Parkeerplaatsseks

****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Parkeerplaatsseks
Het lijkt me altijd al geil om een wildvreemde vrouw aan te spreken om seks mee te hebben op een parkeerplaats, recreatiegebied etc..

Wie heeft hier ervaring mee en ken je nog leuke plekjes voor hetero ontmoetingen?
****te Vrouw
19 Bijdrage
Bussloo is mooi naaktstrand.
Er zijn voodoende recreatiegebieden waar dit gebeurt. Bij jou in de buurt ken ik ze niet echt behalve Bussloo inderdaad. Iets verder weg heb je Laakse, lekker actief gebied. Mocht je in het westen zijn dan heb je Vlietland, Spaarnwoude en de kust. In de duinen op het naaktstrand van Bergen aan Zee is het altijd wel feest.
Op recreatie gebieden vrouwen aanspreken voor sex, lijkt mij geen goed plan !!
Ik woon zelf in de buurt van de Vlietlanden en kom er vaak.
Wat er na 19:00 s'avonds gebeurt weet ik niet, maar overdag word daar gerecreëerd door gezinnen met kinderen.
Naaktstranden en recreatiegebieden zijn geen vrijbrief voor ongepast gedrag.
Actief aanspreken is zeker geen goed plan. Als ik op Vlietland ben is het overdag en dan zijn er zeker stellen/dames/heren actief. Uiteraard wordt er gelet op aanwezigheid van kinderen maar doordeweeks overdag zijn deze er niet. Zal in de weekenden anders zijn.
Ook zijn er vaak oproepen voor op de parkeerplaats daar. Nooit geweest dan maar er gebeurt daar echt het eea.
****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Dankje voor de reacties.. bussloo heb ik weleens rondgelopen overdag maar was niks te doen.. twente.. weet jij miss op welke dagen /tijden er wat te doen is of wanneer je er zelf weleens bent? Of heb je er geen ervaring mee?
****te Vrouw
19 Bijdrage
Het moet eerst mooi weer worden. Dan is het richting eind van de middag, avond het drukste.
****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Hm oke, ben je er zelf geregeld of ervaring daar opgedaan?

Hoe kan je bet best laten blijken dat je wel "in bent" voor een vluggertje?
****jan Man
59 Bijdrage
Ik ben op Bussloo menig keer geweest.Iets later in de middag in het weekened en met mooi weer is daar altijd wel iets te doen.Gait jan
****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Ja maar om daar nou in het donker rond te rijden lijkt me niet echt wat ivm politie etc.. dus dan zou het overdag moeten of eerst op een carpool/parking..

Maar de vraag.. hoe maak je duidelijk dat je wel voor wat "in" bent zeg maar.. en deze vraag is meer voor de vrouwen/stellen.. hoe zouden jullie willen dat een man contact zou leggen op een parkeerplaats / recreatiegebied...
Ik ben al heel wat jaren te vinden op naaktstranden (binnen en buitenland), swingerclubs en sauna’s.
Je moet er niet heen gaan met het idee ff snel te neuken. Zeker de eerste keren zul je ongeschreven regels moeten leren lezen, signalen oppakken etc. Niet iedereen zit te wachten op een testosteron bom die ff aanschuift. Heb je dit eenmaal door dan is er veel mogelijk. Take your time.
Bussloo is meer een stellendtrand overigens. Veel ons kent ons. Ook een homostuk helemaal rechts achterin. Of het daar als man alleen goed toeven is weet ik niet, ik ben daar alleen met vrouwelijk gezelschap geweest. En dat ging er wel heet aan toe.
****te Vrouw
19 Bijdrage
Ik ben daar zelf soms als het mooi weer is. Als je meer wilt, kun je dat proberen via deze site af te spreken of mensen aanspreken.
****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Oke... en stel dat ik vanavond richting bussloo rij.. of in de omgeving.. waar zou ik dan het beste eerst kunnen stoppen? Want ik denk niet dat je daar terecht kan na zonsondergang toch?

