Wat was de gekste plek waar je seks had?

******ins Vrouw
22.807 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Wat was de gekste plek waar je seks had?
Een spannend vluggertje in de lift? Warme spelletjes op kantoor of bij een picknick in de natuur? Er zijn talloze ongewone plekken waar je seks kunt hebben. *anmach*

Maar wat is de meest gedurfde plek waar je ooit seks hebt gehad? In het vliegtuig, in de bioscoop of op het toilet in de club? Hoe gek ben je echt?

Vertel ons over uw spannendste ervaringen. Wij zijn nieuwsgierig! *victory*

SevenSins
JOY-Team
*******on8 Man
3 Bijdrage
Op de pier in Oostende en trein en al rijdende op autostrade .
*******t75 Vrouw
8.772 Bijdrage
de Pier in Oostende - leuk idee *top*
*******_82 Man
8 Bijdrage
In een paskamer van een kledingwinkel
*ggg* in een parkeergarage ...
op het kerkhof in mijn dorp *lol*
Met open deur op het toilet bij mijn toenmalige schoonouders 😬
in een wandelbos
******jes Stel
16 Bijdrage
Op het strand op 3 meter van een ander koppel. Elkaar ophitsen.
****ek Vrouw
17 Bijdrage
Op toilet en douches van een politiekantoor
Onder een podium tijdens Thilburg kermis.
*****eth Stel
2 Bijdrage
• In de grote inloopkoelkast op het werk van mijn toenmalige lief
• Kerkhof
• Op het werk met een collega
• in de filmzaal
In de auto voor een wegrestaurant ze gaf me niet de tijd even naar rustigeplek terijden *pimper*
****eya Vrouw
3 Bijdrage
S'avonds op een bed dat in de etalage van een bedden winkel stond.
Citaat van ****eya:
S'avonds op een bed dat in de etalage van een bedden winkel stond.
geweldig nog kijkers gehad ?
****eya Vrouw
3 Bijdrage
Ik ben daar eigenlijk geen seconde mee bezig geweest toen dus ik kan het je niet vertellen!
*top* *zwinker*
******rke Man
1 Bijdrage
Op den bureau van mijne baas😁
We dachten dat de laatste trein al was geweest op het station *schaem*
Oooh erg, bij mijn ouders op het toilet, in de sauna, in een shoarmazaak terwijl er een boze eigenaar op de deur bonste, terwijl er een klasgenoot in bed lag met een andere klasgenoot achterlangs heel stiekem, met zijn vieren in een koepeltentje, ik hou ervan!!! Ergste al rijdend in een auto op schoot.....
Citaat van ****15:
Oooh erg, bij mijn ouders op het toilet, in de sauna, in een shoarmazaak terwijl er een boze eigenaar op de deur bonste, terwijl er een klasgenoot in bed lag met een andere klasgenoot achterlangs heel stiekem, met zijn vieren in een koepeltentje, ik hou ervan!!! Ergste al rijdend in een auto op schoot.....
Rijdend op schoot.... Ik had all moeite met stilstaan respect. Wie reed er ? *mrgreen*
*******611 Stel
1 Bijdrage
Op kantoor! Op de stoel van de baas, op bureau,.. wetende dat er gefilmd werd door veiligheid camera en security rondliep ! Of in het vliegtuig. Op het toilet tijdens familiefeest,... Ik weet niet welke ik nu het spannendste vond *g*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.