Is de Eoxx aan te bevelen?

*******6_77 Stel
2 Bijdrage
Themaopsteller 
Is de Eoxx aan te bevelen?
Hey, zijn er nog koppel die naar Eroxx gaan nu zaterdag 14/1 ? Voor ons de eerste keer...
Aan te raden?
*****505 Stel
3 Bijdrage
Eoxx?
Eroxx wordt bedoeld en het antwoord is ja.
Ja
****_It Stel
36 Bijdrage
Wij stonden binnen 1 uur weer buiten. Voor ons nooit meer.
Vertel, wat was de reden?
****en Stel
106 Bijdrage
Waarom Ride_it?
****_It Stel
36 Bijdrage
Heel eenvoudig, wij bezochten de (volgens Eroxx ) zeer actieve MILF avond, bij binnenkomst kregen wij een sleutel voor een locker uitgereikt met als onderpand onze autosleutel. Het was binnen ijskoud. Na omkleden gingen we de club binnen en kwamen in een grote hal uit, totaal niet gezellig. Zeer hoog gehalte ons kent ons (kliekjes). Het overgrote deel van de mensen stond buiten te roken. Single mannen waren er, alleen niet erg verzorgd uitziend met een hele "sexy" grote onderbroek aan. Actie was er totaal niet. Wij zijn een keertje rondgelopen langs de diverse ruimtes die totaal niet uitnodigend waren. Zijn daarna snel weer vertrokken. Moet wel zeggen was een paar jaar geleden. Weet ook niet of er inmiddels veel veranderd is. De weg ernaar toe is voor ons te ver om het nog een keertje te proberen. Wij kunnen ze overigens niet meer vinden op JOYclub.
Ik vermoed dat jullie door de week zijn geweest? Wij komen er nooit door de week. Herken dit verhaal in ieder geval niet als het gaat om de weekenden. Altijd druk en ook warm.
****_It Stel
36 Bijdrage
Citaat van **S:
Ik vermoed dat jullie door de week zijn geweest? Wij komen er nooit door de week. Herken dit verhaal in ieder geval niet als het gaat om de weekenden. Altijd druk en ook warm.

Wanneer jij een vrijdagavond niet tot een weekend rekent dan klopt jouw vermoeden.
Dat jij je niet in ons verhaal herkent is best mogelijk.
*****iss Stel
38 Bijdrage
Wij zijn er op zaterdag geweest, grote club maar voor ons iets teveel een erotische discotheek.
Ook drug gebruik gezien en plein public.

Wel druk en op zaterdag gn single mannen. Maar niet onze vibe.
Citaat van ****_It:
Citaat van **S:
Ik vermoed dat jullie door de week zijn geweest? Wij komen er nooit door de week. Herken dit verhaal in ieder geval niet als het gaat om de weekenden. Altijd druk en ook warm.

Wanneer jij een vrijdagavond niet tot een weekend rekent dan klopt jouw vermoeden.
Dat jij je niet in ons verhaal herkent is best mogelijk.

Een vrijdag reken ik uiteraard tot het weekend. Enige grote verschil is dat er op vrijdag single mannen worden toegelaten en op zaterdag niet.

Zo zie je maar weer hoe makkelijk mensen een geheel andere beleving kunnen hebben. Hoewel wij het absoluut de ene keer leuker vinden dan de andere keer vinden wij dit uiteindelijk de beste club die we kennen.
Zijn hier misschien knappen dames die voor mij voor de aller eerste keer een trio met mij willen doen? Lijkt me super lekker X Sven
*****iss Stel
38 Bijdrage
We hebben het een tweede kans gegeven op weer een zaterdag. Blijft vooral een erotische discotheek, altijd wel heel veel koppels.

