Het eerste bezoek aan de Swinger Club. Hoe werkt het?

***fz Man
10.350 Bijdrage
Themaopsteller 
Het eerste bezoek aan de Swinger Club. Hoe werkt het?
De nieuwsgierigheid is groot, maar het eerste bezoek aan een parenclub kost veel moeite.
Maar waarom? - Tenslotte lopen normale mensen zoals jij en ik rond in een parenclub.

Met deze draad wensen wij een informatieve uitwisseling voor alle nieuwkomers en hun vragen voor het eerste bezoek aan een Swingerclub:

  • Wat moet ik dragen?
  • Ga ik alleen of ga ik liever met z'n tweeën?
  • Welke regels moet ik volgen en hoe werkt alles?


Stel uw vragen zodat de droom van uw eerste bezoek aan de Swingerclub werkelijkheid kan worden.

Met vriendelijke groeten,
Inveigler.
JOY team
*****tUt Stel
26 Bijdrage
Goed topic. Wij zitten al een hele tijd te twijfelen om naar een club te gaan, maar de drempel is vrij hoog.
Aan de andere kant zijn we al wel een aantal keren in het swingerscafé van de KamaSutrabeurs geweest en dat beviel heel goed.

Nu gaan wij binnenkort op vakantie naar Gran Canaria en vragen ons af of ons eerste 'echte' clubbezoek misschien daar kan zijn.
Is het verstandig om naar (bijvoorbeeld) een club als 2x2 te gaan als we hier in NL nog nooit naar de (nogmaals bvb) Fata Morgana zijn geweest?
*********minx Man
2 Bijdrage
Volgens mij gaan jullie beter eerst naar een club in NL
Persoonlijk zou ik eerst naar een club in de buurt gaan.
Buitenlandse clubs trekken naar mijn gevoel meer opdringerige mensen aan.
In clubs in be of nl is er meer een gemoedelijke sfeer en wederzijds respect.
*****tUt Stel
26 Bijdrage
Dank jullie beiden voor het advies, we zullen eens kijken. Zal dan de Fata Morgana wel worden, maar eerst even lekker van elkaar genieten op het eiland.
******jes Stel
16 Bijdrage
Als je nog nooit naar een PC bent geweest dan raden we jullie aan dat zeer zeker eerst hier in NL DE of Be te doen. In het verdere buitenland op vakantie is alles wat vrijer. Je komt elkaar toch niet meer tegen. Wie doet je wat, precies en men is wat opdringeriger, vervelend.
Ga eerst lekker hier de boel ondekken en kijken wat je leuk vind. En neem die ervaring mee naar een toekomstig bezoek op je vakantieadres.
En wat let jullie om niet met z'n 4 tjes te gaan. Heb je nog altijd een leuke back-up
Wat is een goede club voor een 1ste keer?
Liefst belgie of net over de grens nederland?
Wij hebben ons eerste clubbezoek in Acanthus gedaan en is ons 100% meegevallen. Volgende club die we eens gaan bezoeken is Eroxx
*********minx Man
2 Bijdrage
@*****_78 high heels lingerie setje met jarretelles werkt altijd ... en genieten gewoon
Help
Ik ben single man en wil graag eens naar een club . Ben er nog nooit geweest en alleen lijkt me niet echt gezellig . Vandaar dat ik op deze site heb aangemeld .Maar hebben jullie nog tips voor me qua kleding wel een keer alleen er heen gaan . Help HELP 😜
Hoe zit het nu met mollige mannen of lelijke. In parenclubs ? Ik vind het persoonlijk moeilijk en ga er dan ook nog niet heen liever eerst mensen leren kennen en dan mee. Daarbij vind ik het raar om als single man naar een parenclub te gaan voelt toch een beetje als sex toerist, Natuurlijk gaat het om sex maar lijkt me niet de bedoeling van een parenclub.

In eerste instantie zegt iedereen geen probleem etc. maar wat denken de ervaren bezoekers er echt van ? Het is geen schande om te zeggen ik heb liever ** of ****. Ik zelf snap het wel ben prima van zelfvertrouwen maar wel realistisch.

Ik ben wel nieuwsgierig naar de echte meningen je bent van harte welkom om het privé te sturen als je liever niet op forum zet, Maar laten we respectvol houden. Dus waar knap je op af in een parenclub ?
******wil Stel
9 Bijdrage
Hallo allemaal,

De eerste keer in een parenclub is altijd spannend. Wij hebben zelf wat vooronderzoek gedaan wat er in de club gevraag wordt aan bv.dresscode.
Ons eerste bezoek was bij Secret Dreams in Emmen. Geen thema en geen dresscode op de eerste avond. Dit maakt de drempel al lager voor het eerste bezoek. Na een rondleiding wat aan de bar gezeten en met wat mensen gepraat. Vervolgens hebben we ons teruggetrokken en onszelf vermaakt.
Ons advies: Ga op een avond naar een club zoals wij de hier beschrijven. Voelt goed en je wordt niet overdonderd door allerlei toestanden die je eigenlijk niet wilt.

