Trio VVM - hoe is de beleving van de 2e vrouw?

Trio VVM - hoe is de beleving van de 2e vrouw?
Hoi *joyclub*leden,
Wil hier toch een discussie punt van maken omdat ik hier naar nieuwsgierig bent en misschien vele anderen of niet.
Op veel sites kom ik vrouwen tegen die naar een stel vragen.
Mijn vraag is: Hoe ziet een vrouw in haar beleving die erbij komt bij een stel hoe het er aan toe gaat in een trio vvm *stammtisch*
ben benieuwd😃
Kom op dames, laat wat van jullie horen.
Er zitten ook ongetwijfeld goede en slechte ervaringen bij.

Na veel artikels te hebben gelezen is de drempel vaak erg hoog dat een vrouw alleen (die toch stiekem om een stel vraagt) mee te willen doen met een stel.
Weet het uit ervaring.
Daarom heb ik dit blogje geopend om ervaringen op te doen zowel voor stellen en dames die mee willen doen met een stel.
Zo kan er wel wederzijds respect ontstaan van beide kanten.
Wel leerzaam😃
****89 Vrouw
1 Bijdrage
Hoi!

Ik ben single en idd wel opzoek naar een stel die ook op ontdekking wilt.. wat mijn beleving is geen idee, ook voor mij is het de eerste x! Ben hartstikke hetero maar de laatste tijd ook wel fantasieën naar vrouwen. Ik wil geen relatie en lijkt me wel opwindend!
Hoi Sky, bedankt voor je bijdrage😚👍😊
Je bent de eerste die durft, ik hoop dat er nog meer volgen.
Wij hebben een tijd lang een vriendin gehad. Vaak sex met onz 3 maar ook met 5. het was perfekt. idereen van onz twee wisst wat je moet doen en hoe de andere voelt.
Wij hebben experimenteert zonder tabus.
Willy heeft ze geneukt heel blank en ik heb het zaad uit haar kutje genooten of omgekeert.

Zorry maar het is lang geleeden te schrijven

Willy heeft geschreven wat ik hem gezegd heb.

Claudia.
wij tot nu maar 1 keer een extra dame gevonden , en was super voor beide . lekker vrouw vrouw en erna samen ventje verwend
******aby Stel
1 Bijdrage
Hoi ik ben zelf de 1e vrouw,maar heb tot nu toe nooit gehoord van 2e vrouw dat ze niks aan vond of niet echt trekt meeste die bi fantasie al hebben zullen bij goede begeleiding van ervaren koppel vooral genieten en beleven mits goede klik is dat is allerbelangrijkste.
Wel goed communiceren over wat wel wat niet en duidelijke grenzen stellen voor je zelf en voor andere.

Groet Daisy *kuss2*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.