Nieuw bij de JoyClub? Hier heb je gelijk!

hoi nieuw hier en uit het Antwerpse
*********atyr Man
6 Bijdrage
Hi, allemaal!

Ben ook een nieuweling hier, en op zoek naar een leuke date.
Als de klik er is, sta ik open voor een relatie, maar play-partners worden is ook prima *zwinker*

Cheers! *cheers*
Hey allemaal, ik ben een gezonde man van net 50 daar moeten we niet flauw over doen.
In pré corona tijden ben ik regelmatig bezoeker van club goesting en eroxx, soms ook andere maar die twee genieten met voorrang mijn voorkeur.
Nu is het wat moeilijker om spannende dates te hebben. Ik hou niet zo van 1/1 dates maar ben meer liefhebber van een geil sexfeestje.
Ben benieuwd of ik via deze weg enkele gelijkgestemden kan vinden.
Ik ben dus op zoek naar dame(s) en of koppels die een mannenoverschot wel lusten!
******Bon Stel
32 Bijdrage
Veel te link sex parties bij te wonen....mij/ons niet gezien
*******_69 Man
2 Bijdrage
Ik ging voor de crisis ook wel naar een parenclub. Ik durf het nu niet meer aan. de kans op besmetting is mij te groot. Iemand nog suggesties?
*******ief Man
3 Bijdrage
Hoi, ik ben op zoek naar een stel. Wie wil het eens met mij proberen
********ns66 Man
1 Bijdrage
Opzoek naar gelijk denkende mensen
Ik man van stel gelukkig getrouwd hetero
Mijn vrouw bi en de losbol vrij om te gaan en staan waar ze maar wil hebben ook wel een beetje ervaring maar kennissen kring is niet 'ruim denkend' zoals ons graag kom ik in contact met mensen die dat wel zijn
*******ulen Man
2 Bijdrage
Heey, ik ben nieuw hier, geïnteresseerd in een jonger iemand? PM me!
*******ree Man
1 Bijdrage
Nieuw hier
Hey,

Ik ben gewoon een normale kerel, zijn fantasieën aan het verkennen.
100% weten wat ik wil is er nog niet, vandaar hier een beetje op verkenning!
Graag leer ik wel wat mensen kennen, al was het maar om een babbeltje mee te slaan!

In de tijden van tegenwoordig is elk nieuw contact, al is het een online contact,
toch altijd welkom, niet?

Groetjes!
Mezelf even kort voorstellen
Hey iedereen,

Ik ben zo goed als knieuw, sinds vandaag heb ik het premium pakket aangeschaft.

Ik zal me kort voorstellen. Ik ben een jonge vent van 28, woon sinds kort in Rotterdam, Woon op mezelf dus dat is wel prettig. Ik ben sportief, sociaal, nieuwsgierig en houd van experimenteren. Lig al twee jaar met mezelf in de kreukels omdat ik wel steeds nieuwsgieriger werd naar erotische zaken, maar me nog heel erg schaamde. En nu ben ik daarover heen. Moet alleen nog uitvinden hoe de wereld werkt zeg maar.

Hoop hier wat mensen te ontmoeten waar ik vrijuit mee kan praten over zaken die de buitenwereld nogal schokkerend kan vinden. Dat was het.

Weet iemand of er heel duidelijke do's and don't zijn in deze community die ik ergens kan lezen?

Bye X
body
Goedeavond allemaal, ben hier nu ook nieuw, btje zoekende hoe.alles werkt .
Hoop op leuke contacten waar respect altijd boven aan staat ,en is er de behoefte voor vragen spreek me gewoon aan , groetjes Dennis
Hoi.
Ik ben net nieuw hier en dus nog zoekende hoe alles werkt.
*******eek Man
1 Bijdrage
hallo ik ben net nieuw hier!!!
******ane Stel
2 Bijdrage
Wij zijn een stel van 40 en 39 jaar en houdt van sex en zijn erg nieuwsgierig om met een stel evt. ook de eerste ervaring te ontdekken en beleven. Wij staan ook open voor groepsex. Wij hebben nog geen ervaring en zij is bi-schierig. Voorkeur onderdanig (jonge) vrouw ;)!!

I.v.m. kind kunnen we niet altijd ontvangen maar evt. wel verplaatsen naar hotel/huisje.
**********iebe3 Stel
89 Bijdrage
Hoi ook wij zijn net lid geworden en de eerste indruk is dat het veel beter lijkt dan op sdc. We moeten weer even wennen en ons profiel opleuken met wat opwindender foto’s , daar zijnde ons alvast van bewust. Beroeps matig zijn we veel onderweg tussen Nederland en richting Berlijn wat leuke stellen die op deze route wonen zou leuk zijn .
********2019 Stel
4 Bijdrage
Mooie site met veel mogelijkheden en leuke stellen. We snappen alleen niet zo goed hoe we paren die we kennen tot onze vrienden kunnen uitnodigen, zodat die ook zichtbaar zijn in ons profiel.
Kan iemand dit ons uitleggen?
********edel Man
5 Bijdrage
Hallo, ik ben een 54 jarige man op zoek naar wat spanning. Ben deze week basic lid geworden en een beetje aan het rondkijken. Lijkt in eerste instantie een leuke site.

Ik ben benieuwd of er hier vrouwen of stellen zijn die interesse hebben om een keertje af te spreken.
Ben zelf bi-schierig, maar heb slechts beperkt ervaring hiermee. Maar heb veel zin om dit verder te onderzoeken.
*******rc68 Man
11 Bijdrage
beste allen ,
ik ben hier nieuw en zit al direct met het probleem van de videoverificatie is daar een max grote aan en naar waar mag ik die sturen .
ik zou graag de volledige versie zien van wat ik hier allemaal kan doen .
hoop dat dit een leuke fake vrije site is .
Hallo en goede middag

ik ben niet nieuw in joyclub, maar heb alleen vandag het internationale forum gezien. Ik ben gewoon een duitse man, maar ik hou van Nederland en de Nederlanders. Ik ben nu net op zoek na een nederlandes paar of vrouw, met wie ik een heel mooie tijd mag verbrengen. Ik hou van zon,zee en strand. Ik ben vaak in zeeland of zuid holland. Hartelijk groet Frank
op zoek naar nieuwe pleziertjes...
*******sjes Vrouw
1 Bijdrage
Ik ben nieuw! Hoihoi
**********ummix Stel
2 Bijdrage
Hallo wij zijn een zeer openminded koppel zij Belgische ...Hij Nederlander .
we zijn benieuwd wat hier ons kan brengen en staan open voor leuke suggesties van vrouwen en koppels .
mannen allen zoeken wij dus zelf uit dus heren ....berichtjes op welke manier dan ook gaan regelrecht in de prullenbak en block volgt direct

respect is voor ons nr 1

kinky greetings xx
Hallo Wij leuk spontaan bi stel. Zij 47 Hij 54. Zijn op zoek naar leuke spontane stelletjes. Om bij de juiste klik leuke gezellige avonden mee te kunnen beleven.
******_NL Man
2 Bijdrage
Op zoek naar een D, Dominante Dame of Dominant stel.
Ben fotograaf evt ook geïnteresseerd in het maken van foto's.
******sty Stel
1 Bijdrage
Wij hebben interesse. Dit is nieuw voor ons.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.