Kun je liefde en seks scheiden?

*****ich Man
7.155 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Kun je liefde en seks scheiden?
One-night stands of casual sex zijn tegenwoordig niet meer verwerpelijk. Vrouwen en mannen willen zonder verplichtingen van seks genieten.
Maar kan liefde en seks überhaupt gescheiden worden?

Sommige mensen kunnen passie en voldoening voelen zonder de noodzaak van grote gevoelens.
Anderen geloven dat seks niet kan functioneren zonder liefde.

Wij horen graag uw mening:

  • Geniet je van seks zonder liefde?
  • Hoe krijg je je gevoelens onder controle?
  • Is het een kwestie van ervaring?


*herz2* *pimper* *herz2*

Emotionele groeten,
Dan_Rich
JOY-Team
********alen Stel
2 Bijdrage
de meeste mensen hier op deze site zijn van de categorie " swingers " ... als men in de swingerswereld liefde en verliefdheid moet hebben om met een andere partner sex te beleven , dan zijn ze fout bezig . laten we zeggen onbezonnen gaan swingen om dan binnen de kortst mogelijke keren echte relatie kapot te maken ??? nee nee .. swingers zijn mensen die geen liefde nodig hebben om sex te hebben , en deze wordt steeds gerespecteerd .. liefde heb je met je eigen partner . en swingen is elkaar vertrouwen dat er geen verdere gevoelens bij komen .
*******on8 Man
3 Bijdrage
Ja geen probleem mee .
Dat hangt ervan af,
voor een snel nummer, ja, als je elkaar beter leert kennen, wordt het moeilijker...
Sex zonder echte liefde...... prima
Maar sex zónder gevoelens is ook niets. Dat voelt voor mij goedkoop en onbevredigend.
Dus voor mij is het belangrijk dat ik op zijn minst een fijne persoonlijke klik voel.
in mijn ogen is liefde huisje boompje beestje dat doetje met iemand waar je van houd. en seks is meer een bevrediging voor meerdere partijen. liefde moet je opbouwen en seks niet. zoals een o.n.s. is geen liefde maar een bevrediging.
In 20 Jahren Swinger noch nooit in een andere Person verliefd.

Willy
******jes Stel
16 Bijdrage
Sexsueel kontakten hebben zonder verliefd te zijn op de ander is mij niet vreemd. Een fijne tijd samen beleven vind ik belangrijker. Naarmate men vaker met iemand sex heeft kan er een band ontstaan die goed voelt. Liefde en verliefdheid is iets dat je samen met je partner deelt. En dat is voor een ieder dus weer anders.
De kern: ja ik kan sex hebben zonder verliefd te zijn op de ander.
Volgens mij zij er 3 categorieën gewoon sex lust. / sensuele sex / liefde sex.

De eerste is simpel gewoo grof weg meet en bang hard en sweaty.

Sensuele sex is de geene die volgens mij de meeste verwarring verzorgd je kan eljaar strelen zoenen en erg intiem zijn maar niet verlieft.

Echte liefde zou ik niet veel over kunnen zeggen heb dat nog niet echt mee gemaakt.

Dus ja ka prima gescheiden worden echter verwaren veel mensen de 2de.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.