Wees niet bang: Hoe benadert u een flirt?

***fz Man
10.350 Bijdrage
Themaopsteller 
Wees niet bang: Hoe benadert u een flirt?
We zijn allemaal al een paar keer in deze situatie geweest: je bent op een feestje, een drukke straat, een bar of ergens anders, als hij of zij je oog treft. Er is iets aan deze persoon waardoor je hem of haar wilt leren kennen. Je begint met dagdromen, glimlachen..... maar dan herinner je je dat je eerst moet beginnen met flirten.

  • Wat zeg je ervan?
  • Hoe zeg je dat?
  • Zeg je iets?
  • Hoe maak je het eerste contact?
  • Hoe reageer je, als de flirt niet wordt beantwoord zoals jij dat wilt?


Laten we een verzameling van goede ervaringen en ideeën samenstellen over hoe je kunt flirten zonder dat je bang hoeft te zijn om jezelf voor gek te zetten of deze ene kans te missen.

Met vriendelijke groeten en graag van je lezen,
Narfz.
Ah als lichte autist volg ik deze met interesse daar ik heel erg slecht been in flirten 😬
Ben na 18 jaar relatie echt een beetje bang geworden. Vroeger was ik echt zo stoer, durfde na oogcontact gelijk te zoenen. Momenteel zit ik thuis te balen van alles wat ik niet gedurft heb. Merk dat een borreltje bij mij wel helpt. Ik voel vaak wel of het kan, maar mis het lef een beetje. Moet echt weer inkomen....
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.