Hou je van Dirty Talk?

******ins Vrouw
22.808 Bijdrage
Themaopsteller JOY-Team 
Hou je van Dirty Talk?
Hou je van Dirty Talk?

Ik hou ervan als seks ook verbaal heet is. Een man die weet hoe hij me warm kan maken met woorden maakt me opgewonden.

Wat vind je ervan?
Hou je van vuile praatjes?
Welke woorden of zinnen wekken je echt op? *anmach*

SevenSins
JOY-Team
**********anker Man
4 Bijdrage
Ik houd wel van dirty talk tijdens een chatsessie met een vrouw. ik kan een vrouw zeker warm laten worden en opgewonden met woorden haar hoogtepunt laten krijgen. ik vind het dus heerlijk en ik houd zeker van vuile praatjes. ik vind het heerlijk om met een vrouw over haar borsten te chatten zowel strelen als masseren en kneden van haar borsten en dan heb ik het liefste een vrouw die grote borsten heeft. Hoop dat er ook vrouwen hier zijn die van een dirty talk houden
*******aste Man
4 Bijdrage
Ik hou absoluut van dirty talk, als een vrouw je lekker aanmoedigt of vertelt hoe stout ze zelf is of haar stoutste fantasieën. Het is ook leuk om zelf zo wat dirty talk te kunnen verkopen als je bezig bent, zo van: dat heb je wel graag he stoute meid, jij wil soms wel stevig aangepakt worden, eigenlijk ben je toch wel een klein 'sletje'.
Wij praaten graag dirty talk.
Ook graag met andern swingers. Sex zonder dirty talk gaad heelaas niet.

CuW ( uit Duitsland)
*******ke69 Man
1 Bijdrage
Dirty Talk....hoort er gewoon bij ! Langzame opbouw zorgt ervoor dat men steeds meer opgewonden wordt.....
"Nette Dirty Talk" kan uiteindelijk zeer lekkere "iets minder nette Dirty Talk" worden.... *zwinker*
********2525 Man
1 Bijdrage
mmm dirty talk hoort erbij en daardoor wordt je alleen maar geiler en geiler..mm
********h112 Stel
1 Bijdrage
Ik kom het meest opgewonden van dirty talk
Weten hoe je een vrouw kan aanpakken met enkel woorden
Zegt al genoeg voor het bed verhaal achteraf
Een man die geen dirty talk kan is zo een afknapper
Dirty talk is en must en zelf het liefst Duitse dirty talk maak mij maar gek Zal ik wel hebben overgehouden van de Tiroler films uit mijn jeugd *lol*
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.