Bios of parenclub

*****ers Stel
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Bios of parenclub
Hoi allemaal,

Wij zijn onze grenzen aan het opzoeken op erotisch gebied.
En nu zitten we tedenken om naar een Erotische bios of parenclub tegaan.
We zien van allebij wel voordelen en nadelen maar zijn hier ook koppels met ervaring.
En die eventuele tips hebben.

Bedankt alvast
Ik heb met beide eveneens geen ervaring, dus ik lees even mee. Staat op mijn “verlanglijstje” dus de interesse is er zeker wel.
*******d_te Stel
3 Bijdrage
Hallo Ontdekers.

In een parenclub kan je beide, vaak is er ook een soort van cinemaruimte, en als je aangeeft dat je er voor de eerste keer komt, krijg je een tour en houden ze je een extra oogjeop je, zodat je kan wennen en met leuke mensen in aanraking komt.
*******981 Man
21 Bijdrage
Wat je ook doet maak goede en duidelijke afspraken met elkaar.
******465 Stel
722 Bijdrage
Mocht je graag veel mannen laten toekijken dan zit je in een bioscoop goed. Gegarandeerd veel handwerkers om toe te kijken of mee te doen als jullie dat willen. Wil je alleen onder paren zijn ga dan naar een parenclub of parenavond in een club waar geen alleenstaande mannen binnen mogen. Wij zijn een keer in een bioscoop geweest en meerdere keren in een club. Bij ons gaat de voorkeur dus uit naar een club. Vinden we ook veel gezelliger.
****en Stel
106 Bijdrage
Uhhhh waar is onze posting gebleven??????
*********Paar Stel
349 Bijdrage
Citaat van ****en:
Uhhhh waar is onze posting gebleven??????

Dat weten wij ook niet.

Opnieuw plaatsen?
*******ust Stel
5.573 Bijdrage
"En nu zitten we tedenken om"

gefeliciteerd!
daarom gaat het!
met z'n tweeen op pad maken
in dit leven.
een beetje Bonny en Clyde met elkarar worden.

1 keer in een club - have fun.
misschien dit afspraak maken:
alleen in de club gaan om te kijken...
en achternaar praten praten praten!
fijne weg gewenst!
Hierbij mijn ervaringen al dan niet met een vriendin :