Wanneer bevrienden jullie?

*******ian Stel
8 Bijdrage
Themaopsteller 
Wanneer bevrienden jullie?
Een vraagje voor het forum...want wij snappen het niet altijd🤔🤷‍♂️🤪

Vrij regelmatig zie je profielteksten waarin je leest dat het koppeltje beginnend is, maar eens je naar hun vriendenlijst kijkt, staan daar al tientallen vrienden in.
Het kan natuurlijk zijn dat hun profieltekst wat gedateerd is, maar dat blijkt niet altijd zo te zijn.
Zelf bevrienden wij enkel mensen die we minstens een paar keer gezien hebben en dus niet iedereen die we 1x gesproken hebben of toevallig ontmoet hebben in een club.
Maar misschien doen anderen dat dus wel anders:

-Wanneer bevrienden jullie anderen op Joyclub?

En vinden jullie dat het aantal vrienden die je bij een profiel aantreft, iets betekent of niet?
Ons schrikt het soms wat af tbh, maar da’s wss meer omdat wij graag voor langere connecties gaan en we na 5 jaar wss nog steeds maar een handjevol “vrienden” zullen hebben. *knuddel*

Lucynthian
Hallo Lucynthian.

Wij ervaren dat eigenlijk net zo. Soms neigt het een beetje naar FB als t gaat om ' vrienden'. Daarbij valt t ons op dat je in veel gevallen niet eens een reactie krijgt, in tegenstelling vaak tot wat het profiel zegt....maar ok. Dat is verder ook geen punt.
We houden onze privefotos achter slot en grendel en openen pas wanneer we het gevoel hebben dat de interesse verder gaat dan alleen maar nieuwsgierig zijn naar een uiterlijk. Voor ons is t mentale aspect binnen de erotiek vele male prikkelender.

M.a.w. vrienden hebben hier zegt ons niets, behalve dat iemand ws erg actief is met zich profileren hier 😊. En dat mag ook allemaal natuurlijk. Wij kijken er anders tegen aan iig. We hoeven niet perse te 'vrienden' met mensen waar we een goed contact mee hebben. We weten nl allen al dat er een vriendschap is 😉
**********le_ov Stel
157 Bijdrage
Alleen mensen die we in het echt hebben ontmoet en die we misschien nog eens vaker tegen zullen of willen komen. Dit geld ook voor vrijstelling van *foto* albums.
*******e91 Vrouw
10 Bijdrage
Ik ben alleen met mensen bevriend die ik persoonlijk ken en minstens 1x heb gezien. Ik snap ook eerlijk gezegd niet warom mensen met elkaar bevriend zijn en zich noch nooit hebben gezien. Dat zijn voor mij persoonlijk dan geen vrienden. Maar iedereen zo hoe hij/zij het voor goed bevindt *g*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.