Goede catering en drank,de kleine aparte bar vinden wij wel tof.
*****505 Stel
3 Bijdrage
Wij gaan vrijdag naar de topless en high heels party, en hebben al eerder leuke contacten in de aparte bar gemaakt. Best gezellig. Daar zijn ook intieme handelingen mogelijk.
*****iss Stel
38 Bijdrage
Die kleine bar vinden wij ook fijner dan de discotheek
*********d124 Stel
273 Bijdrage
*alarm* Eroxx we komen hier al vele jaren en het is en blijft een TOP club. Vele thema avonden, voor elk wat wils. Lekker eten, goed drinken, dansen, teasen en pleasen. Fijne gastvriendelijke service en zeer veilig. Zeker aan te bevelen.
Openminded124, Jack en Maria *kuss*
Citaat van ****_It:
Actie was er totaal niet. Wij zijn een keertje rondgelopen langs de diverse ruimtes die totaal niet uitnodigend waren. Zijn daarna snel weer vertrokken.

Het is overigens wel zo dat de actie meestal wat later op de avond op gang komt.
****680 Man
2 Bijdrage
Afgelopen donderdag geweest!luek en geilzellig feestje 😘
*******_CK Stel
23 Bijdrage
Wij komen al enkele jaren in eroxx. De zaterdagen zijn steeds leuk, de actie begint in eroxx wel later dan in andere clubs meestal zo rond middernacht pas. De vrijdagen zijn soms ook leuk, soms veel koppels, maar soms vinden we het ook wel iets minder doordat er dan zeer veel buitenlandse mannen zijn die dan meestal al rukkend bij de koppeltjes komen post vatten, sommige culturen hebben dan ook niet echt het respect naar een vrouw toe…maar commentaren en ervaringen zijn persoonlijk. Waar wij in Eroxx vooral favoriet van zijn is dat er veel kan maar niets moet.
********er55 Man
18 Bijdrage
Heeft iemand ervaring in club Bornedries? Het is wat verder weg in België?
*****iss Stel
38 Bijdrage
Bornedries is kleiner dan eroxx maar ook een heel leuk dansgedeelte en goede catering op zaterdag.
Ook genoeg speelruimtes. Minder doorgesnoven volk en dronken mensen dan eroxx.
********Life Stel
4 Bijdrage
Wij gaan altijd naar Acanthus, op vrijdag is iedereen meer open dan op zaterdag.
Op zaterdag is het ook meer het "ons kent ons" principe, veel koppels die op voorhand afspreken en waar je dus maar heel moeilijk tussen kan komen....
Onze voorkeur gaat dan ook uit naar vrijdag of een maandag zoals vandaag *g*
Errox nog niet geweest, wel toffe dingen van gehoord...
***ie Man
12 Bijdrage
Ben 3x in de Eroxx geweest (High heels Vr, GB Ma en Do) pas geleden.
Was zeer gezellig en geen drugs gebruik zoals hierboven wordt beschreven.

Ze hebben goed en vriendelijk personeel en misstanden heb ik er tot nu toe niet gezien.
Vindt het een mooie club en vindt de Vrijdag avond nog het leukste. Was wel pas om 0:00 daar en heb lol gehad tot 3:00 op de dansvloer.

Maar ik verwacht ook niet dat dames hun vriendinnen groepje verlaten en naar een afgelegen donkere kamer met mij gaan, buiten het zicht van hun partner en vriendengroep. Zoals de meeste single mannen dat blijkbaar wel doen. Voordat zijn de GB events.

Dus een goeie tip: Elke THEMA avond/middag is anders met ANDERE gasten !
Dus kijk eerst wat er te doen is voordat je gaat. Dan valt het ook niet tegen omdat het anders is dan dat je verwacht.
********lena Stel
3 Bijdrage
Wij komen al ruim een jaar met grote regelmaat in de Eroxx, op verschillende thema's uiteraard is het de ene keer leuke dan de andere keer maar over het algemeen is het altijd een feestje! Wij vinden het leuk om erotische uit te gaan dansen en flirten en kas op meer!!
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.