Electricus’s Juke-Box



A mi de ese mismo album la que me gusta es esta. Otro martillazo de esos que dice electricus mientras miraba un capitulo de los Soprano...


Desafortunadamente esta gente solo pudo sacar este album. Una banda de Nueva York con origenes arabicos, turcos y griegos. El album mezcla el rock con musica tradicional de sus paises. Se ve que su carrera se vio truncada por la consiguiente guerra arabe-israeli de los 60.
*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Iggy Pop - The Passenger

*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Siouxsie And The Banshees - The Passenger


Per si el pobre Iggy no us va fer el pes, a veure què us sembla aquesta versió de la Siouxsie


Me la recomendaron y estare eternamente agradecido
*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Blondie - The Hardest Part

*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
The Interrupters - She’s Kerosene

*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Zenet - Me Gustas


No tot ha de ser música en anglès
*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Barcelona Gipsy balKan Orchestra - Lulle Lulle


Ni en castellà. La màgia de la música és aquesta. Va més enllà dels idiomes.
*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Suzi Quatro & Chris Norman - Stumblin’ In


Que sí… que sempre acabo tornant a la mateixa època. I al mateix estil. 🤷‍♂️
*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Suzi Quatro - Can the Can


Aquesta és d’aquelles cançons que em disparen totes les alarmes sonores.
Comença la cançoneta i el meu caparró diu: “Eps… que aquesta em sona a una altra. No, home… que és que ja l’has sentida tant, que ja saps el que ve ara”

Però… no.

Del segon zero al catorze ( 14 ) hi ha sols la bateria. I a mi em sona una altra cançó al cap. Porto tot el matí gratant els records i no acaba de sortir. Sortirà. Espero.

Però a partir del segon catorze, entra el baix. I aquí, sí que l’he enxampat. A partir del segon 28:

Status Quo - Whatever You Want


Com sempre, apreciacions personals. Tinc l’oïda que tinc, i la meu cervell va per lliure. I, a vegades, ja està bé que així sigui. 🤷‍♂️😈
Al mas puro estilo Electricus os dejo este temazo en tres versiones distintas a cada cual mas maravillosa

El origen



El tributo



El homenaje


*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Suzi Quatro - I Can Teach You To Fly


Avui m’he despertat amb aquesta cançó al cap.
El més curiós és que no era aquesta cançó. La que em rondava pel cap és en castellà. Però la base rítmica és la d’aquesta.

I no hi ha manera de recordar quina cançó és.

I molt em temo que tant sols és cosa meva i d’haver dormit poc i malament, perque aquesta cançó és del 2019 i la que jo tinc al cap havia de ser una cançó dels ‘70

Això sí… aprofiteu per escoltar l’àlbum “No Control” de Suzi Quatro.

https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_mFElzuuPQt57BiSwIh_35sEAbuXgmr9Wo
*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Cita de *****on5:
Al mas puro estilo Electricus os dejo este temazo en tres versiones distintas a cada cual mas maravillosa
Un honor que me haces. *hutab*
*******cus Hombre
185 Publicación
Autor de un tema 
Miley Cyrus - Flowers


Cada cop m’agrada més aquesta dona. I no parlo del seu físic ( que també ), si no de la seva veu. A mida que passa el temps la seva veu va madurant i agafant unes tonalitats que em tenen enamorat.
Inscríbete y participa
¿Quieres participar en el debate?
Hazte miembro de forma gratuita para poder debatir con otras personas sobre temas morbosos o para formular tus propias preguntas.