Kleine borsten - een problem voor u?

Kleine borsten - een problem voor u?
Hi forum bezoekers, zijn er tegenwoordig ook vrouwen met kleine borsten?
Ik (vrouw) ben biseksueel en zie altijd vrouwen die op sites staan die grote borsten hebben. Ik als biseksuele vrouw houdt van kleine borsten en dat zie ik nooit. Heb weleens contact gehad met dames die dan zeggen""ja maar ik heb kleine borsten, vinden jullie dat niet erg dan"" zijn er meer dames die zich dan schamen voor dr kleine borsten?
*******uker Man
9 Bijdrage
Nee ze dat is veel mooier dan die grote borsten xxx
Kleine borsten zijn ook mmm lekker
Ik knap juist af op groote borsten ik houd van simpel. Niks om je voor te schamen.
Ik ben zelf een echte "borstenman". Ik zie ze graag en heb ze graag vast. Dan is een iets grotere borst altijd leuker natuurlijk. Maar ik heb nog geen enkele vrouw links laten liggen omwille van te groot of te klein. Die borsten zijn ook deel van het geheel.
Doet mij denken aan de discussie over de lengte van een penis......
Ik ben gezegend dat ik meer heb met het vrouwenmens zelf...grote of kleine borsten maken mij niet uit. Ik val op iemand in persoon of niet, het lichaam maakt mij niet uit.
******jes Stel
16 Bijdrage
Ben zelf ook een borstenmens.(M) Maar ook ik laat de grote niet bepalen of ik iemand leuk vind of niet. Of ik er van geniet of niet. Beide is iets voor te zeggen. Mooi kleine borsten staan mooi en veelal prompt en geven een jeugdiger elan. Grotere borsten zijn veelal lekker om mee te spelen en lekker om je gezicht in te begraven. Maar ze verleizen ook snel hun elastisiteit en moeten het opnemen met de zwaartekracht.

Het is een zelfde discussie denk ik uiteindelijk als, wat is lekkerder om te zien ? Natuurlijke borsten of natuurlijk geholpen borsten.

Alles heeft zijn of haar voor en nadelen. En ieders smaak is verschillend. Ga op je gevoel af en geniet van elkaar.
****ers Stel
83 Bijdrage
Wij vinden mensen aantrekkelijk die tevreden zijn met hun eigen lichaam. Groot of klein is onbelangrijk.
Perfect kan ook heel saai zijn.
******_19 Man
1 Bijdrage
Ik hou van kleine borsten
vinnd alle soorten en maten goed maar wel plezant om te maseren en andere dingen ........
klein of groot maakt voor mij niet zoveel uit, je hebt mooie kleine en grote borsten. Wel hoe ze verzorgd worden. Tepels die naar beneden richten zijn een afknapper voor mij.
********ject Man
11 Bijdrage
Ik hou van klein maar fijn.
********n_15 Man
1 Bijdrage
het gaat om totaal plaatje, je hebt vrouwen waarbij grotere borsten beter staan, en vrouwen waarbij kleinere mooier zijn.

Zelf heb ik voorliefde voor kleinere borsten, ik vind het iets jeugdigst hebben.
*********atyr Man
6 Bijdrage
Borst formaat alleen zegt niets, het gaat om de verhouding met de rest van het lichaam.
Liever natuurlijke kleine borsten dan kunstmatig grote borsten.
********over Man
5 Bijdrage
Ik val ook helemaal niet op grote borsten en ik vind kleine borsten juist mooier. Dus ik ben het helemaal met jou eens dat die fixatie op grote borsten helemaal nergens op slaat. Ik moet me soms bijna verantwoorden omdat ik als man niet geil op de grootste borsten. Maar ik heb wel gaandeweg geleerd dat ik meer opgewonden geraak van hoe een vrouw geniet van hoe ik haar kan bevredigen dan van hoe ze eruit ziet. Dus dames.... trek je niets aan van je cupmaat en geniet gewoon van hoe we ze aanraken en jou opwinden. *zwinker*
Ik hou vooral van echte borsten, natuurlijke borsten. Groot of klein ze hebben elk hun charme!
Persoonlijk hou ik van kleine borsten , waar de tepels mooi hard staan .
Een hand vol , meer hoeft voor mij niet *schleck*
Hier ook een c cup, oftewel een mooi handje vol. Ik heb dan wel weer grote tepels... maar daar ben ik zelf blij mee *g*
Mijn ervaring is toch dat de grote van borsten er niet echt toe doet! Het gaat bij mij meer om de tepels! Die zijn namelijk het gevoeligste en dat vind ik juist fijn om daar heerlijk mee te kunnen spelen!
Citaat van *******995:
Hier ook een c cup, oftewel een mooi handje vol. Ik heb dan wel weer grote tepels... maar daar ben ik zelf blij mee :)


