Kijk naar mijn kunst: Tatoeages en piercings - wat zie je?

***fz Man
10.350 Bijdrage
Themaopsteller 
Kijk naar mijn kunst: Tatoeages en piercings - wat zie je?
Tatoeages, piercings, piercings, lichaamsveranderingen - het verlangen naar de merkbare veranderingen in ons lichaam blijft ongebroken. Getatoeëerde mensen behoren steeds meer tot het alledaagse beeld en veel beroepen stellen zich open voor lichaamskunst. Oude stereotypen worden langzaam afgebroken en de kunst wordt voortdurend verfijnd.

  • Ben je getatoeëerd of doorboord? Waarom? Waarom wilde je je lichaam versieren?
  • Wat zeggen je tatoeages en piercings? Zijn ze gewoon mooi of hebben ze een speciale betekenis?
  • Zijn getatoeëerde of doorboorde mensen meer of minder aantrekkelijk voor je - of heeft dat geen enkele invloed op je?


De beste wensen
Narfz
JOY-Team
Ikzelf (v) heb zowel tattoo als piercing. Reden : ik vind het mooi, tattoo's hebben voor mij een betekenis en heel eerlijk ik hou van het gevoel.
Ikzelf vind mensen met tattoo's en piercings zeer aantrekkelijk. Hoe meer hoe liever *kuss2*

Xxx
******gus Stel
1 Bijdrage
Geen tattoos, geen piercings. Ik hou van puur natuur. Ik stoor me soms aan tattoos bij anderen, vind het zonde van het mooie lijf of als het niet klopt ( symmetrie) irriteert het me. Maar het is niet zo dat mensen minder aantrekkelijk door worden.
Smaken veranderen in de loop van je leven, zo hangen niet altijd de zelfde schilderijen aan de muur... maar als men er blij mee is (zijn leven lang) moet ie het vooral doen. Ik hoef het niet.
Wat piercings betref... die kunnen af. Ik ben altijd voorzichtig met mijn tanden als partners piercings hebben op plekken waar mijn mond komt.
Ik heb van allebei genoeg, piercings omdat ik t mooi vind en mijn tattoos 1 omdat ze bijna allemaal een betekenis hebben en ook weer omdat ik t mooi vind
Tattoo s moeten zeker een betekenis hebben. Ik laat mij een tattoo zetten op mijn rechterborst met mijn long er op en 1 tumor van 2,5 cm omdat ik longkanker heb gehad.
Aanmelden en meediscussiëren
Wil je meediscussiëren?
Word gratis lid om met anderen over hete thema’s te discussiëren of jouw eigen vraag te stellen.