Club genoten

Club genoten
Hallo,

Sinds kort ga ik ook regelmatig naar clubs en dit bevalt mij goed *zwinker*
Ik ga regelmatig met een vriendin soms alleen. Het lijkt mij leuk om andere dames of leuke koppels te ontmoeten om Duitsland mee onveilig te maken.

Ik houd van exclusieve clubs met zwembaden en lounge ruimtes. Als het maar relaxed is *zwinker* Clubs waar jong en oud samen komen gemengd hebben mijn voorkeur.

Let me know

x!
******han Man
7 Bijdrage
Ik ga zoveel mogelijk naar clubs. In een club heb je een veilige omgeving.
In de huidige maatschappij durf ik niets meer met vrouwen. Als je iets zegt over hoe leuk haar haar zit of zo, dan is dat tegenwoordig heel gevaarlijk.
Ongewenste intimiteiten.....
*********aFlor Stel
5 Bijdrage
Groetjes Crazyhorse,
wij zijn vroeger ook heel graag naar een club gegaan, die nu helaas vanwege corona gesloten is.
Eigenlijk lusten wij niet echt de "swinger", of wel partnerruil. Maar wij vinden het echt leuk, in een erotische omgeving een beetje te vieren, te dansen, en te .....

Wat ik super vond: In de club zijn speelse mensen, saaie mensen, lelijke en fraaie mensen; dus ik hoef niet beschaamd te zijn, naakt rond te lopen. De eerste keer waren we nog heel beschaamd, we giechelden zoals de tieners, en mijn vrouw was zo zenuwachtig, dat zij een beetje te veel dronk (ik niet, ik moest nog rijden).

Het enige, wat ik miste: Ik hou erg van boeien... Waarschijnlijk zou het geen probleem zijn geweest, ons een beetje vast te binden. Maar als ik de enige was, die de handen achter de rug heeft vastgebonden, zou ik me toch een beetje geschamd hebben. Maar natuurlijk zijn er ook feestjes, waar precies dit de bedoeling is.
****am Man
1 Bijdrage
ben nog nooi in n club geweest kam mij iemand in kreis aachen meenemen en alles bij brengen enz enz zowel dame als heer als bergeleiding ??????? 0031644382386
Hey

Wie gaat er vanavond nog naar climax

Grtz
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.