Roosje alle borsten zijn mooi ! Tepels zijn inderdaad belangrijk! Kleintjes, grote ... het speelt geen rol. zolang alle meer lekker puur natuur is !
Die van jou zien er (voor wat ik hier kan zien) heel lekker uit!
Dat probleem heb ik dus als ik naar video's kijk en ik zie allemaal van die enorme piemels.
Ik heb nu 1 keer zo'n video gedaan met mijn niet zo grote piemel, maar dit was echt een flinke stap.

Nu hoop ik alleen ooit een leuke dame te vinden die dit eens samen met mij zou willen doen in een videochat. Dat ik haar kan zien spelen en zij mij. Geheel anoniem natuurlijk, want anders durf ik het echt niet.
Op de eerste plek vind ik dat mensen zichzelf moeten accepteren zoals ze zijn/eruit zien.
Of dit nu met kleine of grote borsten is, dik of dun, huidskleur, haar enz. enz. Er bestaat geen uiterlijk waar iemand zich voor zou moeten schamen. Natuurlijk is uiterlijk bij sommige een gevoel en is dit gevoel voor iedereen anders.
Ik persoonlijk let niet echt op hoe iemand eruit ziet. Tuurlijk windt het me wel op, ik ben ook maar menselijk. Dat zou er voor mij zelf ook wel ernstig zijn. Ik ben 1.94 meter, ik weeg 149 kg (waarvan 117 kg spiermassa) en ik ben niet super groot geschapen. Heb ik hier problemen mee? Soms. Tuurlijk zou ik graag iets aan kg kwijt willen of als ik een wens mocht doen een iets groter geschapen lid. Maar waarom? Hij werkt toch? Ik heb een prachtige vrouw (1.70 meter, 118 kg en een ijzersterke persoonlijkheid) en ik heb er 3 kids mee gemaakt. Van die kan bekeken is er dus niet mis mee en dit zou niet anders zijn met 3 cm erbij. Ofwel gewoon jezelf accepteren. De sauna heeft me ogen hier echt bij open gemaakt. Ik ben dan misschien wel groot, maar heb een heel klein hartje. Ik durfde niet naar de sauna, maar heb het ooit 1 keer gedaan met me handen voor me kruis. Ik kwam er als snel achter dat mensen daar niet naar me kruis keken, maar gewoon wilde ontspannen en gezelligheid zochten. Nu gaan we regelmatig naar de sauna in hetzelfde dorp waar we wonen en daar ontmoeten we vrienden en kennissen. Ik zou het niet meer anders willen.
******rie Man
9 Bijdrage
Het zijn juist kleine borsten die ik heel sexy vind. Hoe kleiner, hoe groter de erotische uitstraling.
Die zijn er genoeg hoor *zwinker*
Het gaat om de inhoud...
Ik maak mij meer zorgen om het werkelijk Bi zijn...

de meesten doen het voor hun man
Of zijn na 5 minuten klaar met spelen

xx
Ik heb B tot C cup en echt tevreden met ze. Te groot vindik ook niet lekker., maar die moet wel groot genoeg zijn voor bondage.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.