Nieuw bij de JoyClub? Hier heb je gelijk!

Ik ben pas single, ebn heb dringend sex nodig
Altijd welkom op adres pastoor Clausplein 1 Merelbeke
******euw Stel
3 Bijdrage
Hallo wij zijn nieuw hier komen uit de omgeving van rotterdam en willen graag in contact komen met stellen in de regio om lekker met en van elkaar te genieten groetjes
Sperma donor dat nieuw is hier *zwinker*
****sie Vrouw
18 Bijdrage
Ik ben minder nieuw, maar nieuw op deze site *smile*
****lim Man
1 Bijdrage
Citaat van ****sie:
Ik ben minder nieuw, maar nieuw op deze site *smile*
mmm ziet er lekker uit 😘
********e_79 Stel
1 Bijdrage
Ik ook
*****_vl Man
1 Bijdrage
Hoi

Ik ben van vandaag nieuw hier. Ik kom uit Limburg (B) en op zoek...
***ie Man
12 Bijdrage
Tja, weet niet wat ik hier van moet verwachten.

Je hoopt natuurlijk dat deze site anders is dan het echte leven buiten het internet.
Maar als ik de `reacties` van vrouwen lees lijkt me dit niet het geval.

Ben bang dat ook deze site ook vol zit met normale vrouwen.

Dus zij gaan lekker zo goed als gratis uit. Vragen zich niet af wie de verwarmingskosten betaald heeft bij die club. Negeren mij als of ik aan malaria lijdt. En gaan vervolgens hier op dit forum klagen waarom er zoveel single mannen op een "GANGBANG" event waren.

Vindt het hier op dit Forum net zo vernederend als vrouwen tegen mij zijn in het echte leven.

Ben in een club eens op een lounge stoel gaan zitten omdat ik een steun in m'n rug even nodig had omdat m'n rug pijn begon te doen. Naast mij zat een vrouw/meisje die keek mij nog niet eens aan, zegt geen woord, staat op en gaat met haar kont op het podium blok naast die stoel zitten.

Zeg tegen haar: "Je mag heus wel naast me zitten."
Zij zegt dan: "Nee, ik zit prima hier."

Wel fijn dat ik haar club open en rendabel hou. Want dat is het in principe. Ik zorg er voor dat mensen die mij tot op het bot willen vernederen lekker goedkoop uit kunnen gaan op mijn kosten.

En ook als je hoort waar deze vrouwen over klagen ?
"Te veel mails in m'n mail box"

Ze zouden dit eens op het journaal moeten tonen.
• Eerst kinderen in Gaza tonen die in een gevangenis worden geboren.
• Een item tonen van een huilende vrouw met te veel mails in haar inbox.
• Dan een groepje vrouwen in een kamp in Afrika, die systematisch verkracht worden door milities als ze brandhout gaan zoeken om te overleven.


Dus ben goed genoeg om te betalen. Ben goed genoeg om hun extreem groot "Ik ben een vagina mens" ego te strelen. Maar verder willen ze me liefts als stront behandelen of het geld maar via overschrijving naar hun club overmaak en thuis blijf.
******a69 Vrouw
1 Bijdrage
Hallo, ik ben nieuw en nieuwsgierig aangelegd, ik ben op ondekkingsreis naar wat ik wil op seksueel gebied. Ik ben op leeftijd maar heb nog steeds.een hoog libido. Mijn voorkeur gaat uit naar erotisch chatten met een man.
Ik schrijf graag erotische verhalen, en kijk graag naar filmpjes en soms maak ik korte filmpjes, ik ben wat terughoudend nog met het delen daarvan.
Verder ben ik sinds drie maanden alleen staand, en ik wil nu graag ook gaan reizen. Ik hou van auto,s en motoren. Ik ben energetisch therapeut en ik leg lenormankaarten en nog zoveel meer. *smile*
*****yer Man
2 Bijdrage
Hoi ik ben nieuw hier en ben erg benieuwd of ik een keer bij een leuk feestje kan aansluiten als sub bottom. Het is allemaal erg nieuw voor mij dus ik word graag op weg geholpen!
*****_71 Man
111 Bijdrage
Hi, ik ben nieuw en zou grag leuke mensen ontmoeten. Schrif mij en message
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.