Veel plezier.
Wij hobbelen al een tijdje rond in "Swingersland"...We hebben al heel wat clubs bezocht en uitgewoond. Ha,ha,ha!
Voor ons is een avond met alleen stellen en dames een must. Alleenstaande mannetjes zijn ons alleen nog maar tot last geweest. Dat hebben we al vaak toch weer geprobeerd, of het was toevallig zo. Wij blijven er ver vandaan. Ik denk als je voor het eerst gaat, dat dit echt iets kan zijn waardoor je nooit weer gaat. Het moet gewoon relaxt zijn, en niet dat je met één oog open op moet letten of iemand zomaar aan je zit.
Ga in eerste plaats voor een avondje samen en verwacht niet dat je gelijk sex met anderen hebt. Dat doen wij standaard. In een druk gezin met grote kinderen vinden wij het fijn dat we even helemaal los kunnen gaan. Leuk sexy setje voor mijn lief dat is mijn uitgangspunt en altijd goed. De rest.......komt of niet. Samen met je partner is altijd goed. Lekker eten, bubbelen, flirten en sexen waar je wil. Een club bezoek op zich is heel relaxt, ik voel me in het gewone uitgaansleven niet zo veilig als in een club. Wij gaan wel altijd naar de duurdere clubs, houden van iets meer classy avonden. Geen drugs, geen pay dates en geen alleenstaande mannen. No go voor ons.... *herz*
Wij zijn nog zo groen als gras als het om parenclubs gaat. De enige keer dat we tot nu toe geweest zijn vroeg wel gelijk om meer en vaker en binnenkort gaan we weer een avond. De eerste keer was idd erg spannend. Vooraf maak je je natuurlijk elkaar de kop lekker gek met allerlei scenario's en achteraf is er geen één van gebeurd😂...en dat is ook helemaal goed want de fantasie vooraf is op dat moment al prikkelend genoeg. Wanneer ik de bijdrage van TwoDelight lees, herken ik wel veel iig. Ook voor ons geldt dat een man alleen geen optie is en zodoende kiezen we voor de paren avonden waar ook een dame alleen mag komen. De sfeer in een club is ons echt geweldig bevallen. Je kletst met 'iedereen' want 'iedereen' is simpelweg heel benaderbaar. Ook al leidt een gesprek verder tot niets, toch geeft t ons wel een heel prettig gevoel. Een club heeft ons een zeer veilig en prikkelend gevoel en dat tref je niet in een kroeg of waar dan ook.
De eerste keer overkwam t ons ook gelijk dat een stel zich meldde en aftaste of ze zich mochten mengen...wij waren daar nog helemaal niet klaar voor en met een simpele handbeweging was t gelijk duidelijk. T stel liet ons met rust en dat was prettig om te ervaren. Nu we wat meer ervaring hebben opgedaan zullen we niet meer zo snel een hand afslaan. Al zal t niet gelijk ' all the way' zijn.....strelen, betasten en mss wat handwerk zal al een hele stap zijn. Wij zijn er iig van overtuigd dat een parenub voor ons de beste gelegenheid biedt. Voor ons geen drukke kroegen meer maar de sfeer van een prachtige, opwindende en lustvolle club.
Conclusie; als je er over nadenkt om te gaan.....GA! Wij 12 okt weer.
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Wij vonden het 10 jaar geleden ook spannend een club te bezoeken, nu we er de nodige bezocht hebben kunnen we zeggen dat er veel verandert is. Vroeger draaide het meer om de sex tegenwoordig meer om uiterlijk en zijn er clubs waar mensen met een sporttas vol kleding komen. Het verhaal dat men beter eerst naar een nederlandse club zou gaan is flauwekul. Wij hebben clubs in heel Duitsland bezocht en zelfs op HU party's waar soms wel 60 alleengaande mannen komen hebben we er geen last van. In NL zijn ook clubs waar de mannen bij de locker al een condoom om doen en dan de hele avond als een hijgend hondje van kamer naar kamer lopen in de hoop op wat aktie. Besef wel dat deze mannen vaak behoorlijk meer entree betalen als de stellen en dat daar het verdien model ligt voor dergelijke avonden.

Voor mensen die het vervelend vinden, zijn er parenclubs waar alleen paren worden toegelaten het mooie van de Duitse Clubs is dat je op voorhand via Joyclub kunt zien wie er komen en zelfs al contact kunt leggen of af kunt spreken met een stel om jullie wat wegwijs te maken.

Het nadeel van de Belgische clubs is voor ons de lidmaatschapskaart, leuk voor vaste klanten maar niet voor mensen die op doorreis zijn.

Veel plezier allemaal!
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.