Naja miss ontdek ik wat andere plekken vanavond.. of ben jij vanavond nog ergens buiten stiekem opzoek naar geiligheid *zwinker*
*******Hand Man
11 Bijdrage
Citaat van ****te:
Ik ben daar zelf soms als het mooi weer is. Als je meer wilt, kun je dat proberen via deze site af te spreken of mensen aanspreken.

Nu is het idd en beetje heel er koud *lol*
Zijn er jullie plaatsen bekend in Belgisch Limburg?
*********uple Stel
31 Bijdrage
Wij hebben ondertussen wat leuke stille plekjes gevonden tussen Roermond en Venlo maar zijn benieuwd of er meer stellen zijn die dogging leuk vinden en elkaar te treffen.Wij zijn zelf actief in regio Noord Limburg
****jan Man
59 Bijdrage
Ik ben vrijdag in Kasteel waterloo.
*********uple Stel
31 Bijdrage
Citaat van ****jan:
Ik ben vrijdag in Kasteel waterloo.
Dat is leuk maar waterloo is gen plek voor parkeerplaats sex.
Citaat van *********uple:
Citaat van ****jan:
Ik ben vrijdag in Kasteel waterloo.
Dat is leuk maar waterloo is gen plek voor parkeerplaats sex.
Men moet toch ergens zijn auto kwijt geraken *smile*
Citaat van *********uple:
Wij hebben ondertussen wat leuke stille plekjes gevonden tussen Roermond en Venlo maar zijn benieuwd of er meer stellen zijn die dogging leuk vinden en elkaar te treffen.Wij zijn zelf actief in regio Noord Limburg

Heel benieuwd, al veel rondgeneusd op de bekende Noord-Limburgse plekken. Tot nu toe alleen mannen gezien. Dus ik sta open voor advies!
*********uple Stel
31 Bijdrage
Citaat van ****m1:
Citaat van *********uple:
Wij hebben ondertussen wat leuke stille plekjes gevonden tussen Roermond en Venlo maar zijn benieuwd of er meer stellen zijn die dogging leuk vinden en elkaar te treffen.Wij zijn zelf actief in regio Noord Limburg

Heel benieuwd, al veel rondgeneusd op de bekende Noord-Limburgse plekken. Tot nu toe alleen mannen gezien. Dus ik sta open voor advies!

Ja dat gebeurt vaak op de bekende plekjes! wij spreken meestal bewust met een stel of groepje heren af of wisselende locaties zo kan je ook heerlijk je gang gaan zonder je druk te maken dat er ongewenste bezoekers aan sluiten.
*******Hand Man
11 Bijdrage
Citaat van *********uple:
Citaat van ****m1:
Citaat van *********uple:
Wij hebben ondertussen wat leuke stille plekjes gevonden tussen Roermond en Venlo maar zijn benieuwd of er meer stellen zijn die dogging leuk vinden en elkaar te treffen.Wij zijn zelf actief in regio Noord Limburg

Heel benieuwd, al veel rondgeneusd op de bekende Noord-Limburgse plekken. Tot nu toe alleen mannen gezien. Dus ik sta open voor advies!

Ja dat gebeurt vaak op de bekende plekjes! wij spreken meestal bewust met een stel of groepje heren af of wisselende locaties zo kan je ook heerlijk je gang gaan zonder je druk te maken dat er ongewenste bezoekers aan sluiten.

Darom Goudenregeltje nooit never een goede Plek openbaar in het Forum Posten hij is binnen 2 daagen kapot
****e84 Man
10 Bijdrage
Themaopsteller 
Bussloo nog wel geweest maar weinig aantrekkelijks..

Zijn er hier ook nog vrouwen die interesse hebben in een gezellige wandeling *zwinker*
*****ell Stel
9 Bijdrage
Citaat van ****te:
Bussloo is mooi naaktstrand.


helaas veel controle boete is 400€ voor openbare sex
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.