Waarom heb je je aangemeld voor de JOYclub?

*******anna Stel
1 Bijdrage
Jaren geleden hebben we onze beste vrienden leren kennen op een erotisch forum.
Nu hebben we enkele rustige jaren achter de rug en kregen we terug zin om mensen te leren kennen, fantasieën te verwezenlijken en wat verstrooiing te zoeken in een forum
Ik ben sinds kort vrijgezel en heb behoefte aan een vaste sexpartner.
De sex is veel intenser en beter als je op elkaar bent ingespeeld.

Ook denk ik dat hier meer de mensen zitten die aansluiten bij mijn voorkeuren, welke immer in ontwikkeling zijn .. oftwel, ik sta voor veel open en hou wel van 'gekkigheid' *zwinker*

Ben wel een man, daar zijn er zoveel van online die 'iets' zoeken.
Helaas veel kansloze mannen, waardoor de kansen voor de mannen die wel enigzins decorum hebben vanaf het begin al met 3-0 achter staan.

Dus dat.
Ben hier net lid en nog niet volwaardig omdat zoals vele sites alleen maar om geld draaidt.daarom eerst kijken wat er hier echt valt te beleven en er niet teveel fake is zo als ergens anders .ben altijd berijd om met andere mensen er open over te praten greets . *mmf*
Jeetje ja, man alleen, veel spanning die ik ooit hier hoop waar te maken. Leuke dame ontmoeten die ook switch is en kijken hoever onze fantasieën ons dragen.

Is premium een vereiste om wat voor elkaar te krijgen?
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.