Wat vinden jullie lekker?

**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Themaopsteller 
Wat vinden jullie lekker?
Gaat jullie ( stellen) voorkeur uit naar specifiek ruilen of vrijen jullie graag met zicht op de partner zo dat je kan zien hoe de ander geniet? Of juist niet zo dat je aandacht bij die ene persoon blijft? Of vrijen jullie graag met vier of drie ? Allemaal 🧐 vragen.
******_nl Stel
7 Bijdrage
Spaghetti sex
******465 Stel
730 Bijdrage
Ik vind het heerlijk om te zien hoe mijn vrouw geniet van het vrijen met een ander. En andersom ook, zij geniet ook als ik met een vrouw bezig ben. Dat kan met 3,4 of we hebben ook wel eens met 6 op een bed gelegen.
*******ust Stel
5.625 Bijdrage
Allemaal 🧐 vragen - te veel vragen...
hoe meer vragen hoe meer antwoorden
want:
iederen is aan een ander punt van ontwikkeling.

Het beginnt met de eerste bezoek in een club.
******328 Stel
43 Bijdrage
Voor ons maakt het niet veel uit, 4 in 1 kamer of aparte kamers. Afh van de stellen.
Wij daten een stel waarvan dame niet wilt zien wat haar man doet, dus aparte kamers.
Met anderen zelfde kamer.

Wij vinden het ook leuke naar de partner kijken genieten terwijl hij/zij geniet een derde persoon.
(ps: dit is geen uitnodiging voor singelman)

Wij daten ook apart, afh van klik en interesses.
*********Paar Stel
351 Bijdrage
Citaat van **********iebe3:
Wat vinden jullie lekker?
Gaat jullie ( stellen) voorkeur uit naar specifiek ruilen of vrijen jullie graag met zicht op de partner zo dat je kan zien hoe de ander geniet? Of juist niet zo dat je aandacht bij die ene persoon blijft? Of vrijen jullie graag met vier of drie ? Allemaal 🧐 vragen.

Eigenlijk allemaal.
Ruilen als het andere stel alleen samen 'opereert,'
Op feestjes beginnen we meestal als stel, na de eerste ronde 'dwarrelen' we wat meer los van elkaar.
Op feestjes waar we vaker komen of waar veel bekenden komen, opereren we wat meer individueel.

We merken beide wel waar de ander is. Mijn v maakt heel veel lawaai. GoogleDecibellocatie😉

We gaan tegenwoordig eerder naar feestjes met vele mensen, dan dat we één stel daten.

Wij genieten er beide van de ander te zien of horen genieten met een ander.

Spaghetti sex vinden we ook leuk.
We zien wel hoe het loopt op een avond. Of middag.

In een club blijven we bij elkaar.

Het is bij ons altijd samen uit, samen thuis.
En we zijn elkaars Showstopper: als één van ons naar huis wil, weg wil, dan gaan we zonder discussie ter plaatse weg. Erover babbelen pas later thuis.
Net nieuw, ruilen (nog) niet maar vinden het spannend dat andere kunnen kijken. Of naast ons ook sex hebben en wij kunnen kijken.
*****466 Stel
72 Bijdrage
Ik mag graag kijken als mijn vrouw met een vrouw op de matras bezig is. Sinds kort een stel ontmoet waar mijn vrouw met beide een goeie klik heeft. Dat is ook leuk om naar te kijken, zelf ben ik niet meer zo actief.
******328 Stel
43 Bijdrage
Mijn vrouw is helaas niet Bi.
Mijn vrouw geniet als ik bezig ben met een dame. Omgekeerd ook. Ik kijk graag wanneer mijn vrouw verwend wordt.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.