duinen.
Ook op de diverse terrasjes in het dorp leg je makkelijk contact, aanrader in de avond is het swingers cafe bij Le Maxime.
In contact met andere bezoekers leer je de spannende en mooie plekjes wel kennen. Gewoon genieten.
Tip voor een leuke restaurant: Le Ghymnos. Verwacht geen hoge luxe maar gewoon goed eten en leuke bediening.
Vertrek 12 juni weer naar dit paradijs
******y79 Man
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Bedankt voor jouw tips. Ik vertrek 17 juni die kant op en ik kom de 18e aan. Ik ga alleen. Ik ben blij met jouw tips om te weten op welke tijdstippen en welke plekken er iets te beleven valt. Wat bedoel je precies met prijzig ? Is dat de horeca en of de toegangsprijzen voor cafés of clubs? Groetjes Raymond
Hoi,
Je vetrekt in het voorseizoen dat scheelt best wel in prijs voor de accommodaties, sommige clubs en restaurants zijn aardig aan de prijs vooral als het druk is wordt je ook geweerd als single man.
Sommige restaurants en clubs proberen exclusief over te komen en hanteren ook dure prijzen. Voor het park zelf betaal je ook nog een entree prijs, dat zal afhankelijk van je verblijfsduur zijn.
Verder is het een super relaxte plek waar je je ogen zult uitkijken en er voldoende te beleven is. Er zijn ook diverse Hollandse stellen, op het strand maar ook zeker bij het uitgaan. Voor sommige is het zelfs hun tweede thuis. Ik zelf kom er sinds 2013 en ga de laatste jaren twee maal per jaar, in het voor en naseizoen. Alleen op het swingers strand wordt sex gedoogd op andere stranden zeker NIET.
Veel plezier en pas op het kan verslavend worden... *zwinker*
******y79 Man
5 Bijdrage
Themaopsteller 
Goedemorgen! Ik heb een chalet op een camping op 1,5 km van het strand dus ik kan er op m'n gemak naar toe wandelen. Ik ga zeker op het strand kijken en wellicht in een club omdat ik huiver voor torenhoge prijzen of het geweigerd worden als single man. Ik heb totaal geen last van enige verslaving maar als ik de diverse berichten lees en video's bekijk moet ik m'n liefdeskanon goed gesmeerd 🤣 houden. Ik ben echt enorm benieuwd wat ik ga aantreffen want ik heb wel zin in een verzetje.😇
Hoi zeker een aanrader voor vrijdenkers.
Wij komen er al jaren en blijven genieten.
Alles lekker naakt zelfs de boodschappen.
Op het naaktstrand kan veel en niets moet!
s'Avonds kan je gelijkgezinde ontmoeten waar je al eens seks met had.
Geeft een speciale sfeer met blijvende uitdaging.
Zij laat haar verwennen als het klapt van een geile tong.
Ik krijg er mijn voldoening als bi man waar veel keuze is.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.