Bios of parenclub

*****ers Stel
1 Bijdrage
Themaopsteller 
Bios of parenclub
Hoi allemaal,

Wij zijn onze grenzen aan het opzoeken op erotisch gebied.
En nu zitten we tedenken om naar een Erotische bios of parenclub tegaan.
We zien van allebij wel voordelen en nadelen maar zijn hier ook koppels met ervaring.
En die eventuele tips hebben.

Bedankt alvast
Ik heb met beide eveneens geen ervaring, dus ik lees even mee. Staat op mijn “verlanglijstje” dus de interesse is er zeker wel.
*******d_te Stel
3 Bijdrage
Hallo Ontdekers.

In een parenclub kan je beide, vaak is er ook een soort van cinemaruimte, en als je aangeeft dat je er voor de eerste keer komt, krijg je een tour en houden ze je een extra oogjeop je, zodat je kan wennen en met leuke mensen in aanraking komt.
*******981 Man
21 Bijdrage
Wat je ook doet maak goede en duidelijke afspraken met elkaar.
******465 Stel
722 Bijdrage
Mocht je graag veel mannen laten toekijken dan zit je in een bioscoop goed. Gegarandeerd veel handwerkers om toe te kijken of mee te doen als jullie dat willen. Wil je alleen onder paren zijn ga dan naar een parenclub of parenavond in een club waar geen alleenstaande mannen binnen mogen. Wij zijn een keer in een bioscoop geweest en meerdere keren in een club. Bij ons gaat de voorkeur dus uit naar een club. Vinden we ook veel gezelliger.
****en Stel
106 Bijdrage
Uhhhh waar is onze posting gebleven??????
*********Paar Stel
349 Bijdrage
Citaat van ****en:
Uhhhh waar is onze posting gebleven??????

Dat weten wij ook niet.

Opnieuw plaatsen?
*******ust Stel
5.573 Bijdrage
"En nu zitten we tedenken om"

gefeliciteerd!
daarom gaat het!
met z'n tweeen op pad maken
in dit leven.
een beetje Bonny en Clyde met elkarar worden.

1 keer in een club - have fun.
misschien dit afspraak maken:
alleen in de club gaan om te kijken...
en achternaar praten praten praten!
fijne weg gewenst!
Hierbij mijn ervaringen al dan niet met een vriendin :
Club Amai Meer is een leuke doenersclub, wel aangeven dat het je eerste keer is en publiek heeft respect maar is een doenersclub, er zijn hoekjes genoeg om samen iets te doen als je erop kickt dat er meerderen toekijken...
Club Goesting Sint Gilles is een gelijkaardige club
Erocinema gewoon Roosendaal is een erotische cinema, kan je als koppel perfect naartoe, voor een nette en zwoele sfeer, als je wil aangeraakt worden door anderen is het perfect ...
Algemeen je moet heel duidelijk zijn wat je wil en wat niet , als je over je heen laat lopen dan gaat het mis, ook op voorhand duidelijke afspraken maken en op elkaar kunnen rekenen, je partner niet aan zijn of haar lot overlaten, als koppel heel sterk zijn
********zil4 Stel
1 Bijdrage
Al paar keer bij parenclub geweest. Ga naar een avond met stellen en niet met single mannen. Kan anders en raar aanvoelen. Maak heldere afspraken wat kan wel en wat niet. Spreek een “wegwezen” code af met elkaar. Als een van beiden niet meer wil ga je samen naar huis zonder discussie. Praat er over.
Geniet vooral en weet wat je wilt geven en ontvangen.
****en Stel
106 Bijdrage
Sluiten ons helemaal aan bij Dutchbrasil. Gode tips. Gezien jullie ervaring kies voor parenclub en vermijd de HÜ avonden( de mannen overschot avonden.) En maak afsoraken vooraf wat je wel wil t en wat niet. En blijf vooral praten praten en praten. Gr de abuvies.
Wij hebben als stel nog geen ervaring in een parenclub, ik (man) al wel paar keer eerder met partner geweest. Wel goede ervaringen mee, ook met single mannen. We vallen beide op donkere mannen en die zijn er helaas niet zo vaak. Daarom daten we ook veel thuis met een donkere man erbij.
Ik vind een seksbios meestal te donker en te goedkoop aandoen, een club is net wat chiquer.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.