Dickpics voor de dames ja of nee ?

Ik krijg/kijk graag naar dickpics.

Doorlopende enquête
Dickpics voor de dames ja of nee ?
Dames,

U kent de welbekende dicks picks ik hoor het veel van de dames die online zitten dat ze dood gegooid worden er mee.

Dus logischerwijs is er dus toch behoefte aan ergens. Anders zouden de Heren het niet zoveel doen.

Kortom ziet U ze graag zoals wij graag tieten zien ? Zou het standaard in ons profiel moeten staan hier ?
*******ian Stel
8 Bijdrage
Zou je nog andere redenen voor het fenomeen kunnen bedenken? Kan je je inbeelden dat bv. enkel bij mannen een behoefte zou kunnen bestaan? Welk percentage van verzonden pics vermoed je dat goed ontvangen worden?
Citaat van *******ian:
Zou je nog andere redenen voor het fenomeen kunnen bedenken? Kan je je inbeelden dat bv. enkel bij mannen een behoefte zou kunnen bestaan? Welk percentage van verzonden pics vermoed je dat goed ontvangen worden?

Ik vermoed dus maar 5% ken geen enkele dame die het op prijs steld. Vandaar ook de vraag en poll. Ik ben oprecht nieuwsgierig waarom het gedaan word. Ik kan mij zeker goed voorstellen dat de behoefte bij de man ligt. Maar als je dus keer op keer negatief reactie krijgt waarom blinft men het doen ?
*******ian Stel
8 Bijdrage
0,5% lijkt me zelfs nog optimistisch...
Narcisme, power-trippen en controle proberen te hebben lijken veel voorkomende motivaties. Als het doel is “een” reactie uit te kunnen lokken, “telt” ook een afwijzing als een hit. Dus ondanks de ongetwijfeld bijna continuë afwijzing die er op volgt, geeft het de verzender toch even het gevoel in controle geweest te zijn.
Niet echt aantrekkelijk gedrag vinden wij, vooral niet omdat je als afzender blijk geeft van een eerder laag EQ als je het ongevraagd doet. Welke zelfbewuste vrouw valt op een egotripper?🤷‍♂️

Als je als man overweegt een ongevraagde dick-pic te sturen, sta 2 seconden stil en vraag je af: “Ben ik origineel hierdoor? (Nee) “Werd het mij gevraagd dit te doen?” Indien 2x nee...then don’t.
Zoek een originelere, meer doordachte en subtielere manier om je voor te stellen.🤗
Eerlijk.... er is niks mooi aan her mannelijk lid! Wel fantastisch als ze het goef gebruiken 😋. Ik heb liever fotos die tot de verbeelding spreken
Citaat van *******2019:
Eerlijk.... er is niks mooi aan her mannelijk lid! Wel fantastisch als ze het goef gebruiken 😋. Ik heb liever fotos die tot de verbeelding spreken
oh goed punt!! voor de mannen is het makkelijk (tits/ass/face) wat zien de vrouwen graag ? Six-packs ?
Ik vind dickpics alleen leuk als ik echt geil ben. Da tt is niet altijd zo als ik ze krijg. Ik zie liever de leuke man die er aan vast zit. Maar als ik iemand echt aantrekkelijk vind en hij kleed het een beetje aan, met een lekker foto van kontje in spijkerbroek ofzo....dan kan het. Maar liever niet te snel....
En missBee er zijn echt wel mooie piemels hoor! (Vind ik)
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.